אחריות על מטען של טלפון סלולרי

doronsaar

New member
אחריות על מטען של טלפון סלולרי

קניתי לפני חצי שנה טלפון סלולרי והמטען התקלקל. בחנות טוענים שהאחריות למטען היא לשלושה חודשים בלבד.
לפי חוק הגנת הצרכן חובה לתת אחריות לשנה על כל מכשיר חשמלי שעולה מעל 50 ש"ח.
מי צודק?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אם המטען היה באריזת הטלפון

ולא היתה הפרדה בתשלום וכן אין הסתייגות בתעודת האחריות שקיבלת - זה נכלל באחריות של שנה לפחות שצריך לתת על הטלפון
 

doronsaar

New member
יש הסתייגות בתעודת האחריות

יש הסתייגות בתעודת האחריות אבל מן הסתם חוק גובר על תעודת אחריות. אי אפשר לסייג בתעודת אחריות חובה חוקית.

השאלה היא אם יש סייג בחוק או תקדים כלשהו שאני לא מכיר.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
החוק חזק יותר

אבל לספק יש הגיון שלו ויתכן שהוא מפרש את החוק בשונה ממני וממך והדרך לכפות עליו היא רק בבית המשפט שלא ברור מראש מה יפסוק.
פסיקה כזאת מעניינת כי החוק לא מפרט מיזה חלקים נלווים הם חלק מהמכשיר שקנית.
אם בא לך להגיש תביעה משפטית על מטען - עדכן אותנו בפסק הדין.
 

evike

Active member
מנהל
המטען של ה LG G6 שלי התקלקל כעשרה חודשים לאחר קניית הנייד

התקשרתי לרונלייט נותנת האחריות, והם אישרו שגם המטען באחריות. רק מה, לפני מתן מטען חדש/מחודש, צריך להגיע למעבדה לבדיקת התקלה.
אממה, מעבדת התיקון היחידה נמצאת בכרמיאל, ואני ברמת גן. אז מאפשרים להביא את המטען לחנות מסויימת בר"ג, והם יעבירו לכרמיאל.
מילא לנסוע לקצה השני של העיר להעביר להם את המטען. זה היה אמור לקחת מינימום שבועיים. ועד אז? לא היתה להם תשובה על כך. מכיוון שלמכשיר כניסת USB TYPE 3, וכל המטענים הישנים שלי בבית הם מיקרו יו.אס.בי., ויתרתי וקניתי מטען חדש. (אורגינלי)
 
למעלה