באג מחשבים

תומר

Member
תגובה

אולי אקבל פיצוי מהיבואן או אקנה ישירות מהיבואן אבדוק אם עדיין שווה לקנות מבאג אם המחיר אטרקטיבי יחסית ליבואן
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
99,9% מהיבואנים לא ימכרו ישירות לצרכן. הם חייבים להותיר פיסת
רווח לחנויות. מה שכן, ישנם אתרים שכמעט ומיישרים קו עם מחיר היבואן, אבל זה לא
קורה תמיד ולא בכל מוצר. זה עניין של מבצע שיש למצוא אותו בעיתוי המתאים.
 

תומר

Member
באג מחשבים

קניתי מהם מוצר היה חסר בפנים חלק חשוב בלי שהודיעו לי על כך ומכרו במחיר מלא ומסרבים לתת הנחה על קנייה הבאה למרות שקניתי מהם כ17 מוצרים בנוסף מוצר נוסף מכרו לי עם מכה מלמטה בלי להודיע על כך וגם במקרה זה סירבו לתת הנחה לקנייה הבאה בסך הכל ביקשתי הנחה מזערית סמלית כי יש לי כוונה להמשיך לקנות מהם
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איך נרכשו המוצרים? בחנות עצמה? בהזמנה ברשת? מה?
אילו נרכשו בחנות, זכותך הייתה לפתוח את האריזה ולבדוק מה יש בה, האם חסר
חלק ו/או האם המוצר אינו פגום. ואם לא בדקת? זו כבר בעייה שלך!

ואם הזמנת במשלוח? איך תוכל להוכיח שהחלק אכן חסר, או שהמכה לא קרתה בביתך?

כיום ישנה בשוק חברה גדולה אחת, שנותנת שירות תיקונים כמעט לכל היבואנים בארץ.
התנאי שלהם להפעלת האחריות הוא, שאסור לך לפתוח את המוצר, ורק לאיש
השירות שלהם מותר לפתוח.
הוא בא אליך הביתה, הוא פותח את האריזה ומוודא שהכל נמצא והכל שלם, ואז הוא
מפעיל את האחריות.

במידה שהחלטת לפתוח את המארז בעצמך, ואתה מגלה שחסר חלק, או שהמוצר
פגום, שוב לא יהיה לך אל מי לפנות ועם מי לדבר. ככה זה עובד.
מה שכן, אם פותחים לך את האריזה בחנות, ואתה בודק בחנות שהמוצר תקין ופועל
לשביעות רצונך, תוכל להפעיל את האחריות, בתנאי שהמוכר יעיד שהמוצר נפתח
מול עיניו ואתה אישרת שהכל תקין.
 

תומר

Member
תגובה

נקנה בחנות טוב כנראה אין מה לעשות אשכח מזה לגבי המכה במוצר
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בעניין חוסר חלק

אם החלק אמור להיות במארז - הם חייבים לספק אותו, אם הוא לא מופיע בתמונה שעל האריזה ולא בפירוט החלקים - זה שטח אפור אם בעבר היה החלק באריזות דומות וכיום לא והמוכרן לא העיר תשומת לבך - זכותך להחזיר בגלל הטעיה
ואתן שתי דוגמאות - בעבר במארזים של מדפסות היה גם כבל חיבור למחשב, מאוחר יותר הספקים החליטו לחסוך והעלו טענה משונה - אתה יכול להשתמש בכבל מהמדפסת הקודמת
- שילב מכרו כיסא הגבהה לתינוקות, הכסא נמכר בחנויות נוספות אך בזה של שילב לא היה מגש אוכל (למרות שהופיע בתמונה שעל המארז - שילב אמרו שזה מה שהספק מביא להם, התקשרתי ליצרן והוא אמר לי שהם הזמינו בלי המגש.
במקרה הפרטי שלי העניין סודר - המפיץ האזורי שלח לי מגש כשהביא סחורה לחנויות בסביבה
 

עומר TT

New member
תעשה לעצמך טובה

הכוונה שלך להמשיך לקנות מהם - תוותר עליה.
רשת יקרה יותר מהמתחרים (אולי קשור לעובדה שהם יושבים בקניונים) וכמו שאתה רואה גם השירות לא מצדיק את המחיר.
 

jen711

New member
החוויה האחרונה שלי בבאג הייתה שונה

קניתי בבאג בעיר אחת מקלדת.
חזרתי הביתה וגיליתי שבנוסף לעברית ואנגלית, יש במקלדת גם ערבית.
חזרתי לבאג בעיר אחרת, המוכר פתח את כל המקלדות מהסוג הזה בחנות ובכולן היייתה שפה שלישית.
החזיר לי את הכסף.
הלכתי לחנות אחרת וקניתי את אותה המקלדת ב-2 שפות.
חוויה מוזרה אבל קיבלית החזר בלי שום בעיה, ואפילו לא בסניף שבו זה נקנה.

נראה שלתומר יש המון מזל רע והוא פוגש המון מוכרים לא נחמדים.
 
למעלה