שאלות לגבי רב קו

SicTransit

Active member
שאלות לגבי רב קו

אולי לא הפורום המתאים ביותר אבל זכור לי מדיון קודם שיש כאן אנשים שנמשתמשים בו ומבינים בנושא.

1. יש לי כרטיס רב קו. הורדתי את האפליקציה שאמורה לאפשר לי טעינה. הטלפון שלי מכיל NFC והכרטיס נקרא בלי בעיה. התמונות המצורפות מראות מה אני רואה בלשונית "כללי" ובלשונית "חוזים". בלשונית "כללי" מופיעים פרטים נכונים לגבי הפרופיל שלי וכד'. אין לי מושג איך להמשיך מכאן.

2. כשאני עולה לאוטובוס עלי להודיע לנהג את יעד הנסיעה והוא צריך לתקתק משהו כדי שהסכום הנכון יירד מהכרטיס? ומה ברכבת - האם רק ביציאה מהתחנה מתבצע העדכון?



 

trilliane

Well-known member
מנהל
מסכימה שהפורום המתאים הוא תחבורה ציבורית; בקצרה:

1. הלשונית "חוזים" מאפשרת לך לצפות בחוזים הקיימים בכרטיס. אם אתה רוצה לבצע פעולה של טעינה, בחר בלשונית "פעולות".
&nbsp
2. תלוי לאיזה אוטובוס אתה עולה... אם זה אוטובוס עירוני המחיר בד"כ אחיד. בחיפה הנהג (לפחות באגד) צריך ללחוץ על הכפתור כדי שתרד לי נסיעה, בגוש דן זה אוטומטית כשאנ ימצמידה את הרב-קו למכשיר. באוטובוס בין-עירוני שיש בו כמה תעריפים בהתאם ליעד הנסיעה – צריך להודיע לנהג לאן אתה נוסע.
&nbsp
אם אתה משתמש בערך צבור ברכבת אתה צריך לבצע "טרום תיקוף", כלומר לגשת לאחת מעמדות התשלום, לבחור את יעד הנסיעה ולתקף את הרב-קו בהתאם.
&nbsp
עקרונית אולי אפשר לגשת ישירות לשער ואז ביציאה הוא יוריד את הסכום בהתאם, לא יודעת אם זה עובד, לא ניסיתי.
&nbsp
אגב, אם אתה נוסע וחוזר ברכבת באותו היום או עורך נסיעות רבות בתח"ץ ביום אחד, כדאי לבדוק "חופשי יומי", יכול להשתלם מאוד (זה חוזה שצריך להטעין מראש ובנפרד, הוא לא יורד מהערך הצבור).
 

SicTransit

Active member
תודה

מה שמופיע בלשונית "פעולות" נראה בתמונה 2 בהודעה לעיל, ואין לי שם אפשרות לעשות כלום. אני מניח שזאת בעיה של האנדרואיד היחסית מיושן בטלפון שלי, ובכל מקרה אם אחליט להוסיף ולחקור אעביר את השאלה, כמוצע, לפורום תחב"צ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, סליחה; פעולות מציג פעולות שביצעת בכרטיס.

אצלי היישום ("רב קו אונליין") נראה אחרת, בדוק שיש לך גרסה עדכנית.
&nbsp
בלשונית "חוזים" כתוב לי "לטעינת חוזה אחר" וגם בצד ימין למעלה יש כאלה קווים שפותחים תפריט נגלל, ויש בו אפשרות לחפש חוזים להטענה.
 
למעלה