שירות לקוחות יונדאי

רובי127

New member
שירות לקוחות יונדאי

פניתי לשירות לקוחות יונדאי לאחר שבאחד ממוסכי השירות שלהם קיבלתי טיפול לא מקצועי ולא אדיב וחשתי תסכול.
שירו הלקוחות לא ממש מטפלים, איטיים מאוד ומחזירים את התלונה למי שהתלוננתי עליו שאולי בכוונת תחילה לא עושה דבר, קל וחומר אחרי התלונה.
פניתי למוסך אחר של יונדאי ושם קיבלתי מענה מצויין (מקצועי, מהיר) לבעיה.
אך עדין נשארתי עם הטעם המר מאותו מוסך שירות שאליו לא אחזור ובעיקר עם העובדה ששירות הלקוחות של יונדאי מתפקד נורא ולא התייחס לתלונה.
חש מתוסכל, הנזק הכספי ניחא אבל תחושה שירות רעה מהמותג וחוסר איכתיות מלקוח שנגרם לו נזק בגלל חוסר מקצועיות.
מכיוון ששירות הלקוחות שלהם לא מתרגש מהתלונה, וכנראה שיש להם הרבה כאלה כל יום..... יש לכם רעיון כיצד "לעורר" אותם או להבהיר שככה לא מטפלים בלקוחות?
הפתרון של לשבת ולא לעשות דבר נשקל על ידי, אבל אני לא רוצה להיות לקוח כזה...
 

xfwind

New member
זה אותו היבואן...
- "כלמוביל"

 

צביקה101

New member
אז כדאי שתפרסם באיזה מוסך מדובר!

כי אם אתה לא מפרסם את שם המוסך - לא עשית כלום!
סתם הוצאת קיטור.
 
חוץ מלהתלונן יש מטרה?

מה אתה רוצה להשיג, פיצוי? החזר כספי? נגרם לך נזק?
כי יש תלונה כמו ב "אמאאאאא הוא הרביץ לי" למשל, זה סוג של תלונה ויש תלונה שמראה ביזנס.
 
למעלה