בוקס2גו Box2go דואר ישראל
חשבתי שאם אצטרף לשירות החדשני של דואר ישראל, בוקס2גו, אחסוך זמן, אחסוך המתנה בתור, ארוויח 24/7 למשיכת פרטי דואר המגיעים אלי. הרעיון העקרוני מוכר משירותים דומים: נותנים לנו מספר תא, בוקס שכזה. מרגע שהצטרפנו, כל דבר דואר הממוען למספר הבוקס שלנו [בוקס2גו XXXXXXX, מודיעין, מיקוד 7178441] אמור לעבור למערכת תאים בתחנת פז שבחרנו עם ההצטרפות לשירות.
אז זהו שממש לא. אזהרה ענקית לכל מי שחושב להצטרף, ובעצם גם למי שכבר הצטרף. רוב הפריטים פשוט נעלמים בדרך אל הנמען. והדואר מתנער מכל אחריות, אפילו לא טיפה אחריות. בדרך כלל אפילו לא מגיב לפניות בעקבות אובדן פריטי הדואר.
ברגע שמגיע פריט אליהם שם במודיעין מיידית שולחים אלינו מייל ובו הודעה עם מספר שהם נתנו לפריט לצורך מעקב והודעה שהנה חוייבנו בסכום לא קטן של 9.90 שח תמורת ההעברה לתא הזה תוך 24 שעות. החיוב אוטומטי על פי תנאי ההצטרפות. החלק הזה של החיוב תמיד תמיד פועל. ממש מצויין, מדויק, אוטומטי, לא דורש מאיתנו כלום, רק מחייב וזהו. יעילות של 100%.
ואז...
מה שהגיע עבורינו, מה ששילמנו עבור העברתו ל"אוטומטים" בתחנות פז, פשוט לא עובר אלינו. ממש לא מגיע. לא שמתעכב, לא שטועים ואז מתקנים, לא שמגיע פגום - פשוט לגמרי: לא מגיע. נאדה. נקודה.
עד עכשיו נשלחו אלי כך 7 פריטים. ארבעה (!!) מהם נעלמו בדרך. יותר מ 50% מן המשלוחים. שלושה מהם הגיעו ממש באותו יום אל המיון במודיעין, קבלתי שלוש הודעות מייל, חוייבתי שלוש פעמים, זה היה לפני חודש. וזהו, בזה נגמר התהליך- אף אחד מפריטי הדואר הללו לא הגיע. פריט קודם, מלפני כשני חודשים, גם הוא ככה נמוג באוויר.
טוב, בוודאי תשאלו מדוע לא התלוננתי. אז כן, דווקא התלוננתי. בתחילה פשוט שאלתי איפה הפריטים, אחרי זה כבר התלוננתי ושאלתי למה לא הגיעו אלי, אחרי זה גם כעסתי יותר. שירות לקוחות של הדואר מתנער מכל אחריות - מנפנף אותי, נציב פניות הציבור לא עונה ולא עונה וממשיך לא לענות, במוקד הטלפוני של הדואר טוענים שהם לא מטפלים בענייני בוקס2גו, שירות מייל בשם דוארטק דווקא ענה, לפעמים ככה, הם הודיעו לי ש"הפריטים הגיעו למיון אבל לא עברו לאוטומטיים", כאילו לא ידעתי את זה...
אז חברים יקרים בפורום זה, מה אתם מציעים? מישהו מכיר את נבכי השירות הזה? מישהו יודע האם הם בכלל אחראים למה שאמור לעבור דרכם? למי כדאי לפנות כדי לקבל תשובה מוסמכת ופיתרון?
בינתיים, שלא תעיזו לחשוב אפילו על שימוש בשירות נוראי זה.
תודה
חשבתי שאם אצטרף לשירות החדשני של דואר ישראל, בוקס2גו, אחסוך זמן, אחסוך המתנה בתור, ארוויח 24/7 למשיכת פרטי דואר המגיעים אלי. הרעיון העקרוני מוכר משירותים דומים: נותנים לנו מספר תא, בוקס שכזה. מרגע שהצטרפנו, כל דבר דואר הממוען למספר הבוקס שלנו [בוקס2גו XXXXXXX, מודיעין, מיקוד 7178441] אמור לעבור למערכת תאים בתחנת פז שבחרנו עם ההצטרפות לשירות.
אז זהו שממש לא. אזהרה ענקית לכל מי שחושב להצטרף, ובעצם גם למי שכבר הצטרף. רוב הפריטים פשוט נעלמים בדרך אל הנמען. והדואר מתנער מכל אחריות, אפילו לא טיפה אחריות. בדרך כלל אפילו לא מגיב לפניות בעקבות אובדן פריטי הדואר.
ברגע שמגיע פריט אליהם שם במודיעין מיידית שולחים אלינו מייל ובו הודעה עם מספר שהם נתנו לפריט לצורך מעקב והודעה שהנה חוייבנו בסכום לא קטן של 9.90 שח תמורת ההעברה לתא הזה תוך 24 שעות. החיוב אוטומטי על פי תנאי ההצטרפות. החלק הזה של החיוב תמיד תמיד פועל. ממש מצויין, מדויק, אוטומטי, לא דורש מאיתנו כלום, רק מחייב וזהו. יעילות של 100%.
ואז...
מה שהגיע עבורינו, מה ששילמנו עבור העברתו ל"אוטומטים" בתחנות פז, פשוט לא עובר אלינו. ממש לא מגיע. לא שמתעכב, לא שטועים ואז מתקנים, לא שמגיע פגום - פשוט לגמרי: לא מגיע. נאדה. נקודה.
עד עכשיו נשלחו אלי כך 7 פריטים. ארבעה (!!) מהם נעלמו בדרך. יותר מ 50% מן המשלוחים. שלושה מהם הגיעו ממש באותו יום אל המיון במודיעין, קבלתי שלוש הודעות מייל, חוייבתי שלוש פעמים, זה היה לפני חודש. וזהו, בזה נגמר התהליך- אף אחד מפריטי הדואר הללו לא הגיע. פריט קודם, מלפני כשני חודשים, גם הוא ככה נמוג באוויר.
טוב, בוודאי תשאלו מדוע לא התלוננתי. אז כן, דווקא התלוננתי. בתחילה פשוט שאלתי איפה הפריטים, אחרי זה כבר התלוננתי ושאלתי למה לא הגיעו אלי, אחרי זה גם כעסתי יותר. שירות לקוחות של הדואר מתנער מכל אחריות - מנפנף אותי, נציב פניות הציבור לא עונה ולא עונה וממשיך לא לענות, במוקד הטלפוני של הדואר טוענים שהם לא מטפלים בענייני בוקס2גו, שירות מייל בשם דוארטק דווקא ענה, לפעמים ככה, הם הודיעו לי ש"הפריטים הגיעו למיון אבל לא עברו לאוטומטיים", כאילו לא ידעתי את זה...
אז חברים יקרים בפורום זה, מה אתם מציעים? מישהו מכיר את נבכי השירות הזה? מישהו יודע האם הם בכלל אחראים למה שאמור לעבור דרכם? למי כדאי לפנות כדי לקבל תשובה מוסמכת ופיתרון?
בינתיים, שלא תעיזו לחשוב אפילו על שימוש בשירות נוראי זה.
תודה