שירות לקוחות מצויין - חברת "אליס"
ראשית אציין שאני לא מרבה לטוס. וזה עוד בלשון המעטה.
אני טס בערך פעם ב 10 שנים.
ומעולם לא הזמנתי כרטיס טיסה באינטרנט.
רציתי לקנות כרטיס טיסה, בדקתי בכמה אתרים, ובאתר של אליס, היה הכי זול.
עשיתי הזמנה באתר, ובסוף התהליך קיבלתי הודעה שיש בעיה טכנית ולא ניתן להשלים את ההזמנה.
חיפשתי באתר שלהם טלפון של השירות לקוחות, ולא מצאתי.
אז תכננתי לשלוח להם מייל. עוד לא הספקתי לכתוב את המייל והם התקשרו אלי מיוזמתם. אמרו לי שיש עדכון מחירים של החברת תעופה הספציפית הזאת ולכן לא ניתן לעשות הזמנה כרגע. המליצו לחכות 10 דקות ולנסות שוב.
אחרי חצי שעה ניסיתי שוב, ושוב הודעת שגיאה.
שוב תכננתי לשלוח מייל, אבל שוב הם יצרו איתי קשר ואמרו שעדיין יש עדכון מחירים והמחיר הספציפי של הטיסה הזאת עלה וניתן לרכוש דרכם בטלפון רק במחיר החדש, או שפשוט אבחר חברת תעופה אחרת.
בחרתי חברת תעופה אחרת וההזמנה בוצעה בלי שום בעיה.
לסיכום - פעם ראשונה בחיים שלי, שנותן השירות מתקשר אלי בעצמו (ועוד פעמיים!) ותוך דקה-שתיים, ולא מחכה שאני אפנה אליו.
כמובן שקיבלתי אישור על רכישת הכרטיס + כל הפרטים, גם בסמס וגם במייל - אבל זה כבר שגרתי בכל אתרי הקניות....