AIG ליצנים

SicTransit

Active member
נצל"ש

קצת מזכיר לי מערכות ניתוב שיחות בהן אתה מתבקש לחזור על פרטים מסוימים שכבר הקשת קודם (כמו מספר ת"ז), וכשאתה מגיע סוף סוף לשוחח עם מוקדן השאלה הראשונה שלה היא מה הת"ז שלך.
 

עומר TT

New member
AIG ליצנים

הפוליסה לרכב מסתיימת בסוף החודש, שלחו הצעה לחידוש ומאז המערכת האוטומטית שלהם ממש מטרידה אותי בשיחות, ברמה של 5 ביום, בעיקר כשאני לא יכול לענות.
היום ישבתי לעשות סקר שוק קצר ונראה שההצעה שלהם אכן אטרקטיבית, אז חיכיתי לשיחה הבאה שלהם בשביל לאשר.
אז הגיעה שיחה (לכאורה מהם, מספר טלפון כללי) ועניתי, שאלו איך אפשר לעזור, אמרתי שהם התקשרו, אז בשביל לבדוק מי אני ביקשו ת.ז. אמרתי שאני לא נותן את מספר תעודת הזהות שלי לאנשים שמתקשרים אלי אקראית, אז בשביל להוכיח שזה באמת הם הנציגה שמה אותי בהמתנה שאשמע את המוזיקה... בשלב הזה ניתקתי.
עכשיו, אני יודע שבסבירות גבוהה זה אכן הם, אבל ההתנהלות הזאת חובבנית ברמה שאינה מעוררת אמון...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
וואלה. פעם התקשרתי ליס. שם אתה צריך להקיש ת.ז. ו-4 ספרות
אחרונות של כרטיס אשראי, לפני שבכלל עונים לך.
בכל מקרה, כשנכניתי, נתבקשתי לחזור על הספרות.
התעצבנתי על המוקדנית, וזעקתי שכבר הקשתי את הספרות הדרושות ולא יתכן שאדרש
שוב לכך. ותתפלא! בפעם הבאה שנסיתי להשיגם, כבר לא נשאלתי שאלות קלוץ.
אז... או שהם טיפלו במחדל, או שהיה מדובר "רק" באירוע נקודתי.
ולפני מספר ימים, פנו אלי מחברת האשראי. כשהשבתי, שמעתי מוסיקה של מענה
קולי, עם הודעה "מיד תיענה". וכשנעניתי, המוקדן דווקא ידע מי אני והוא המשיך את
השיחה בצורה עניינית. האמת? די הופתעתי.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
AIG

יש רכבים שהביטוח שלהם זול במיוחד ב AIG (למשל יונדאי)
מהכרותי חברה זו, הן בביטוח רכב והן בביטוחים אחרים, כולל את מחלקת התביעות שלהם.
השרות שהם נתנו, לי ולאחדים ממכרי, טוב, יעיל ואדיב.
אם ברצונך לחדש ביטוח, ולא חשוב היכן - כדאי שאתה תיזום את השיחה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לאחרונה צצה חברת ביטוח חדשה, שמפילה פסנתרים על המפרסם שלה.
אולי כדאי לבדוק גם את המחיר אצלם.
 
כן, נכון

אני אומרת להם שאני אתקשר אליהם כי הם לא יודעים מי אני. כנ"ל עם בנקים וכל מי שאני כביכול מנויה אצלו או מקבלת שירות ממנו ומתקשר אליי או יוצר קשר באימייל, don't call us we'll call you.
 
למעלה