סלקום התחייבות לחבילה ע"י מח" מכירות, בפועל יקר ממה שהובטח

יוסי ח1

New member
סלקום התחייבות לחבילה ע"י מח" מכירות, בפועל יקר ממה שהובטח

שלום לכולם
לפני כחודשיים התקשרו אליי ממחלקת מככירות של סלקום והציעו לי חבילת סללור משתלמת בהחלט 19.90 ש"ח למנוי 30 גיגה ו2500 דקות וסמסים, למי שמנוי בסלקום טי וי.
בפועל מחייבים אותי 29.90, בבירור שעשיתי עם סלקום, נאמר לי שאין דבר כזה למרות שהם מודים ששמעו את השיחה ואכן נאמר שם על המחיר שנקבע בהתחלה,
זה משתלם לי כי זה על 4 קוים ואוטוטו אני מוסיף את החמישי.
הם מוכנים לזכות אותי בתנאי שאשאר עם חיוב החבילה ב29.90, כמובן שלא הסכמתי ואני דרשתי מהם שאכן יזכו אותי בחיוב המיותר וימשיכו את החבילה כפי שנקבע,
יצרתי קשר עם אשת המכירות שהעבירה אותי, ואמרה שזה לא יכול להיות והיא כרגע לא יכולה לטפל בזה מסיבה אישית שלא אפרט והסכמתי לתת לה עוד כמה ימים.
יש לי את הסכם החבילה כתוב בוואטסאפ בצורה מסודרת, האם זה תופס, סלקום מנסים לשייך את זה לחבילת קאווטרו, מה שלא נאמר בשום צורה במהלך השיחות שלי עם הנציגה ,
האם אני יכול לתבוע מהם להמשיך את ההסכם כפי שקיבלתי לעוד פרק זמן מסוים
האם אני יכול לתבוע אותם על הטעייה,
מה בעצם אני יכול לעשות,
אני עברתי מחבילה מחב' סוללרית אחרת מ29.90 70 גיגה
והכל היה בסדר מבחינת קליטה וכו..
לא הגיוני שאעבור חברה לחבילה יותר קטנה עם אותו המחיר.
בתודה מראש לעונים
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לתבוע אפשר

אתה יכול לתבוע אותם בתביעות קטנות על כל נזק שנגרם לך
השאלה אם לאחר יחס כזה אתה בכלל רוצה להמשיך עם הקשר איתם.
 

יוסי ח1

New member
תלוי איך יגמר הסיפור

זה עדיין נמצא בבירור, לא שאני תולה בבירור שלהם הרבה תקוות, שלא תהיה להם טענה שלא נתתי להם מספיק זמן,
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני יכול לומר לך, שנציגה של חברה אחרת הטעתה אותי.
פניתי לתלונות הציבור של אותה חברה וטענתי, שגם אם נציג טועה בתום לב, החברה
מחוייבת לכבד את המשגה שלו ולא להתנער ממנו, בדיוק כשם שבית עסק חייב
לכבד את מדבקת המחיר שהודבקה על מוצר, גם אם לקופאית ברור שנעשתה
שגיאה בתמחור.
מתלונות הציבור השיבו לי, שברמת העיקרון אני צודק. לכן, החתימו אותי על טופס
שמחייב אותי לשמור את העניין בסודיות, והם יזכו את חשבוני בסך של XX שקלים,
שיכסה הפרשים לשנת התחברות שלמה. לאחר מכן, אחוייב מדי חודש במחיר המלא,
שכל הציבור מכיר, אבל לי יהיה "מאגר כספים" שממנו אשלם את ההפרשים.
מה יהיה בסוף השנה? זה כבר סיפור אחר, שאיתו אצטרך להתמודד אז.
מבחינתי, ההצעה הזו הייתה הוגנת.
 

יוסי ח1

New member
זה מעט שונה ממחיר סוללרי

כי כשמתקשרים אלייך אומרים את הדבר החושב- המחיר ואח"כ מה החבילה כוללת, אני לא יהיה מוכן "להתחשבן " אח"כ, זיכוי במקום וחיוב כמו שסוכם מההתחלה.
 

mom at work

New member
האם הם התחייבו כלפיך לפרק זמן שבו המחיר תקף? (נגיד שנה)

אם לא, קשה לי לראות איך תוכל לכפות עליהם להמשיך במחיר הנוכחי.
 

יוסי ח1

New member
מצורף, חלק מהתכתובת בוואטסאפ



 

יוסי ח1

New member
אני לא אכפה עליהם, אתבע על נזק עתידי

כלומר סביר שהמחיר שמוצע בד"כ לשנה ואחרי שנה תהיה עליית מחיר,
גם אתנתק מהם סופית מהטריפל, אני לקוח מאוד ותיק באינטרנט, יותר מ20 שנה, הבאתי להם לא מעט לקוחות,
כבר יש לי הצעה זולה יותר. מחברה אחרת
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עד לא מזמן הייתה חברה שפרסמה בטלוויזיה מחיר "לכל החיים".
אולי נגמר להם המבצע או שהם נגמרו לפני המבצע. לא יודע...
 

SicTransit

Active member
החברה היא we4g

הם עדיין בחיים, עובדה שהטלפון שלי עובד. המבצע המקורי הסתיים, אבל גם העיסקה שהם מציעים כעת היא לכל החיים.
&nbsp
עוד לא ברור אם מדובר בכל החיים שלי או של החברה.
 

einat162

New member
"לכל החיים" זה שם קוד ל"עד שימאס להם" (כמו החבילה הקודמת)

זה עבד על הישראלים, כי התרגלו לשיטת "ההתמקחות על המקסימום יותר ממה שצריך ולשים לב שתקופת ההתחייבות לא נגמרת כי אז מזמברים אותך", במקום מחיר נורמלי לחבילה סבירה מלכתחילה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
גם באמירה הזו יש מוקש שלא שמת לב אליו.
מהירות ונפח חבילות האינטרנט משתנים ללא הרף, וכשמבטיחים לך חבילה במחיר נקוב
"לכל החיים", את תמצאי את עצמך עד מהר תקועה עם חבילה מיושנת שתועלתה תהפוך
להיות עלובה במיוחד. ואז מה? אם תשני? ללא כל ספק, ישתנה גם המחיר...
ועל כך ייאמר: "מה הועילו חמים בתקנתם? נאדה".
 

einat162

New member
נראה לי שהתכוונת לענות ל SicTransit

אני לא נתפסתי לגימיק של "לכל החיים", ומעדיפה לשלם מחיר X עבור חבילה Y (כשאפילו אחרי הקפיצה של תקופה ראשונית ידועה מראש המחיר סביר בעיני לתמורה).
לעבור חברה או לשנות חבילה אפשר תמיד.
 

SicTransit

Active member
מוקש?

כל עוד ההחלטה אם לשנות את החבילה - ובהתאם גם את המחיר - היא בידי ולא בידי ספק השירות, אני מרוצה. עבורי גם מגבלת הגלישה היום היא הרבה יותר מהנחוץ לי, ואני לא רואה את זה משתנה גם בשנים הקרובות. בכל מקרה, ההתחייבות כל החיים היא של הספק, לא שלי, כך שתמיד אוכל להחליט לעבור לתוכנית אחרת.
מה שאני מנסה לצמצם, במידת האפשר, הוא את ההתעסקות התקופתית מעצבנת בכל השירותים האלה שנכפית עלי כל תקופה מחדש (לדוגמא, כבר סיפרתי כאן יותר מפעם אחת שאני לא מוכן לשוחח בטלפון כל שנה עם חברה האשראי כדי להאריך את הפטור מתשלום עבור הכרטיס. עניין קטן אבל מעצבן מספיק כדי לגרום לי לבטל את הכרטיס).
 

SicTransit

Active member
המחיר נורמלי בהחלט

אני חושש שיש לך אי הבנה מסוימת. מה שאת קוראת "החבילה הקודמת" עדיין בתןקף ללקוחות שרכשו אותה, אלא שאי אפשר לרכוש אותה באותם תנאים כיום. קיבלתי "מחיר נורמלי לחבילה סבירה מלכתחילה" והמחיר לא השתנה ולא ישתנה (פרט למקרה של העלאת המע"מ) כי כך אומר החוזה: 29 ש"ח ל 40MB גלישה.
&nbsp
נכון שהם עלולים לפשוט את הרגל או סתם כך להחליט לסגור את החברה, אבל חוץ מזה שאצטער על כך לא הפסדתי כלום.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה