מזרן לחדר שינה - זקוקה להמלצות, טיפים ואזהרות

הפבלובה

New member
מזרן לחדר שינה - זקוקה להמלצות, טיפים ואזהרות


היי חברים,
אשמח אם תוכלו לעזור לי בבחירת מזרן, המלצות על מזרן יתקבלו בברכה.
החברה היחידה שפסלתי היא "קינג דיוויד" מכיוון שהם מייצרים את המזרנים ברשות הפלסטינית.
מהתרשמות קצרה בחנויות בלתי אפשרי להרגיש בהבדלים גדולים ולחזות האם המזרן יהיה נוח גם בבית.
דרך אגב, מספר מוכרים בחנויות שונות אמרו לי שלא כדאי לקחת מזרן עם שכבת פינוק עבה מדי, מה דעתכם?
ומכיוון שיש עכשיו הנחות דרך העבודה וכו', רציתי לשאול אם מישהו התנסה עם המזרנים של ד"ר גב?
והאם למישהו יש ניסיון עם רשת "גוד נייט"? הם מוכרים מזרנים של "עמינח" כמו חנות המותג, רק יותר זול.. ויש להם גם מזרנים של "סרטה" שהבנתי שהם די טובים..
מה שכן, נאמר לי ב"גוד נייט" שאם רוצים להחליף את המזרן לאחר התנסות, הם לוקחים כסף על כל הובלה, זה נשמע הגיוני?

תודה רבה לכם!
 

blzvi

Active member
מייצרים מזרונים בארץ? לא ידעתי

מבחינתי מזרון זה רק Sealy
 


מצטרפת להמלצה על סילי. מייצרים מזרונים בארץ. פולירון מקיבוץ זיקים. עמינח מניר צבי.
 

הפבלובה

New member
המלצה מניסיון? אפשר לקבל קצת יותר פרטים...?

לדוגמה, איזה דגם של סילי? כמה זמן יש לך את המזרן?

גם ד"ר גב ומנדלבוים מייצרים בארץ.
 
לא נקנה בארץ

אצלי מ- 2007. כשאחליף, ועדיין אין צורך להחליף, זה כנראה יהיה אותו הדבר.
 
מזרונים איכותיים ונוחים

ממליץ לך מניסיון של כמה שנים ללכת על מזרן של אירופלקס, הם מייצרים הכל במפעל בשדרות אז מבחינה זו זה גם תורם לקנית מוצרים כחול לבן,הם מזרנים איכותיים מאוד וחלק מהדגמים מגיעים עם תקופת ניסיון ארוכה בבית שאפשר לישון אליהם ללא נילונים וכך לבדוק באמת אם המזרון נוח ומתאים לך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ד"ר גב ועמינח חד המה. אציע לעיין בחוות דעת לגבי מוצריהם
ותביני לבד...
וכן. הובלת מזרן עולה כסף אף כי הם מוכנים לתת לך להתנסות בו. ככה הם הופכים את
רצונו של הלקוח לשחק ב"החלפות" לבלתי כדאי.
סימונס ועוד יצרן ששמו זרח מפרחוני (אולי סילי), מייצרים בכפר סבא והם עובדים
עפ"י סטנדרטים של מותג בעל שם עולמי. נכון. הם יקרים יחסית, אבל יש מבצעים
ונדמה לי שכעת, לקראת פסח זה ממש הזמן למבצעים שלהם.
דווקא היום עברתי בחנות חדשה למזרנים ומיטות, ובחנתי כמה מזרנים של סימונס. חלקם
עבים יותר ורכים מדי לטעמי, וחלקם נעמו לי מאד. יש כאן הרבה עניין של "טעם אישי",
ואודה כי ב-27 השנים האחרונות אני ישן רק על מזרנים של היצרן הזה.
ב-4 השנים האחרונות, יש לנו מיטה מתכווננת של סימונס, וככל שהיא נוחה ונעימה,
יהיה עלי להודות, שהמזרנים ה"אמיתיים" עדיפים על אלה של המיטות המתכווננות.
 

הפבלובה

New member
מה רע בעמינח? אחד המותגים המובילים..

דעות תמיד יהיו, לכאן ולכאן, זה נכון לגבי כל חברה וכל מוצר.
גם מהולנדיה היוקרתית יש הרבה שלא מרוצים.
ואכן, מיטה מתכווננת לא באה בחשבון, אני מעדיפה מזרן אמיתי ומפנק.
לאחר קריאה מרובה באינטרנט ולמידת המושגים וההבדלים וגם הנסיון בחנויות עצמן, עדיין לא ניתן להגיע לקביעה חד משמעית לגבי מה עדיף, איזו חברה וגם סוגי המזרנים, קפיצים או ללא קפיצים, שכבת נוחות גבוהה או דקה יותר, לטקס או ויסקו או שילוב.
במקרים כאלה רק התייעצות עם אנשים עוזרת, הנסיון שלהם עם המוצר לאורך זמן.
לדוגמה, למרות שאני לא אוהבת מזרנים קשים מדי, אומרים שעדיף לקחת מזרן קשה עם שכבת פינוק עליונה רכה, זה בעצם מתאזן.
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מה רע בעמינח? בדיוק מה שלא טוב בה. קראי חוות דעת,
כי לא ארחיב על ניסיוני... איני רוצה לספק למישהו עילה לתבוע אותי על הוצאת לשון הרע.
יש עוד יצרן מזרנים שנחשב לאיכותי, והוא פולירון בקיבוץ זיקים. היה לנו כזה והוא
בהחלט היה טוב.
איני זוכר מה המבנה שלו, אבל הוא היה קשיח.
יש מלא רעיונות של שילוב של קפיצים עם ויסקו או עם לטקס. שניהם מעניקים רכות,
ובויסקו את חשה שאת ממשיכה לשקוע גם אחרי שהמזרן כבר "מתייצב". ובקצרה:
הכל עניין של "מה נעים לך", ואני כשלעצמי מעדיף את הקשיחות של הקפיצים.
מה שטוב במזרני הקפיצים של סימונס, זה שכל קפיץ עטוף בנפרד ולכל קפיץ יש מבנה של "חבית". רזה בקצוות ועבה במרכזו. לכן, ככל שתחול תנועה בחלקת
המזרן של בן הזוג, רעהו לא יחוש בכך ויש בזה יתרון גדול. זוכרת את הפרסומת עם שני
הדובים? האחד ישן והאחר קופץ על המזרן? אז זוהי הפרסומת הוותיקה של סימונס,
ומניסיוני, זה אכן עובד.
 

blzvi

Active member
יצא המרצע מין השק

הנאום הזה מטיל חשד בכנות השאלה.
שאלה תמימה וכנה מסתברת כפרסום סמוי
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
וכאשר אתה עושה 1+1, נראה שגם בראש השירשור מתחבאת אותה פרסומת
 

הפבלובה

New member
משה, אל תזין את הטרול שמעליך

סליחה, אבל לכתוב דברים כאלה זה פשוט אידיוטיזם טהור.
אין לי צורך אפילו לענות לאדם שאיני יודעת אם הוא מאותגר שכלית, פרנואיד או שילוב של השניים..
קודם כל, משה, תודה שטרחת לענות בהרחבה. ולא, אין פרסומת כי כמו שכתבתי, איני יודעת אפילו באיזו חברה לבחור משלל החברות שיש - אבל יש לי הנחות לפסח מטעם העבודה - וספציפית, על מזרני ד"ר גב ועמינח אני יכולה לקבל הטבה מאוד משמעותית.
לכן אני תוהה אם כדאי לנצל את המתנה לפסח על מזרן מהחברות האלה או לקנות מזרן של חברה אחרת.
אני מקווה שעכשיו זה ברור..
בכל מקרה, על עמינח כן שמעתי המלצות, אני לא חושבת שאף אחד יתעסק בלתבוע אותך אם תגיד מה לא היה לך טוב במזרן שלהם, זאת זכותך המלאה.. לי האינפורמציה עוזרת כדי להחליט.
אני לא חייבת לנצל את המתנה על מזרן, פשוט חשבתי שאם כבר..
מה שכן חשוב לי, מעבר לנוחות זה גם שיהיה היפואלרגני אך הבנתי שהיום כל החברות מייצרות מזרנים כאלה, מכיוון ששכבות הלטקס והויסקו הופכות אותו להיפואלרגני ודוחה קרדית האבק.
לגבי הקפיצים של סימונס, זה נכון לגבי כל מזרן עם קפיצים מבודדים, לא?
הרי זאת המטרה של קפיצים מבודדים..
&nbsp
 

הפבלובה

New member
דרך אגב

אני מקווה שאתה לא מפרסם מטעם "סימונס".. נראה כמו פרסומת סמויה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טוב. לא אני יזמתי את הטלת החשד, אבל כן זרמתי עם החשדן הראשון
ולגבי המותג ה'אחר': הייתה לנו והייתה לגיסתי 'מיטה וחצי' מתכווננת שלהם.
בתום כ-3.5 שנים של שימוש, בשתי המיטות "שקעה" קבוצה של קפיצים והמיטות
חדלו להיות מה שהיו צריכות להיות.
אבל האחריות שהם נותנים הוא לטווח של 3 שנים, והם דרשו "רק בעבור ביקור טכנאי
והערכת מצב" מחיר הזוי. על תיקון הם בכלל דיברו בשפה שאיני מצליח להבין (או
להפנים) אותה, גם אם דוברה במלים עבריות.
השבתי, שבני חייל שמשרת בבסיס סגור, וכבר שנה וחצי הוא ישן בבית רק 2 לילות
בשבוע במקרה הטוב. לכן, יש בהחלט מקום להתחשב בכך, ש-3 השנים איכשהו
עדיין לא הסתיימו, ויש מקום להתחשב במצבנו. התשובה הייתה "לא" מתגלגל.
אז אחרי פחות מ-4 שנים, נזרקו 2 מיטות של המותג שבנדון, תוך קביעה ברורה,
שהפירמה הזו לא תשוב עוד לביתנו.
ו... לפני כשנה, רכשנו כורסא מהמותג האחר שמייצג אותם. היו לנו טענות לגביה,
והם שלחו "טכנאי" שראה, צילם ואמר שאם המצב לא ישתפר תוך חודש, הוא יבוא
ויבדוק וישקול... קראתי לו שוב אחרי חודש, נעניתי שאקבל מועד לביקור. הזכרתי להם
3 פעמים שהבטיחו שיקבעו מועד, ובסוף נשבר לי ועזבתי. שביעות רצון זה לא הניב.
אז כשבדקתי חוות דעת של לקוחות לגבי המותג "השני", הבנתי שהוא קשור בקשר הדוק
למותג הראשון. עוד משהו? לדעתי זה מספיק, לא?
 

הפבלובה

New member
כן.. לרוב, שירות לקוחות בארץ כרוך ביחס מזלזל ומפח נפש

כשיש פה תעשייה שלמה של ניצול קשישים ואנשים שמרמים ביודעין על מנת להוציא מאנשים אחרים כסף, פרטי אשראי, פרטים מזהים ומה לא, למה אפשר לצפות?
זה לא קומץ קטן.. יש פה התדרדרות מוסרית של החברה.
במקום ששירות לקוחות יהיה נעים וייתן מענה לבעיה, הם רק מחפשים איך להתחמק ולדפוק אותך.. סליחה, הייתי חייבת להוציא את זה.
&nbsp
כשאתה אומר המותג ה"אחר", אתה מתכוון לעמינח, לא לד"ר גב, נכון? המיטות שלהם נהרסו?
לא הבנתי איך הטכנאי אמר לך בקשר לכורסה, "אם המצב לא ישתפר תוך חודש" מה זה? הכורסה אמורה לתקן את עצמה באורח פלא? להבריא?
וכן, אני יודעת שעמינח מוציאים מזרנים שבכל חנות מוכרים אותם בשם שונה, על מנת שלא ניתן יהיה להשוות בין מחירי הדגמים ולכן יכול להיות הבדל עצום במחיר על אותו דגם של מזרן בחנויות שונות.
אני מאוד מודה לך!
 
למעלה