לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2891228,912 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'שירות לקוחות יונדאי'
שירות לקוחות יונדאי
13/03/2019 | 07:03
6
154
פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...
צרכנות >>
לצפיה ב-'אם היו יודעים'
אם היו יודעים
<< ההודעה הנוכחית
13/03/2019 | 07:48
3
107
איך להתייחס ללקוחות היו מועסקים במרצדס.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה אותו היבואן... - "כלמוביל"'
זה אותו היבואן... - "כלמוביל"
16/03/2019 | 09:56
2
7
לצפיה ב-'ברור'
ברור
16/03/2019 | 10:09
1
20
גם אותו קהל יעד
צרכנות >>
לצפיה ב-''
16/03/2019 | 17:13
2
לצפיה ב-'אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!'
אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!
13/03/2019 | 08:26
78
כי אם אתה לא מפרסם את שם המוסך - לא עשית כלום!
סתם הוצאת קיטור. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'חוץ מלהתלונן יש מטרה? '
חוץ מלהתלונן יש מטרה?
13/03/2019 | 13:31
65
מה אתה רוצה להשיג, פיצוי? החזר כספי? נגרם לך נזק?
כי יש תלונה כמו ב "אמאאאאא הוא הרביץ לי" למשל, זה סוג של תלונה ויש תלונה שמראה ביזנס. 
צרכנות >>

הודעות אחרונות

12:06 | 20.03.19 אורחים בפורום
15:03 | 19.03.19 dory141
13:14 | 19.03.19 אורחים בפורום
14:05 | 17.03.19 אורחים בפורום
13:14 | 17.03.19 אורחים בפורום
13:15 | 14.03.19 רוברט באראתיאון
03:37 | 14.03.19 אורחים בפורום
16:19 | 13.03.19 אורחים בפורום
15:59 | 13.03.19 אורחים בפורום
00:00 | 13.03.19 אורחים בפורום
00:10 | 12.03.19 אורחים בפורום
11:10 | 11.03.19 מני אה

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ