זמן תיקון סביר על מוצר באחריות

רוני ד

New member
זמן תיקון סביר על מוצר באחריות

שלום רב,

האם יש זמן תיקון סביר על מוצרי אלקטרוניקה שבאחריות?

מסרנו מערכת מולטימדיה לתיקון מסגרת אחריות המוצר (שלוש שנים), הבטיחו תוך 20 ימי עסקים.
ימי העסקים כבר עברו, למעשה כבר הגענו ל 30 ימי עסקים והמוצר טרם חזר מתיקון.
שוחחנו עם החנות שאומרת "שאין להם מה לעשות, זה במעבדה והם לוחצים כל יום כדי שיסדרו את זה" - בינתיים אנחנו מושבתים ובלי המוצר.

אנחנו מבחינתנו אמרנו שמה שהמעבדה אומרת פחות מעניין אותנו מכיוון שאנחנו מתנהלים מולם (מול החנות ממנה רכשנו) ואם המעבדה לא מצליחה לסדר את המוצר, שימצאו פתרון.

חשוב לציין שזה מוצר אלקטרוני לרכב, ואין אנו יכולים לפנות למעבדה ישירות, אלא רק דרך החנות (אנחנו לא יודעים מי המעבדה, או טלפון - האחריות הינה ע"י החנות).

לנו נראה שבעל העסק מושך אותנו כמה שיותר, כאשר הוא יכול להציע פתרונות אחרים (כאשר כבר עברו 20 ימי העסקים שהבטיח) אך כמובן מעדיף שלא להציעם - כמו לדוגמא מערכת אחרת ללא תשלום או בתשלום סימלי.

בשורה התחתונה - מה החוק אומר על משך זמן תיקון סביר?
הצלחנו למצוא מידע על 10 ימי עסקים או 20 ימי עסקים - אך נשמח לשמוע את דעתכם ומה אפשר לעשות בנדון.
 
14 ימי עסקים

תוסיף שישי שבת תקבל 18 יום. חלף הזמן תגיד להם שיחזירו עכשיו מתוקן או יתנו לך מוצר זהה או שווה ערך או להחזיר את הכסף ויאללה שלום ושפיסיקו לבלבל במוח או שתתבע להם ת'מיץ.
 

רוני ד

New member
תודה עוגיפלצת

מחר אלך לחנות ואדרוש פתרון מידי או מערכת אחרת.
&nbsp
עצוב שכך מקומות נותנים שירות. למרות שכבר עבר הזמן שציין, הוא אמר לנו שאנו "לא סבלניים" - שזה דבר מרתיח כשלעצמו - כאשר המתנו יותר מ 20 ימי עסקים שהוא אמר וכרגע אנחנו כבר ב 30 ימי עסקים (!!!) לא כולל כמובן שישי-שבת.
&nbsp
המהלך הבא זה לפנות למועצה לצרכנות ולפתוח תלונה.
 
למעלה