תיקון חוק הטכנאי החדש

תיקון חוק הטכנאי החדש

שלום. נקבע לי משלוח של כרטיס אשראי שלא הגיע בסוף. האם אני זכאי לפיצוי? אציין כי פניתי אליהם והם טענו כי עדכנו אותי באותו יום כי הוא יאחר . האם מתקבל? במקרה שאני זכאי והם לא מוכנים לשלם ? מה אמורים לעשות? בית משפט?
 
תלוי אם הוא היה גם אמור להבריג את הכרטיס או לא

מה קשור טכנאי לשליח? פיצוי על נזק או עוגמת נפש אולי.
 
מדובר פה בשליחות של כרטיס אשראי שמחייבת

את הלקוח בבית...לא ניתן לשלוח בדואר רשום וכדו. שמעתי שבוצע תיקון בחוק למקרים כאלה...לכן שאלתי פה אם כן.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שמעת שבוצע תיקון לחוק ?

אז מדוע, במקום שתבקש ממישהוא שיחפש את החוק, יקרא אותו עבורך ויספר לך את תכנו - לא תחפש ותקרא את החוק בעצמך ?
 
קראתי את החוק

ומצויין שם עניין של הובלה של שירות ללקוח. לא מצויין שם בדיוק האם שליחות של מסירת כרטיס אשראי שמחייבת שהלקוח יהיה נוכח נחשבת כמו שמצויין בחוק לכן באתי לשאול את חוכמת ההמונים ולראות אם מישו נתקל במקרה דומה. ועם לדעת למי ניתן לפנות כדי לאכוף את החוק במקרה שהוא לצידי .
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ארצ'י והדינוזאור

ארצ'י עשה את כל הביטוחים האפשריים - כשביקר במוזיאון נפגע משלד של דינוזאור שנפל עליו וחברת הביטוח סרבה לפצותו משום שלא היה לו ביטוח נגד דינוזאורים.
-
ולשאלתך - רוח החוק היא להגן על הצארכן מפני בזבוז זמנו בהמתנת שווא אך מסתבר שצריך להיות יצירתי מאד כדי להכניס לחוק את כל האפשרויות. במסירת כרטיס אשראי יש גם את המוטיב של הובלה וגם את השרות ללקוח, עצם הדבר שחברת האשראי טענה שהודיעה לך מעיד על שהם מבינים שצריך היה להודיע.
למיטב ידיעתי מקרה כזה טרם נדון בבית המשפט ואם בא לך תוכל לתבוע בתביעות קטנות ואשמח אם תשתף אותנו בתוצאות התביעה - רק כדאי שקודם לתביעה תבקש פיצוי ותודיעה על כוונתך במידה ולא תענה - וכמובן לעשות זאת בכתב
 
תודה רבה

פניתי אליהם ועדיין לא קיבלתי תגובה. אני אמשיך לפנות אליהם טלפונית ואמתין לתשובתם חוץ מתביעה קטנה יש עוד דרך ללחוץ אליהם?
 
למעלה