מי שמזמין בשופרסל אונליין - האם נתקלתם בקופון הבא:

  • פותח הנושא 1Shir
  • פורסם בתאריך

1Shir

New member
מי שמזמין בשופרסל אונליין - האם נתקלתם בקופון הבא:

"בקניה של 200 ₪ ומעלה בשופרסל אונליין
קבל 50 ₪ מתנה לקניה ממוצרי ניו פארם"

אני לא מבינה איך אני אמורה לדעת מה הם מוצרי ניו פארם?
זה לא נותן אופציות בחירה כמו בקופונים האחרים והוא מגיע טעון
אז לא מבינה איך לממש את המתנה
אולי בכלל מדובר במוצרים שכולם מעל 60-50 ₪ ואז הקופון לא רלוונטי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אחרי שטוענים את הקופון אפשר להיכנס לפרטיו ולקרוא קצת יותר

לא ראיתי שיש באתר מוצרי "ניו פארם" (יש קטגוריה ותיקה "פארם ותינוקות") ומהמשפט שכתבת אני יכולה רק לנחש שהכוונה לקנייה בסניפי ניו פארם. כלומר אם מזמינים משופרסל אונליין מקבלים קופון לניו פארם. בכל מקרה, במקום לנחש, אפשר להתקשר אליהם, שירות הלקוחות שלהם יעיל ואדיב מניסיוני.
 

1Shir

New member
אז זהו שהקופון מגיע טעון ואין אפשרות כניסה לפרטים כמו באחרים

את צודקת השרל"ק שלהם בסדר בד"כ אבל לא בטוחה שיש לי כוח להרים טלפון רק כדי לספק את הסקרנות... אם תהיה לי תשובה אני אעדכן כאן
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא חייבים להתקשר, תכתבי להם באתר/פייסבוק/דוא"ל ויחזרו אלייך

 

1Shir

New member
זה דורש ממני אפילו עוד יותר אנרגיות
לא נורא, זה סתם תמוה

 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולכתוב פה לא?
לא מבינה מה ההבדל הגדול... 2 דקות סיימת

 

1Shir

New member
אני אסביר
- כאן זאת שיחה חברתית

לא ניסוח פנייה רשמית של שלום רב וכו'
בנוסף כאן זה אתר שאני מכירה איך הוא עובד
אף פעם לא כתבתי לשופרסל
תמיד העדפתי להתקשר
זה טוב אצלם כי שרל"ק זמין טלפונית עד מאוחר
אני מניחה שזה לא קשה להיכנס לאתר ולמצוא איפה ניתן ליצור קשר ואז לנסח הודעה (מניחה שהיה לוקח לי קצת יותר משתי דקות)
זה כמובן לא רק הזמן הטכני אלא גם ה"השקעה" המנטלית במשהו שלא עשיתי בעבר
כל זה בשביל משהו שלא מאוד משנה
לא מדובר בבעיה בהזמנה שלי
רק קופון לא ברור
חשבתי אולי מישהו כאן גם קיבל את אותו קופון והבין איך משתמשים בו
הוא כתוב טעון אז מאמינה שאם לפי מה שהזמנתי הוא היה מקנה לי הנחה אז הייתי מקבלת אותה
כנראה שגם ככה אין לי ממש עניין במוצרי ניו פארם מה שלא יהיו
עכשיו תגידי שעכשיו השקעתי הרבה זמן בכתיבת ההודעה הזאת
יחסית לכתיבת שאלה באתר שופרסל או אפילו טלפון
זה נכון אבל כאן המטרה היא לא לברר מה הקופון כי גם ככה כבר הזמנתי להיום בערב
אבל שאלת והבנתי את התהייה שלך ורציתי להסביר לך את ההתנהלות הלא ברורה שלי

זה אולי לא רציונלי ואולי לא תזדהי אבל יש אנשים שכנראה פחות מנוסים בהתעסקות עם אתרי אינטרנט לא מוכרים ואין להם חשק לעשות את זה אם אין סיבה טובה (ושרל"ק טלפוני גם אם יעיל ואדיב זאת אף פעם לא חוויה מאוד מהנה עם כל ה"לחץ על...", ולפני שתציעו לי אפליקציות מעולם לא הורדתי אפליקציה ואני עדיין אעדיף ללחוץ בעצמי מאשר להבין איך עובדת אפליקציה)
שוב, החפירה הזאת כאן לא היתה בשביל הקופון הנ"ל, היא היתה בשביל לבאר התנהלות של גולשים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אכן חפירה ארוכה שברבע מהזמן שלה כבר יכולתי לסיים... הנה כאן

https://www.shufersal.co.il/tadmit/צור-קשר/
צור קשר באתר (כתוב "צור קשר" בתפריט למעלה, מצאתי תוך שנייה) ואפילו לא צריך למלא פרטים, כי אם יש לך חשבון באתר ואת מחוברת מאותו מחשב הוא כבר מזהה ומשלים לבד. יש רק חלונית לכתוב בה שאלה, ולא צריך לנסח "פנייה רשמית", די במשפט קצר וענייני כמו "קיבלתי קופון X ואני לא מבינה מה הוא אומר ואיך להשתמש בו, אנא הסבירו לי, תודה" (או להעתיק את הטקסט שכבר כתבת כאן). זהו, זה הכול! אין סיבה שזה יגזול יותר משתי דקות.

לטעון "יש אנשים שכנראה פחות מנוסים בהתעסקות עם אתרי אינטרנט לא מוכרים" כשאת כותבת באתר אינטרנט (תפוז) שאלה על הזמנה מאתר אינטרנט (שופרסל אונליין) והפנייה היא דרך אותו אתר בדיוק, זה, עם כל הכבוד, לא נשמע משכנע במיוחד. כמובן, את יכולה עכשיו לענות לי בתשובה ארוכה ומתרצת, אבל זה באמת לא ענייני. תעשי מה שאת מבינה, בחירה שלך. פשוט קצת חבל על כל המלל והזמן שאת משקיעה כאן לשווא במקום שתי דקות באתר שופרסל, שכבר מזמן היו חוזרים אלייך עם תשובה בדוקה ומוסמכת.
 
למעלה