בוקס2גו Box2go דואר ישראל

בוקס2גו Box2go דואר ישראל

חשבתי שאם אצטרף לשירות החדשני של דואר ישראל, בוקס2גו, אחסוך זמן, אחסוך המתנה בתור, ארוויח 24/7 למשיכת פרטי דואר המגיעים אלי. הרעיון העקרוני מוכר משירותים דומים: נותנים לנו מספר תא, בוקס שכזה. מרגע שהצטרפנו, כל דבר דואר הממוען למספר הבוקס שלנו [בוקס2גו XXXXXXX, מודיעין, מיקוד 7178441] אמור לעבור למערכת תאים בתחנת פז שבחרנו עם ההצטרפות לשירות.
אז זהו שממש לא. אזהרה ענקית לכל מי שחושב להצטרף, ובעצם גם למי שכבר הצטרף. רוב הפריטים פשוט נעלמים בדרך אל הנמען. והדואר מתנער מכל אחריות, אפילו לא טיפה אחריות. בדרך כלל אפילו לא מגיב לפניות בעקבות אובדן פריטי הדואר.
ברגע שמגיע פריט אליהם שם במודיעין מיידית שולחים אלינו מייל ובו הודעה עם מספר שהם נתנו לפריט לצורך מעקב והודעה שהנה חוייבנו בסכום לא קטן של 9.90 שח תמורת ההעברה לתא הזה תוך 24 שעות. החיוב אוטומטי על פי תנאי ההצטרפות. החלק הזה של החיוב תמיד תמיד פועל. ממש מצויין, מדויק, אוטומטי, לא דורש מאיתנו כלום, רק מחייב וזהו. יעילות של 100%.
ואז...
מה שהגיע עבורינו, מה ששילמנו עבור העברתו ל"אוטומטים" בתחנות פז, פשוט לא עובר אלינו. ממש לא מגיע. לא שמתעכב, לא שטועים ואז מתקנים, לא שמגיע פגום - פשוט לגמרי: לא מגיע. נאדה. נקודה.
עד עכשיו נשלחו אלי כך 7 פריטים. ארבעה (!!) מהם נעלמו בדרך. יותר מ 50% מן המשלוחים. שלושה מהם הגיעו ממש באותו יום אל המיון במודיעין, קבלתי שלוש הודעות מייל, חוייבתי שלוש פעמים, זה היה לפני חודש. וזהו, בזה נגמר התהליך- אף אחד מפריטי הדואר הללו לא הגיע. פריט קודם, מלפני כשני חודשים, גם הוא ככה נמוג באוויר.
טוב, בוודאי תשאלו מדוע לא התלוננתי. אז כן, דווקא התלוננתי. בתחילה פשוט שאלתי איפה הפריטים, אחרי זה כבר התלוננתי ושאלתי למה לא הגיעו אלי, אחרי זה גם כעסתי יותר. שירות לקוחות של הדואר מתנער מכל אחריות - מנפנף אותי, נציב פניות הציבור לא עונה ולא עונה וממשיך לא לענות, במוקד הטלפוני של הדואר טוענים שהם לא מטפלים בענייני בוקס2גו, שירות מייל בשם דוארטק דווקא ענה, לפעמים ככה, הם הודיעו לי ש"הפריטים הגיעו למיון אבל לא עברו לאוטומטיים", כאילו לא ידעתי את זה...
אז חברים יקרים בפורום זה, מה אתם מציעים? מישהו מכיר את נבכי השירות הזה? מישהו יודע האם הם בכלל אחראים למה שאמור לעבור דרכם? למי כדאי לפנות כדי לקבל תשובה מוסמכת ופיתרון?
בינתיים, שלא תעיזו לחשוב אפילו על שימוש בשירות נוראי זה.
תודה
 
גם בדואר רגיל

הדואר נוטה להתעלם ולהתנער מאחריות על פריטים שאבדו. לא חדש.
אבל בינתיים שילמת עבור שירות שלא קיבלת. לפחות תבקש, תדרוש וגם תקבל החזר כספי על החיוב.
אם הפריטים לא הגיעו לפחות תפגע להם בכיס קצת.
 
תוהה אם box2go נחשב דברי דואר או שליחות

מעניין אם שירות בוקס2גו נחשב שירות דואר או שירות שליחויות. והאם בשניהם אין לדואר כל אחריות.
בכל מקרה, כמות הפריטים שהלכו לאיבוד אצלי תוך כחודש, ארבעה פריטים בזה אחר זה, שערוריתית לחלוטין.
תודה לתשובתך עוגיפלצת
 
לדעתי זה שירות דואר

הדואר עצמו מפנה למספר שלו 171 אם יש בעיה. בכל מקרה, האמת, לא אמור לעניין אותך אל תיכנס לזה בכלל. לך בגישה הזו שלא לתת לדואר לקשקש אותך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אצלי... בלי בוקס טו גו אכלתי אותה עם משלוח שהגיע לסניף לא
נכון ומשם נשלח לעוד סניף שגוי ומשם אבדו עקבותיו. הדואר מודים שהמשלוח היטלטל
בסניפים הלא נכונים, אבל הם לא נענו לי כשביקשתי שיבצעו חקירה. רק השולח רשאי לבקש.
למה? כי הם כאלה. אז מכיוון שהשולח התעצל לבקש? אבד משלוח שערכו מעל 400
ש"ח. הצב ישראל.
 
זה הקטע שלהם: box2go הוא בעצם Lost2go

בענייני בוקס2גו השולח אפילו לא רלוונטי. הוא שלח משהו לכתובת במודיעין ולשם הכל הגיע בשלום. עובדה ששולחים אלינו הודעה שהפריט הגיע ושעלינו לשלם עוד 10 שח כדי שיעבור אלינו.
ברגע שהגיע למודיעין, השולח אינו צד.
ברגע שהגיע למיון דואר ישראל במודיעין ומשם אמור להיות מועבר ללקוח, דואר ישראל הוא ה"שולח", הוא המעביר פריטים אל ה"כתובת החדשה" שלהם באוטומט כל שהוא בתחנת פז נידחת.
כן, זה מה שההגיון אומר. אבל זה לא מה שדואר ישראל אומר. מבחינתם הם יכולים לאבד כל פריט שהיה ברשותם, רק בתוקף היותו אי-פעם "דבר דואר", גם אם למעשה כבר איננו כזה וגם אם הם עצמם השולח של פריט זה.
אני חוזרת על העובדות: ארבעה פריטים אבדו תוך חודש. מהם שלושה שהגיעו למיון הדואר באותו יום ממש.
הייתי משנה את שם השירות מ box2go לשם חדש: Lost2Go
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה נשמע רע מאד, ואם את עוד משלמת תמורת האי שירות הזה...
זו כבר בכלל חוצפה יתירה. איני יודע אם יש מקום להתלונן על כך במשטרה, אבל חייב
שיהיה גוף כלשהו שיעשה סדר בנושא עגום זה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עדכן אותנו בתוצאות...


 
למעלה