שירות לקוחות מצויין - חברת "אליס"

תומאס

New member
לא נראה לי שזה המקרה. אני אסביר למה

1. גם באתר SKY SCANNER ראיתי את אותם מחירים.
2. לא בחרתי את המחיר הכי זול. בגלל שהיה חשוב לי גם מספר שעות הטיסה, שעות ההמתנה בשדה התעופה לטיסה הבאה (לא בחרתי טיסה ישירה) ועוד פרמטרים...
אז מבין בערך 20 רמות מחיר שונות, בחרתי נגיד את מס' 8
 

תומאס

New member
שירות לקוחות מצויין - חברת "אליס"

ראשית אציין שאני לא מרבה לטוס. וזה עוד בלשון המעטה.
אני טס בערך פעם ב 10 שנים.
ומעולם לא הזמנתי כרטיס טיסה באינטרנט.
רציתי לקנות כרטיס טיסה, בדקתי בכמה אתרים, ובאתר של אליס, היה הכי זול.
עשיתי הזמנה באתר, ובסוף התהליך קיבלתי הודעה שיש בעיה טכנית ולא ניתן להשלים את ההזמנה.
חיפשתי באתר שלהם טלפון של השירות לקוחות, ולא מצאתי.
אז תכננתי לשלוח להם מייל. עוד לא הספקתי לכתוב את המייל והם התקשרו אלי מיוזמתם. אמרו לי שיש עדכון מחירים של החברת תעופה הספציפית הזאת ולכן לא ניתן לעשות הזמנה כרגע. המליצו לחכות 10 דקות ולנסות שוב.
אחרי חצי שעה ניסיתי שוב, ושוב הודעת שגיאה.
שוב תכננתי לשלוח מייל, אבל שוב הם יצרו איתי קשר ואמרו שעדיין יש עדכון מחירים והמחיר הספציפי של הטיסה הזאת עלה וניתן לרכוש דרכם בטלפון רק במחיר החדש, או שפשוט אבחר חברת תעופה אחרת.
בחרתי חברת תעופה אחרת וההזמנה בוצעה בלי שום בעיה.
לסיכום - פעם ראשונה בחיים שלי, שנותן השירות מתקשר אלי בעצמו (ועוד פעמיים!) ותוך דקה-שתיים, ולא מחכה שאני אפנה אליו.
כמובן שקיבלתי אישור על רכישת הכרטיס + כל הפרטים, גם בסמס וגם במייל - אבל זה כבר שגרתי בכל אתרי הקניות....
 
אתה אמיתי?

הסתכלתי שוב לראשית התגובה שלך, כדי לוודא שאתה לא מתלונן
על השירות הגרוע !
3 פעמים ניסית לעשות הזמנה והאתר שלהם היה תקול ולא התמודד
עם תהליך עדכון.
ולבסוף אתה מודה להם שהועילו לפחות ליצור איתך קשר?
הגענו לזמנים שמסתפקים בפירורים.
 

sharpantie

New member
משהו לא ברור

איך הם ידעו את מספר הטלפון שלך, הרי לא התקשרת אליהם.
חשבת על זה, מר ברוך?
 

תומאס

New member
אולי לא הסברתי טוב - הם לא אשמים בתקלה.

חברת התעופה ביצעה עדכון מחירים בדיוק באותו הזמן, ולכן לא ניתן היה לבצע רכישה של כרטיסי טיסה של אותה חברה.
 

תומאס

New member
כי בשירות לקוחות אמרו לי שספציפית בחברת התעופה הזאת לא ניתן

לרכוש בגלל עדכון המחיר שמתבצע. ושאפשר בכל חברה אחרת.
ובאמת מיד בסיום השיחה עם השירות לקוחות, רכשתי באותו אתר, כרטיס טיסה לאותה תקופה, רק דרך חברת תעופה אחרת - ולא הייתה שום בעיה.
 
למעלה