תזהרו מלקנות בשופרסל אונליין

ה ש מ ש

New member
תזהרו מלקנות בשופרסל אונליין

אשתי ביצעה הזמנה לפני שלושה ימים והם אמנם צלצלו ואמרו שיש להם חוסרים אבל כאשר אשתי רצתה להתלונן דיברו בגסות במלים כמו תעשי מה שאת רוצה זה לא מעניין אותנו. כאשר אשתי אמרה להם שראתה את המוצרים בשופרסל הרגיל הם טענו שאין קשר.זה שופרסל ואנחנו אונליין.
שומר נפשו ירחק משופרסל אונליין. היום לאחר שהתייאשנו ביצענו קניה ברשת אחרת.
יש להדגיש שלא מדובר בסופרמרקט של שופרסל שהם לטעמינו בסדר גמור.
אנחנו פנסיונרים ורק השלמות קטנות עושים בסופרמרקט. עכשיו נחפש רשת אחרת במקום שופרסל אונליין.

דרך אגב אחד המוצרים שחסר באונליין זה מעדן גבינה עם ירקות פימנטה. בשופרסל הרגיל נמצא בשפע.
 
לא מסכימה עם הקביעה הזו. אנחנו שנים מזמינים מהם אחת לשבוע
ומרוצים מאוד. מעולם לא דברו איתנו בגסות, תמיד היו מנומסים, גם כשהתקשרו ליידע על תחליפים או חוסרים, וגם כשהתקשרנו לשירות הלקוחות ליידע על בעיות כלשהן.
 

einat162

New member
נשמע שהיא התלוננה בפני מי שהתקשר להודיע (וזה לא נכון)

אם הייתי יוצרת קשר עם מישהו כדי להודיע לו על חוסרים והוא היה אומר "אני רוצה להתלונן" הייתי עונה לו שזאת זכותו המלאה לפנות לשירות לקוחות/מח' תלונות ("תעשי מה שאת רוצה" זאת דרך גסה להגיד את אותו הדבר). אתה מביא את הצד שלכם פה, ואין לי מושג איך אישתך דיברה בטלפון (אני מניחה שהיא לא התחצפה או דיברה בגסות, אבל אם היא לא הבינה את הדבר הזה, אני מבינה איך אפשר לאבד את הסבלנות כלפיה).

וגם- קורה ש"נופלים" על מישהו חריג שהיה במצב רוח רע במיוחד.

לגבי משלוחים מול סניפי סופר -
יכולים להיות סניפים (חנויות פיזיות) שחסרים בהם מוצר ספציפי. שירות המשלוחים (ברוב המקרים, וללקוחות פרטיים) יוצא ממחסן לוגיסטי איזורי ולא ממישהו שעובר בסניף ואוסף לעגלה מרחבי הסופר. ניחוש שלי, רוב האנשים עושים קניות בחנויות פיזיות, ולא משלוחים, או לפחות לא משלוחים של פריטים קטנים- אז עדיף להם לנתב את רוב כמות מעדן הגבינה עם ירקות לסניפים פיזיים.
 

סתם מבקרת

Active member
לא יודעת מהיכן קביעתך ששירות משלוחים נעשה רק ממחסן לוגיסטי

ולא מסניף פיזי.
בסניף שאנחנו (כבר לא ממש) קונים ממנו מסתובבים/ות המון מלקטים/ות ואוספים לעגלות מרחבי הסופר עבור משלוחים.
 
אנחנו עברנו לאיסוף פיזי במקום משלוח, מאחר והסניף נמצא
ממש ליד מקום העבודה של בעלי, והוא אוסף ישירות מהסניף את הארגזים. לא מדובר במחסן אלא באחד הסניפים של שופרסל דיל.
ועדיין, יכולים להיות מוצרים שחסרים או לא מגיעים לסניף X וכן מגיעים לסניף Y. כך זה ברשתות בגדים, רהיטים ומן הסתם גם אוכל. לא תמיד כל המוצרים נמצאים בכל הסניפים.
 

einat162

New member
מעבודות עבר וקרובי משפחה שעובדים ברשתות אחרות

בכוונה רשמתי ברוב הסניפים, עבור אנשים פרטיים- כי גם אני מכירה סופר באיזור עסקים ובו יש עובד סופר שעובר ומלקט הזמנות למשרדים הקרובים .
ספציפית לגבי רשת סופרסל זה הגיוני מה שאמרו לו. ועדיין, אם חסר מוצר באותו סופר, והמשלוח מורכב ברמת אותו סניף- יהיה חוסר (אני לא מצפה שאותו עובד יסע לסניף אחר כדי להוסיף את הגבינה הספציפית למשלוח).
 

jen711

New member
אני לא מבינה למה זה כזה מוזר לך

שבסניף שבו אספו את המוצרים להזמנה שלך, היה חסר מוצר שהיה במלאי בסניף אחר.
ככה מלאי עובד.
לי יש בעיה אחרת עם שופרסל.
בתור בן אדם עובד, החלון משלוח היחיד שמתאים לי הוא 19-23.
משום מה אני תמיד מקבלת את ההזמנה אחרי 22:30.
פעם אחת ההזמנה אפילו הגיעה בחצות.
ולכן אני כבר לא מזמינה מהם.

בקשר לשירות, הם תמיד מאוד נחמדים ומזכים מייד על כל בעיה בהזמנה.
 
השעות שלהם השתנו לאחרונה

כך שאפשר לבחור שעה והמשלוח יגיע תוך שעתיים מאותה שעה (למשל אם בחרתי משעה 20:00, המשלוח יגיע עד 22:00). נדיר שהם מאחרים במשלוחים.
 
אני מזמינה מהם כבר שנים ובסה"כ מרוצה מהשירות

כפי שכבר אמרו כאן, חוסרים תמיד יכולים להיות, גם בסניפים פיזיים, זאת לא סיבה להתלונן.
היו אמנם מקרים בעייתיים שלא הביאו לי מוצר שהזמנתי וחויבתי עליו, או הביאו מוצרים פגומים או מקולקלים אבל תמיד כשפניתי אליהם בעניין זיכו אותי על אותם מוצרים.
 
למעלה