איך נרכשו המוצרים? בחנות עצמה? בהזמנה ברשת? מה?
אילו נרכשו בחנות, זכותך הייתה לפתוח את האריזה ולבדוק מה יש בה, האם חסר
חלק ו/או האם המוצר אינו פגום. ואם לא בדקת? זו כבר בעייה שלך!
ואם הזמנת במשלוח? איך תוכל להוכיח שהחלק אכן חסר, או שהמכה לא קרתה בביתך?
כיום ישנה בשוק חברה גדולה אחת, שנותנת שירות תיקונים כמעט לכל היבואנים בארץ.
התנאי שלהם להפעלת האחריות הוא, שאסור לך לפתוח את המוצר, ורק לאיש
השירות שלהם מותר לפתוח.
הוא בא אליך הביתה, הוא פותח את האריזה ומוודא שהכל נמצא והכל שלם, ואז הוא
מפעיל את האחריות.
במידה שהחלטת לפתוח את המארז בעצמך, ואתה מגלה שחסר חלק, או שהמוצר
פגום, שוב לא יהיה לך אל מי לפנות ועם מי לדבר. ככה זה עובד.
מה שכן, אם פותחים לך את האריזה בחנות, ואתה בודק בחנות שהמוצר תקין ופועל
לשביעות רצונך, תוכל להפעיל את האחריות, בתנאי שהמוכר יעיד שהמוצר נפתח
מול עיניו ואתה אישרת שהכל תקין.