שוקולד ללא סוכר

מבחינתי

מה שרצוי זה שהבנאדם יאכל. שיאכל גם פחממות וסוכרים, אם אלה פחממות וסוכרים שמועילים לו אם אלה פירות וירקות במקום צ'יפס, סבבה.
אם סוכרתי טוחן לי ממרח שוקולד, גם אם זה ממרח שוקולד בלי סוכר, הוא לא עזר לא לעצמו ולא לאינסולין שהוא מקבל אחר כך.
 

SicTransit

Active member
לא כל הסוכרתיים מזריקים אינסולין

90-95% מהסוכרתיים חולים בסוכרת סוג 2 וחלק גדול מהם(*) אינם מזריקים אינסולין. גם לאלה שכן מזריקים ההמלצה המקובלת היא להמעיט בפחמימות זמינות ולהזריק פחות.
- - - - - - - -
(*) בחיפוש זריז לא מצאתי נתונים אבל ממדגם קטן של אלה שאני מכיר מדובר ביותר מחצי.
 
בגיל יותר מבוגר משלך

הסוכרתיים כבר מקבלים אינסולין כי סוכרת זה מצב שמתקדם עם הגיל ויותר קשה לשלוט בה באמצעים תזונתיים בלבד או כדורים וגם רואים כבר את הנזקים.
 

SicTransit

Active member
זה (כמעט) נכון

אבל זה לא משנה את הטענה שלי: רוב הסוכרתיים אינם מזריקים אינסולין. נכון שרוב אלה שיגיעו לאריכות ימים יצטרכו, כנראה, להזריק ברבות הימים (אלא אם יימצא פתרון אחר) אבל המצב כרגע הוא שהרוב אינו מזריק - בגלל ההנהגות האפידמיולוגית של סוכרת סוג 2 יש יותר מצטרפים חדשים מאשר חולים ותיקים.
&nbsp
מכל מקום, זאת הופכת להיות התנצחות על קוצו של יוד כך שאת מוזמנת להגיד את המילה האחרונה אם בא לך; חלקי הסתיים כאן. רק אעיר שאני קצת יותר זקן ממה שאת חושבת.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא מתווכחת איתך אני מספרת לך

גם סוכרתיים סוג 2 מקבלים היום אינסולין, מפני שהגיעו להבנה שלא מדובר רק בתנגודת לאינסולין אלא גם בירידה תפקודית של תאי בטא. לא ערכתי מחקר אני לא יודעת מה האחוז של מקבלי האינסולין בסוכרת סוג 2 , אבל אני יודעת שהרבה אנשים יצטרכו להגיע לזה מתישהו לפני גיל 90.
 

nox120

New member
ממתיקים מלאכותיים עולים פחות מסוכר.

אני מניח שהמוצרים יקרים יותר מכמה סיבות:
&nbsp
הסוכר הוא המרכיב הכי זול - אם אתה מחליף 25 ג' סוכר ב-40 מ"ג סוכרלוז, אתה נשאר עם 75 ג' שוקולד שעולים בערך כמו 100 ג' שוקולד עם סוכר.
&nbsp
הם נחשבים בריאותיים - לכן אפשר לקחת עליהם מחיר גבוה יותר.
&nbsp
הם פחות טעימים - לכל הממתיקים המלאכותיים יש טעמי לוואי. לכן רוב הקונים מעדיפים מוצרים מומתקים בסוכר, מה שגורם לכך שעלויות פיתוח, שיווק, וכו' של המוצרים נטולי הסוכר מתחלקות על פחות מוצרים.
 
למעלה