סלקום סלקום סלקום...

raya

Well-known member
נורא....
מאמינה ללקוח ובנו שעשקו וניצלו אותם.
מאז שעברנו לחבילת קוואטרו בסלקום לפניכ-5 חודשים , בכל חודש כאשר אני מקבלת את החשבונית בדואר, אני חייבת להתקשר לשירות הלקוחות ולהסביר שיש טעויות בחשבונית.
סכומים שהובטח לי שיוחזרו - מוחזרים לא בזמן.
פתחו (מבלי שביקשנו) ערוץ ספורט פרימיום, לאחר שיחה עם שירות לקוחות הסתבר שמוקדנית החליטה על דעת עצמה לפתוח את הערוץ ולחייב תשלום עבורו.
בפעם האחרונה שהתקשרתי - אמרתי לנציגה שבמידה והחשבונית הבאה לא תהיה בסדר (מבחינת החיובים והזיכויים) אשקול בכל הרצינות לעעזוב אותם.
הגיעו מים עד נפש....
יצאה מגילה - סליחה.
רעיה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הגיע הזמן שיקצצו לחברה שכזו את הכנפיים. העושה עושר שלא בדין
 

רוב הזמן נח

Well-known member
תבטלו את המינוי
אין דבר כזה שנציג יחליט על דעת עצמו לעשות שינוי במנוי שלכם. אולי אפילו צריך לגשת למשטרה ולהתלונן. מדובר במירמה.
 

raya

Well-known member
הסיבה מדוע לא עזבנו אותם מיד...
פשוט - היה לי "נוח" לעבור מנטוויז'ן - ספק+תשתית+טלפון ביתי - לסלקום שקנתה את נטוויז'ן.
כך נשארתי עם הנטבוקס שלי.
למעשה החיבור נוצר כבר ביולי , ויום לפני שהתקין היה אמור להגיע ביטלנו את ההתקשרות מהסיבה שלא קבלנו מידע מדויק מה כלול בחבילה שלנו.
הנציג שאיתו עשינו את העיסקה בספטמבר - הבטיח שכל מה שהוא אמר זו החבילה.
למעשה - גם זה לא היה נכון, ולכן קבלנו זיכוי על ההפרש.
החשבוניות שלהם - בלגן אחד גדול.
לכן הודעתי שבמידה והבלגן לא ייפסק אעזוב אותם.
אחכה ליריד "חבר" בפסח כדי לדעת מה יהו המבצעים של פרטנר.
לפני שנה היה מבצע טוב, אבל בראש השנה המבצע של פרטנר לא היה טוב כמו בפסח.
תודה על התגובות.
רעיה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איכשהו אני עדיין מאמין, שמבצע 'לא הכי טוב' יהיה עדיף על פני
מבצע שמושתת על עריפול, על רמייה ועל הוצאת עצבים...
 

raya

Well-known member
אתה צודק - ואני מחכה לראות
האם בחשבונית הקרובה הענינים יסתדרו.
אם לא - נתחיל לחשוב בכיוון אחר.
 
למעלה