שאלה : גולן טלקום הקפיצו לי את המחיר ל-90 ש"ח

z1george

Member
מנהל
ברמה הצרכנית

אתה אמור לעיין בחשבון החודשי שנשלח אליך במייל
ושם רשום שהמחיר ישתנה לX בתאריך Y
מעבר לכך אתה אמור לעבור בעין על פירוט האשראי אחרי החיוב ושם אמור לקפוץ לך שהמחיר השתנה
לגבי SMS הם יכולים לטעון ששלחו ואתה מחקת ויהיה לך קשה ויקר להתמודד עם זה . אבל אתה יכול לנסות
טיפ: ברגע שאתה סוגר עסקה חדשה - אצלם או אצל מישהו אחר- ברר היטב תוקף שבו המחיר נשמר- ותכתוב לך תזכורת
 

cobeh

New member
שאלה : גולן טלקום הקפיצו לי את המחיר ל-90 ש"ח

ושמתי לב לזה באיחור רב. עשיתי אצלם קו בתעריף של 25 ש"ח לחודש, רק עכשיו אני רואה בויזה שבאוגוסט האחרון (ואולי לפני) זה קפץ לפאקינג 90 . לדברי נציג שירות לקוחות עידכנו אותי על כך בסמ"ס ואני חתום על איזשהו מסמך שהמחיר אמור להשתנות. אז אכן אני זוכר שבמזנו חתמתי על משהו אבל לא אמרו לי דבר על כך שהמחיר עתיד להשתנות, ובהחלט לא עידכנו אותי על השינוי בהודעת סמ"ס. בדקתי היטב בהודעות (זה אייפון שמעולם לא מחקתי בו הודעות) ואין שום הודעה כזו. האם יש משהו שאפשר לעשות בנדון, מלבד לבכות על מאות הש"חים שאבדו ?
תודה מראש.
 

blzvi

Active member
כל תוכנית יש תאריך תפוגה

בגמר המועד אם לא יצרת קשר או שינית תוכנית המחיר עולה ל 98 שקל.
תוכל לבדוק באתר של גולן כאשר אתה נכנס לחשבון שלך >הטבות.
הויכוח לא צריך להיות האם קיבלת SMS או לא.
חובתך לעקוב ולנקוט צעדים בהתאם.
גולן
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אתה צודק, אלא שהחוק קובע שעליהם לשלוח מסרון

ולדבריו גולן לא קיימו את החוק.
כצעד ראשון כדאי לפנות לפניות הציבור של משרד התקשורת ולהתלונן, המשרד יפנה לגולן ויתכן שבעקבות הפניה העניין יוסדר.
 

blzvi

Active member
לא חייבים

מחיר החבילה הוא 98 שקל ומקבלים זיכוי לתקופה של 24 חודש.
אין התחייבות למשלוח SMS .
אז הלקוח למעשה חתם על חבילה ב 98 שקל .
אין כאן שינוי בחבילה.
 

blzvi

Active member
לא מצויין באיזה אופן יודיע נותן השרות

בחשבון האישי בגולן זה מופיע .
והצרכן הנבון יעקוב אחר ההודעות,
חוקית נותן השרות עומד בדרישות החוק .
אי אפשר להסתמך על מסרון,הלקוח לא בהכרח יש לו אפשרות קבלת מסרונים או טלפון בכלל

 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נסה לקרוא שוב את הקישור שצרפתי

ואני מצטט מהחלק הרלוונטח:
"ביום 10.3.16 פורסם בספר החוקים תיקון מס' 44 לחוק הגנת הצרכן שעניינו חובת משלוח מסרון לפני סיום עסקה לתקופה קצובה." (מה זה עיסקה לתקופה קצובה מוגדר בסעיף שהפנייתי אותך אליו.
וחזקה על השואל, אם תקרא שוב את שאלתו שיש לו אפשרות לקבל מסרונים ועיקר שאלתו הוא בעניין החובה לשלוח מסרון.
ובכל היתר, למעט ,נותן השרות עומד בדרישות החוק" אתה צודק.
 

blzvi

Active member
החוק קובע ואני לא מתווכח על זה

חובת ספק השרות זה לידע באופן ברור בחשבונית על השינוי בתעריף.
שואל השאלה לא עיין בחשבוניות ,אלא בדק חיובים בהוראת הקבע.
SMS אין אפשרות להוכיח כי נשלח או התקבל .
האחריות חלה על מקבל השרות וזה לא יעמוד לו בכף זכות אם יתלונן .
יש לכל אחד עסקאות עם מועד פקיעה ואם לא תעקוב "תאכל אותה"
 

ariele1

New member
חובה לידע גם בSMS. אין פרשנות אחרת לחוק.

לא בעיה להוכיח. מוציאים תדפיס SMS מחברה סלולרית . 2019 בכל זאת.......
אפילו עורכי דין מקבלים קבלות בWhatsApp וsms.אפילו משרדי ממשלה עברו לשיטה מקילה יותר לאזרח.
לא תעקוב תאכל אותה? זה נכון כי החברות מנצלות את תמימותם של האזרחים לא כי זה חוקי.
לי החזירו 750 שח כי לא הודיעו בsms על פקיעה לאחר שיחות עם חברת תקשורת. וגם התנצלו.....
 

cobeh

New member
תודה רבה. מבחינת ההקפצה של המחיר כמעט פי 4

אין בעיה מבחינת החוק ?
אני עכשיו צריך עכשיו לפנות לגולן עצמם ולבקש מהם תדפיס (עזבתי אותם בינתיים) ? יש מצב שהם יוסיפו לפירוט sms-ים שלא הופיעו אצלי במכשיר ? אני בטוח שלא קיבלתי SMS כזה.

תודה מראש.
 

blzvi

Active member
לא נותן

אכן יש פרוט של SMS בפרוט שיחות של גולן .ברם רק SMS יוצא ,אין פרוט SMS נכנס
 

cobeh

New member
תודה רבה.

משום מה לא הצלחתי להכנס לפורום בימים האחרונים.
אני לא רואה אף הודעה מהם אי פעם בעבר, למעשה אני די בטוח שהם לא שלחו לי הודעה מעולם. וגם אף הודעת חיוב לאימייל. זו החברה היחידה שלא שלחה לי SMS-ים וגם לא חיובים חודשיים למייל. ממה שאני קורא בתגובות אין לפרט הזה יותר מדי משמעות. אם הייתי רואה הודעה שתנאי החבילה משתנים אין סיכוי שהייתי מתעלם. בשתי שיחות איתם הם טענו בנחרצות שהם שלחו לי הודעה ב-28.8.
מכל מקום, להקפיץ את מחיר החבילה, שהיא כאמור חבילה בסיסית (בטלזר חבילה בתנאים דומים עולה 10 ש"ח) לכמעט פי 4 ? אין חוק שאוסר על זה ? הפקעת מחירים או משהו ?
תודה רבה על העזרה.
 

blzvi

Active member
כנראה עשית שרות בקניון

ולא טרחת לרשום לעצמך מספר לקוח וקוד כניסה.
ההודעות באתר ולא באימייל
כל דבר בגולן מתנהל דרך מימשק אינטרנטי

 

cobeh

New member
נרשמתי לגולן בעמדה שלהם בדיזינגוף סנטר

בכל מקרה, גם סמ"סים לא שלחו לי. למרות שהם טוענים במפגיע שהם שלחו.
 

blzvi

Active member
אני מניח

שאם קיבלת מהם חשבונית אז פרטי הלקוח שלך מופיעים עליה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לברוח מהם כמו מאש

הם מתנהלים כעולם תחתון ואנחנו הישראלים לא לומדים לקח, כי הם עושים מבצעים שווים ושוכחים דבר מאוד חשוב שמה שזול יותר, בסוף יוצא יותר יקר!
 
למעלה