לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2934629,346 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל'
חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל
13/01/2019 | 13:50
20
208
נרשמתי באפליקציה וקיבלתי שם משתמש וסיסמא.
התחברתי באמצעות סטרימר קיים אצלי.
חלק מהתכנים עלו בסדר - חלק עם מסך ירוק או מגורען - שבד"כ עובר אחרי דקה שתיים אך במקרים נדירים נשאר קבוע ולא מאפשר צפיה. גם תוך כדי הצפיה קפצו מסכים כנ"ל. יש כאלה שיחיו עם רמת תיקול כזו.

ומאותו רגע התחילה התקשורת עם חברה מסורבלת ולא שירותית כמו שכבר למדנו מזמן.
אחסוך לכם את הסאגה של ה"עצות" ה"תובנות" וה"הבטחות" שקיבלתי מנציגי השירות.
(המצחיקה מכולם: "לסוני יש בעיה").

החלטתי אחרי כמעט חודש להתנתק.
המתנה ומוסיקה כמקובל ונציג קיר שרק רוצה למכור ולשפר ושאתן להם צ'אנס וסיפורים.

הודעתי שמתנתק ובמקביל שלחתי הודעה דרך "נתק" (נפלא).

כמובן שקיבלתי די מהר טלפון מ"שימור" או וואטאבר....ומשראו שאני רציני ואמיתי אמרו שמתנתקים.

אז לכל מי שאוהב את הז'אנר - קחו הרבה אויר.

 
צרכנות >>
לצפיה ב-'איזה סטרימר יש לך? '
איזה סטרימר יש לך?
14/01/2019 | 06:56
3
90
ללא מעט אנשים שאני מכיר (כולל אותי) יש סלקום וסטרימר של שיאומי ולאף אחד אין בעיה כמו שאתה מתאר.
אגב, יכולת גם לקבל מהם ממיר אחד ללא עלות.
צרכנות >>
לצפיה ב-'XBOX כמו בצילום. כבר 3 שנים עובד נהדר עם האפליקציות הנפוצות'
XBOX כמו בצילום. כבר 3 שנים עובד נהדר עם האפליקציות הנפוצות
14/01/2019 | 14:02
2
87
וכמובן שכדי לממש את הממיר ש"מגיע לי בחינם" היו צריכים לפתוח לי הזמנה במרכז שירות וסירבולי סירבולים שהם בעצמם לא יצאו מזה ואני התיאשתי מהם.
כשאני משלם - אז הם צריכים לעבוד בשבילי לא להיפך. הם לא הפנימו שהעולם השתנה.
 
מאידך החיבור לNETFLIX היה קל ומהיר בלי שיחות מיגעות עם "קבוצת" סלקום.
צרכנות >>
לצפיה ב-'זה אומר שאתה צריך אפליקציה לניידים/טאבלטים'
זה אומר שאתה צריך אפליקציה לניידים/טאבלטים
<< ההודעה הנוכחית
14/01/2019 | 14:36
1
54
ככה שמראש סיכוי סביר שזה יפעל חרא או לא יפעל בכלל
צרכנות >>
לצפיה ב-'כן. צפיתי בסלקום TV דרך האפליקציה. היו היה. ממשיכים הלאה.'
כן. צפיתי בסלקום TV דרך האפליקציה. היו היה. ממשיכים הלאה.
14/01/2019 | 14:52
23
לצפיה ב-'ראה תשובתי למעלה - היה בחבילה ממיר אחד ללא תשלום...'
ראה תשובתי למעלה - היה בחבילה ממיר אחד ללא תשלום...
14/01/2019 | 14:03
11
48
מעבר לסיבוב ב-30 בפברואר כשתראה עורבים לבנים (זכויות למאיר שלו)
צרכנות >>
לצפיה ב-'הערכתך שגויה'
הערכתך שגויה
15/01/2019 | 17:42
5
47
הם לא גובים 29 שח אלא מהממיר השני והלאה
ממיר ראשון כלול
לי יש ממיר אחד וגם את האפליקציה על טלויזיה חכמה
אין הבדל, שניהם עובדים טוב, אם כי צריך מדי פעם לרסט (להוציא/להכניס חשמל) את הממיר
באפליקציה אני משתמש באייפאד, עובד נהדר.
נראה לי תמוה לחשוד שיש להם אינטרנס שמשהו לא יעבוד כדי להנות מן השני.
בסוף הם רוצים  שהלקוח יהנה משידור רציף וטוב
לא עושים דווקא, תקלות תמיד יש וקיימות ופ"ה מלין שהשרות והמוצר חרא רק כי אצלו, בטלויזיה הספציפית שלו האפליקציה קרטעה, נו שיהיה...
אני אישית לקוח מרוצה שלהם, כבר כמה שנים.
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'סתרתי את הנחותיך'
סתרתי את הנחותיך
15/01/2019 | 19:30
1
35
איפה רשמת ועוד במפורש, שמשלמים מהממיר השני?
אתה חישבת כמה עולה להם הממיר וכמה הם מרוויחים מהשכרתו לפי 5 שנים.
 
ונכון שרשמת שהאפליקציה עובדת נהדר בסמארטפונים ובטבלט, אז חזרתי על זה שאכן זה עובד היטב
 
ובמפורש סתרתי את הכותרת שלך שאתה רשמת:
"האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה"...אז זו הנחה שגויה
ואולי תקרא שוב מה כתבת ומה עניתי
 
* בד"כ לא נוהג להתקשקש עם כוכביות, אז העניין מוצה מבחינתי
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש לי יס ולחברים יש הוט. גם אצל אלה וגם אצל האחר, יש צורך '
יש לי יס ולחברים יש הוט. גם אצל אלה וגם אצל האחר, יש צורך
16/01/2019 | 06:58
1
32
לבצע ריסט לממירים... מי יותר ומי פחות. למה? ככה!
צרכנות >>
לצפיה ב-'אז אנחנו בחברה טובה'
אז אנחנו בחברה טובה
16/01/2019 | 08:22
22
אם גם אצלם יש צורך לבצע ריסט.
 
האמת שזה קצת מעיק, אבל מה זה להוציא/להכניס תקע חשמל מדי פעם
מאשר לצלצל ולהמתין שעות על הקו בשביל לשמוע את המוקדן מציע להוציא/להכניס חשמל.
 
גם כשהסלולר מקרטע או המחשב או האייפד או המדפסת....ביצוע ריסט לרוב פותר ומשחרר.
צרכנות >>
לצפיה ב-'דבר אחד ברור לי לחלוטין. בטלוויזיות LG עם Web.O.S הכל עובד '
דבר אחד ברור לי לחלוטין. בטלוויזיות LG עם Web.O.S הכל עובד
16/01/2019 | 06:55
3
31
היטב. נאמר לי שגם בסוני אנדרואיד זה עובד. לא ניסיתי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'את הסיסמא "לסוני יש בעיה" היכרתי לפני הרבה שנים מול "תבל". '
את הסיסמא "לסוני יש בעיה" היכרתי לפני הרבה שנים מול "תבל".
14/01/2019 | 07:43
2
79
הייתה לי טלוויזיה סוני, ובחלק מהערוצים, כשהרקע היה אמור להיות שחור, נראתה
הילה לבנה בחצי המסך השמאלי. בחצי הימני, השחור היה שחור. מוזר? 
פניתי ל"תבל", ואלה טענו שזו בעיה של סוני. הזמנתי טכנאי של סוני [בתקופת
האחריות], והאיש החביב סיפר לי שזו בעיה מוכרת שקיימת רק בשילוב של סוני ותבל. 
התעקשתי עם תבל, והם הביאו לי ממיר מסוג אחר, שפתר את הבעיה. 
שאלתי מדוע לא נתנו לי ישר ממיר כזה, והם השיבו, שזהו ממיר "פותר בעיות", אלא
שמלאי הממירים הללו שנמצא ברשותם הוא מצומצם והם מחלקים אותם רק למי
שממש זקוק. עוד דוגמא ל"שירותיות מופלאה" של אותה חברה, שעם השנים הפכה
להיות "הרבה יותר שירותית" = הוט. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'ולנו הייה ערוצי זהב'
ולנו הייה ערוצי זהב
14/01/2019 | 17:42
1
55
אם הייה תקלה הייה טכנאי מעכשיו לעכשיו 
או גג למחר בבוקר ולא לחכות 3 ימים
כלומר הייה שירות הרבה יותר טוב
לא אשכח שהגיע לנו מהוט טכנאי ,לדעתי יום אחרי לאחר שלא הייה לנו  טריפל.עבד שעה וחצי ולאחר שלא פתר גילו שזו תקלה איזורית.מאז זה השתפר ולא שולחים טכנאי ,אך מצד שני הכמות של תקלה איזורית עלתה פלאים.פעם רציתי להתנתק מהם ושספרתי שיותר מידי פעמים יש תקלות איזוריות אמרה אין מצב שאצלנו אין טלווזיה ,אינטרנט וטלפון שלא עובדים ביחד.כנראה היא לא לקוחה של הוט לפחות לא אצלנו באיזור.
צרכנות >>
לצפיה ב-'גם יס או הוט ישלחו טכנאי בתוך פרק זמן קצר, אם התקלה היא '
גם יס או הוט ישלחו טכנאי בתוך פרק זמן קצר, אם התקלה היא
14/01/2019 | 19:41
48
במכשיר היחיד שיש לך בבית, או שהיא מנטרלת את כל מכשירי הבית. 
במידה שהתקלה היא רק במכשיר יחיד מתוך כמה, הם עשויים לעכב את הביקור ל"לא מיידי".
צרכנות >>

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ