חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל

xfwind

New member
ראה תשובתי למעלה - היה בחבילה ממיר אחד ללא תשלום...

מעבר לסיבוב ב-30 בפברואר כשתראה עורבים לבנים (זכויות למאיר שלו)
 

puptits

New member
הערכתך שגויה

הם לא גובים 29 שח אלא מהממיר השני והלאה
ממיר ראשון כלול
לי יש ממיר אחד וגם את האפליקציה על טלויזיה חכמה
אין הבדל, שניהם עובדים טוב, אם כי צריך מדי פעם לרסט (להוציא/להכניס חשמל) את הממיר
באפליקציה אני משתמש באייפאד, עובד נהדר.
נראה לי תמוה לחשוד שיש להם אינטרנס שמשהו לא יעבוד כדי להנות מן השני.
בסוף הם רוצים שהלקוח יהנה משידור רציף וטוב
לא עושים דווקא, תקלות תמיד יש וקיימות ופ"ה מלין שהשרות והמוצר חרא רק כי אצלו, בטלויזיה הספציפית שלו האפליקציה קרטעה, נו שיהיה...
אני אישית לקוח מרוצה שלהם, כבר כמה שנים.
 

puptits

New member
סתרתי את הנחותיך

איפה רשמת ועוד במפורש, שמשלמים מהממיר השני?
אתה חישבת כמה עולה להם הממיר וכמה הם מרוויחים מהשכרתו לפי 5 שנים.
&nbsp
ונכון שרשמת שהאפליקציה עובדת נהדר בסמארטפונים ובטבלט, אז חזרתי על זה שאכן זה עובד היטב
&nbsp
ובמפורש סתרתי את הכותרת שלך שאתה רשמת:
"האפליקציה לא עובדת על הטלויזיות החכמות לדעתי בכוונה"...אז זו הנחה שגויה
ואולי תקרא שוב מה כתבת ומה עניתי
&nbsp
* בד"כ לא נוהג להתקשקש עם כוכביות, אז העניין מוצה מבחינתי
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
דבר אחד ברור לי לחלוטין. בטלוויזיות LG עם Web.O.S הכל עובד
היטב. נאמר לי שגם בסוני אנדרואיד זה עובד. לא ניסיתי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יש לי יס ולחברים יש הוט. גם אצל אלה וגם אצל האחר, יש צורך
לבצע ריסט לממירים... מי יותר ומי פחות. למה? ככה!
 

xfwind

New member
חוויות סלקוםTV ליידעת הקהל


נרשמתי באפליקציה וקיבלתי שם משתמש וסיסמא.
התחברתי באמצעות סטרימר קיים אצלי.
חלק מהתכנים עלו בסדר - חלק עם מסך ירוק או מגורען - שבד"כ עובר אחרי דקה שתיים אך במקרים נדירים נשאר קבוע ולא מאפשר צפיה. גם תוך כדי הצפיה קפצו מסכים כנ"ל. יש כאלה שיחיו עם רמת תיקול כזו.

ומאותו רגע התחילה התקשורת עם חברה מסורבלת ולא שירותית כמו שכבר למדנו מזמן.
אחסוך לכם את הסאגה של ה"עצות" ה"תובנות" וה"הבטחות" שקיבלתי מנציגי השירות.
(המצחיקה מכולם: "לסוני יש בעיה").

החלטתי אחרי כמעט חודש להתנתק.
המתנה ומוסיקה כמקובל ונציג קיר שרק רוצה למכור ולשפר ושאתן להם צ'אנס וסיפורים.

הודעתי שמתנתק ובמקביל שלחתי הודעה דרך "נתק" (נפלא).

כמובן שקיבלתי די מהר טלפון מ"שימור" או וואטאבר....ומשראו שאני רציני ואמיתי אמרו שמתנתקים.

אז לכל מי שאוהב את הז'אנר - קחו הרבה אויר.
 

puptits

New member
אז אנחנו בחברה טובה

אם גם אצלם יש צורך לבצע ריסט.
&nbsp
האמת שזה קצת מעיק, אבל מה זה להוציא/להכניס תקע חשמל מדי פעם
מאשר לצלצל ולהמתין שעות על הקו בשביל לשמוע את המוקדן מציע להוציא/להכניס חשמל.
&nbsp
גם כשהסלולר מקרטע או המחשב או האייפד או המדפסת....ביצוע ריסט לרוב פותר ומשחרר.
 

ronengeles

New member
איזה סטרימר יש לך?

ללא מעט אנשים שאני מכיר (כולל אותי) יש סלקום וסטרימר של שיאומי ולאף אחד אין בעיה כמו שאתה מתאר.
אגב, יכולת גם לקבל מהם ממיר אחד ללא עלות.
 

xfwind

New member
XBOX כמו בצילום. כבר 3 שנים עובד נהדר עם האפליקציות הנפוצות

וכמובן שכדי לממש את הממיר ש"מגיע לי בחינם" היו צריכים לפתוח לי הזמנה במרכז שירות וסירבולי סירבולים שהם בעצמם לא יצאו מזה ואני התיאשתי מהם.
כשאני משלם - אז הם צריכים לעבוד בשבילי לא להיפך. הם לא הפנימו שהעולם השתנה.

מאידך החיבור לNETFLIX היה קל ומהיר בלי שיחות מיגעות עם "קבוצת" סלקום.

 

ronengeles

New member
זה אומר שאתה צריך אפליקציה לניידים/טאבלטים

ככה שמראש סיכוי סביר שזה יפעל חרא או לא יפעל בכלל
 

xfwind

New member
כן. צפיתי בסלקום TV דרך האפליקציה. היו היה. ממשיכים הלאה.

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
את הסיסמא "לסוני יש בעיה" היכרתי לפני הרבה שנים מול "תבל".
הייתה לי טלוויזיה סוני, ובחלק מהערוצים, כשהרקע היה אמור להיות שחור, נראתה
הילה לבנה בחצי המסך השמאלי. בחצי הימני, השחור היה שחור. מוזר?
פניתי ל"תבל", ואלה טענו שזו בעיה של סוני. הזמנתי טכנאי של סוני [בתקופת
האחריות], והאיש החביב סיפר לי שזו בעיה מוכרת שקיימת רק בשילוב של סוני ותבל.
התעקשתי עם תבל, והם הביאו לי ממיר מסוג אחר, שפתר את הבעיה.
שאלתי מדוע לא נתנו לי ישר ממיר כזה, והם השיבו, שזהו ממיר "פותר בעיות", אלא
שמלאי הממירים הללו שנמצא ברשותם הוא מצומצם והם מחלקים אותם רק למי
שממש זקוק. עוד דוגמא ל"שירותיות מופלאה" של אותה חברה, שעם השנים הפכה
להיות "הרבה יותר שירותית" = הוט.
 

שאננה

New member
ולנו הייה ערוצי זהב

אם הייה תקלה הייה טכנאי מעכשיו לעכשיו
או גג למחר בבוקר ולא לחכות 3 ימים
כלומר הייה שירות הרבה יותר טוב
לא אשכח שהגיע לנו מהוט טכנאי ,לדעתי יום אחרי לאחר שלא הייה לנו טריפל.עבד שעה וחצי ולאחר שלא פתר גילו שזו תקלה איזורית.מאז זה השתפר ולא שולחים טכנאי ,אך מצד שני הכמות של תקלה איזורית עלתה פלאים.פעם רציתי להתנתק מהם ושספרתי שיותר מידי פעמים יש תקלות איזוריות אמרה אין מצב שאצלנו אין טלווזיה ,אינטרנט וטלפון שלא עובדים ביחד.כנראה היא לא לקוחה של הוט לפחות לא אצלנו באיזור.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
גם יס או הוט ישלחו טכנאי בתוך פרק זמן קצר, אם התקלה היא
במכשיר היחיד שיש לך בבית, או שהיא מנטרלת את כל מכשירי הבית.
במידה שהתקלה היא רק במכשיר יחיד מתוך כמה, הם עשויים לעכב את הביקור ל"לא מיידי".
 
למעלה