לפי "הארץ"- המותג הפרטי של שופרסל יקר יחסית לשל רמי לוי

yehuda7K

New member
לפי "הארץ"- המותג הפרטי של שופרסל יקר יחסית לשל רמי לוי

"בדיקת מחירים שביצענו, שהתבססה על רשימת המוצרים שפירסמו באחרונה משרד הכלכלה והמועצה לצרכנות ככזו שמרכיבה סל קניות נפוץ, מגלה כי המותג הפרטי של שופרסל יקר משמעותית מזה של רמי לוי - 30% יותר בממוצע במוצרים שנבדקו. מתוך 28 מוצרים שנבדקו (מוצרים ארוזים בכמויות זהות; ההשוואה בין הרשתות בוצעה על גבי פלטפורמת "פרייסז" ומבוססת על דיווחי הרשתות, בהתאם להוראות חוק המזון) - רק שלושה מוצרי המותג הפרטי שופרסל היו זולים יותר, מוצר אחד נמכר במחיר זהה, ואילו 24 מוצרי מותג פרטי שופרסל היו יקרים ממוצרי מותג פרטי רמי לוי מקבילים. "
[URL]https://www.themarker.com/advertising/.premium-1.6935958[/URL]

גם מי שנוח לו לקנות בסניף שופרסל, יכול פעם בחודש חודשיים לקנות ברמי לוי את המוצרים שלהם מועד תפוגה ארוך.

 

trilliane

Well-known member
מנהל
צריך לזכור שלמעט קמח, אלה לא מוצרים זהים, רק באותה קטגוריה

הניסיון שלי עם המותג הפרטי של שופרסל טוב ברובו, עם זה של רמי לוי – פחות. את רוב המוצרים הנ"ל לא קניתי בשניהם ולכן לא יכולה להתחייס נקודתית.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מי שערך את הכתבה הוא אידיוט גמור

השווה בין שמן זית כתית בנפח של 1 ליטר לנפח של 750 מ"ל וטען שהמחיר הוא גדול ב-36% במקום לבצע נורמליזציה ולראות שהם כמעט באותה עלות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צריך גם לזכור שיש הבדל באיכות שמן הזית (רמת החומציות)

גם את ההשוואה של הפודינג לא הבנתי – חבילה שנמכרת לחוד לעומת חבילה משולשת? זה אף פעם לא באותו מחיר...
 

yehuda7K

New member
בכתבה עוד פרטים ; לדעתי מדי פעם יש לקנות במרוכז לא בשופרסל

לפי הכתבה גם:
"נבדקו (מוצרים ארוזים בכמויות זהות...
לעתים מוצרי המותג הפרטי של הרשתות מיוצרים באותו מפעל בחו"ל, אך בשופרסל גובים עליו מחיר גבוה יותר. כך במקרה של דגני בוקר עם קינמון אריזת 500 גרם - שניהם מיוצרים על ידי סררה פודס בליטא, אך המחיר הממוצע של מותג רמי לוי היה 9.9 שקלים, לעומת 11.9 שקל של מותג שופרסל."

לדעתי המסקנה היא שגם למי שנוח לו לקנות בשופרסל, כדאי מדי פעם לקנות את המוצרים (עם תאריך תפוגה ארוך) ברשת סופרמרקטים אחרת, כזו שבה המחירים סבירים (לא בהכרח רמי לוי).
 
בהארץ גם התפרסמה כתבה על אתרי הקניה

של שופרסל ורמי לוי. המסקנה היא מה שאמרתי תמיד, איזה אומת סטארט אפ? אפילו אתר אינטרנט פשוט לא יודעים לבנות בארץ. שני האתרים לא נוחים לחיפוש מוצרים ולא נוחים לקניה (תודה לשופרסל שהכריחו אותי למלא את סל הקניות 3 פעמים כי הם לא יודעים לשמור אפילו שם משתמש).
ותודה לשופרסל שמשתמשים ברכבים שלהם בזמן הפנוי להובלת גופות? משהו שלא ידעתי, אבל אשקול את צעדיי.
וחוץ מזה, בכסף שאני מוציאה יש תמיד איזשהו רכיב אידאולוגי מתוך הבנה מה הכסף הזה מפרנס ואת מי. והרכיב האידאולוגי הזה אומר שלא משנה כמה רמי לוי זול, אני בחיים לא אקנה אצלו.
 
הוא פועל נגד האינטרס הציבורי

למכור בזול זה בסדר, אבל זה לא הדבר היחיד שחשוב בחיים.
יש לו קשרים עם ש"ס שפועלים נגדי כאדם חופשי, הוא נחקר באזהרה בפרשת שחיתות בעיריית ירושלים שנוגעת לחשד לקידום בנייה באופן לא חוקי בשטחים בעיר ומסביב לה, ומעבר לכל דבר אחר, כמה מקרוביי הקרובים נתקלו בו פנים אל פנים בנסיבות לא נעימות שלא אוכל לפרט כאן, מלבד להגיד שדברים דומים פעוטים מזה, עשו גלים גדולים יותר בתקשורת.
 

SicTransit

Active member
נחקר באזהרה

זכותך, כמובן, לקנות אצל מי שמתחשק לך, אבל להזכיר שרמי לוי "נחקר באזהרה" בלי לציין שהחקירה נגמרה בלא כלום זה מאד לא הוגן.
 
"לא נמצאה תשתית ראייתית"

כלומר למשטרה ולפרקליטות לא היה חומר שעמד בכללי דיני הראיות בשביל להעמידו לדין.
בכל מקרה הדבר אינו מעיד לא על חפות וגם לא על אשמה.
אם הלכתי לסופרמרקט ופילחתי משחת שיניים אבל איש אינו מצליח להוכיח שפילחתי משחת שיניים, אי אפשר להעמיד אותי לדין.
 

SicTransit

Active member
בדיוק: אין תשתית ראייתית

כאמור: תחרימי את מי שאת רוצה, אבל העובדה שמישהו נחקר באזהרה לא מלמדת כלום על אותו מישהו (פרט, אולי, לכך שיש לו יריבים ואויבים).
 
אולי. בימים אלו

אפילו אין טעם לפגם בהרשעה פלילית ומאסר בכלא, לא אונס, לא שוחד, לא רצח. אז להגיד שחקירה באזהרה היא סוג של תמרור אדום מוסרי? איזו בושה וחרפה מצידי לחשוב ככה! איזה סטנדרטים מוסריים שפלים יש לי. אתה צודק.
 

SicTransit

Active member
אז מה יש לנו?

מצד אחד אלה שאומרים שאדם חף מפשע עד שאחרון הערעורים שלו נדחה בעליון ואולי גם לאחר מכן (ע"ע זדורוב), ומצד שני מי שאומר שגם חקירה במשטרה שהסתיימה בלא כלום היא "סוג של תמרור אדום מוסרי" - בלי שיש לאדם אפשרות לנקות את הכתם הזה מעתה ועד עולם.
 

יוסיזיו

New member
בשופרסל יש את מוצרי הפסטה תחת המותג שלהם כשהיצרן עצמו מפיץ

במדף אחר במקרר את מוצריו ,המחיר של שופרסל זול יותר אבל כשמשווים רואים את ההבדל,משקל המוצר נמוך יותר והמלית בפנים מעט פחות.
או אצל רמי לוי ,מפיץ כעת טחינה עם המותג שלו עם תמונת השף רפי אדוני,המוצר למעשה מיוצר בחווארה ליד שכם,(כן יש כשרות) אותה הטחינה המקורית עולה ב 3 שקלים יותר כטחינה קראוון עם סמל היונה,המרקם שונה.
 
בלי קשר לרמי לוי

לפעמים הטעם פשוט קובע. למשל יש חנות אצלי באזור, חנות קטנה, שמוכרת כל מיני מוצרים יחסית בזול (ואגוזים ביוקר). אז אפשר למצוא שם פסטה מטורקיה ב- 3 שקלים חבילה של 500 גרם. אבל זה איכס. אז זה לא עוזר לי כי אני לא אוכל פסטה איכס אז מבחינתי זה סתם לזרוק 3 שקלים.
 

אמירמל

New member
אבל הוא כן עשה נורמליזציה

שים לב שאצל רמי לוי מחיר שמן הזית הוא 24.90 בשני הטורים של הטווח אבל 33.20 בטור של הממוצע (כלומר הממוצע מחושב לליטר שמן).
גם בפודינג שאצל רמי לוי נמכר בשלישיות המחיר הממוצע הוא ליחידה.
 
למעלה