איזה דבר דפוק זה - דאר ישראל

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
איני יודע מי זכאי ומי לא זכאי להשתתף במכירות הפומביות וזה גם
לא מעניין אותי. אותי מעניין המחדל שהדואר יוצר והעובדה שאין כל פיקוח על המוסד המזופת הזה.
וגם כעת יש חברות שליחויות בתוך הארץ ויש גם חברות שעושות שליחויות מחו"ל לארץ. לא אחת השתמשנו בהן וגם אם המשלוח יוצא מעט יקר יותר, העובדה שהוא מהיר והעובדה שהוא לא תלוי בחסדי דואר ישראל הכושל, כבר מספקות.
 

ladybug4NLP

Active member
איזה דבר דפוק זה - דאר ישראל

נכנסת אונליין-מקבלת מספר טלפון לא תקין של הסניף
מפנה אותי ל-171
בחיפוש סניף נותן פרטים בלי שעות פתיחה

פונה לצ'ט באינטרנט
מפרטת את הבקשה
מקבלת מענה מה מספר החבילה שאני רוצה לאתר
(כמובן שאין חבילה אז לא מצאו כלום)
לוחתץ על מעבר למענה אנושי
מבקש את השם שלי ו"שלח"
מפנה אותי חזרה לדף הדאר

טמבלים!! התעוררו! גם ככה כשאני מזמינה משהו מחו"ל אני משלמת עוד כמה שקבלים ומקבלת או עם שליח או ל-סוג של DROPBOX

זהו, אפשר להוציא את דאר ישראל לפנסיה
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בני הזמין משהו מעלי אקסםרסץ המשלוח הגיע לה=סניך לא נכון.
לאחר שבני לא קיבל כל הודעה, הוא פנה עובדת בסניך "שלנו" שהיא אמא של חבר שלו. היא ביררה והגיעה למידע "חסוי", שהמשלוח הגיע לסניף בנשר ומכיוון שלא נדרש, נשלח לסניף בק. מוצקין. אחרי שגם שם לא נדרש, הוא נעלם ואיש אינו יודע לאן. דואר ישראל אינו לוקח אחריות ודורש שהשולח יבקש שיתבצע בירור לגבי גורל החבילה. פיצוי (אם ניתן), ניתן רק לשולח ועל השולח לשלוח את הפיצוי לנמען. לדואר ישראל אין כל קשר לנמען אלא לשולח בלבד. ואם השולח מתעלם מבקשת הנמען ולא מבקש חקירה? דואר ישראל נהנה שעוזבים אותם בשקט. כך ייעשה במדינת החלמאים כשאיש לא הופך להם שולחן.
 

puptits

New member
אבל ככה זה עובד, כידוע...

מי שאבדה לו החבילה זה השולח ולא אתה/בנך
אז מה אתה רוצה מהדואר?

לך כצרכן יש אפשרות "ביטול עסקה" מול המוכר עקב אי קבלת המוצר ואז הוא ידאג "לריב" עם הדואר.

או שעבר זמן הביטול החוקי ואז התסכול מובן, אתה תלוי במוכר...
ואם לא עבר הזמן, אז אני חוזר להתחלה...


*ישנה אפשרות בתפוז ל"עריכת הודעות" למשך 15 דק מהשליחה הראשונית של ההודעה
אפשר לבצע הגהה ולתקן טעויות סופר/ עודף טקסט/ אוווופס נלחץ לי
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. מאד יתכן שבגלל כל מיני עיכובים "עבר הזמן" הסביר בו
יכולנו לפנות לשולח. השולח רצה מכתב מהדואר, שהם לא מסרו לנו את החבילה, ומנהל הסניף סירב להוציא מכתב כזה. בקיצור, הייתה כאן מסכת עקומה של התנהלות ולכן השולח התנער. לדעתי, (וגם אם יש איזשהו חוק דבילי שמגן על הדואר מפני זעמו של הנמען), לא יתכן, שהם יודו שהחבילה אבדה בשל מחדלים ברורים שלהם, אבל 'אין להם כל מחוייבות כלפי הנמען'. לדעתי לפחות, מדובר בסוג של לקונה.

ולגבי העריכה ו-15 הדקות, אני יודע ואני בד"כ מתקן. [אם אתה קורא הודעות שלי, אתה בטח יודע שאין אצלי שגיאות רבות במיוחד]. הפעם לא עשיתי זאת, כי לא כתבתי מהבית. המחשב בו השתמשתי, מצויד במסך קטנטן. לצערי, היה לי די קשה להבחין בשגיאות ופספסתי. הצדק איתך כמובן וגם אני חש שלא בנוח, כשאני רואה את התוצאה... סורי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ודאי שפיצוי ניתן לשולח, הוא זה ששילם על המשלוח! (לדואר)

אתה שילמת לו כי אתה הלקוח שלו, ולכן הוא אחראי מולך שהחבילה תגיע אליך (או להשיב לך את כספך) ואז את הפיצוי הוא תובע מהדואר שלו (לא ישירות מדואר ישראל). כך זה עובד בכל העולם.
&nbsp
גם כשאני שלחתי חבילה מישראל לארה"ב ו-USPS איבדו אותה הגשתי תלונה בדואר ישראל, לא תבעתי את הדואר בארה"ב וודאי שלא ציפיתי שהנמען יעשה זאת במקומי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
את הסיפור של "כל העולם ואחותו" אני מכיר. אבל כאן מדובר
בפישול שיש עליו מעקב והוא נבע במפורש בשל מחדלי הסניפים בארץ. איני יודע איך ולמה, אבל השולח דווקא קיבל מסר, שהחבילה דווקא כן נמסרה ליעדה, ועל כן הוא סירב להיענות לפנייתנו, כשהודענו לא שהיעד לא היה "אנחנו". הוא ביקש לקבל הודעה ממנהל הסניף המקומי, שאכן, לא אנו קיבלנו את המשלוחה ולדעתי הוא צדק.

מנהל הסניף סירב להוציא לי מכתב כזה, ובשל התנהלותו המקוממת, השולח התנער ולא טרח לבקש חקירה.

בהמשך, הנהלת הדואר כן הודיעה לי שהיא מודעת לכך שהחבילה אבדה אצלם*, אבל שוב: אין להם כל מחוייבות כלפיי אלא רק כלפי השולח. אז אם כל החוקים הם לטובתם והמפסיד היחיד הוא דווקא אני, הרי שמשהו עקום מאד קרה כאן.

*היה להם אפילו הסבר עקום מאד, למה זה קרה, אבל את זה הם אמרו רק בע"פ ולא בכתב. הם טענו "להגנתם", שמספרי המיקוד של טבעון ושל נשר דומים ומטעים ועל כן, קורה שחבילה מגיעה לנשר במקום לטבעון, ואז עשוי לקרות מצב בו היא "אובדת". אז למה זה אמור לעניין אותי? למה שהם לא ידאגו לתקן את תקלת המיקודים ולקוח יסבול בשל כך? ומדוע מנהל הסניף המקומי סירב להוציא לי מכתב, כשהוא יכל לוודא, שלסניף שלו החבילה כלל לא הגיעה? עזבי. רבות נאמר כבר על דואר ישראל. בטלוויזיה הראו איך משלוחים רבים מגיעים לפחי האשפה והלקוחות כלל לא יודעים על כך. דואר ישראל זו חברה שהיא חרפה לאומה, והסמל שלה מזמן אינו מייצג את אופי התנהלותה [וזה בכלל לפני שוידאנו שאין צבי עם קרניים כמו אלה שבסמל שלהם]. אבל זה כבר בקטנה וזה לא שייך לסיפור שלנו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך זה מצב חריג אחר, והדואר מנפק אישורים במקרים כאלה

ברמת העיקרון, לא משנה מי פישל, זו עדיין לא בעיה שלך כלקוח. אם יש טעות במידע של המעקב כאילו המוצר נמסר זו אכן בעיה (כי אתה לא יכול להזדכות מול המוכר) ואז הדואר צריך לנפק אישור כזה, מנכ"ל הדואר הצהיר על כך מתישהו בשנה שעברה. זה לא משהו שנעשה מול מנהל הסניף אלא מול שירות הלקוחות של הדואר דרך האתר (ואפשר לפנות גם למנכ"ל).
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. נכון. הכל עקום וכל יחידה בדואר זורקת את הכל על הלקוח,
שבשורה התחתונה נותר חסר אונים. מנהלת הסניף המקומי אמרה (בין היתר), שהמנהל שהתחמק ממני היה מחליף זמני שאין לאתרו כעת (מעניין את הסבתא שלי) והיא אינה יכולה לקבל אחריות על מחדליו.

הנהלת הדואר מאשימה את השולח, שלא דרש חקירה וסתמה לי את האפשרות לטעון, שאני רשאי לבקש כזו.

למנהל הראשי לא הגעתי אבל איני מאחל לו אריכות ימים באושר ועושר. אני די סומך עליו, שהוא כבר ימצא את הדרך לשלוח אותי לחפש את חבריי. על כן, ובשורה התחתונה, דואר ישראל גרם לי לנזק, וכעת הכל נראה אבוד לפחות מבחינתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה אכן לא יכול לדרוש חקירה, אבל זה לא רלוונטי ולא קשור.

בקשה לקבלת אישור מהדואר שהמוצר לא נמסר לך אפשר לקבל בפנייה דרך אתר הדואר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. המנהל האדיוט נתן לי בעברית וזה לא הועיל. שיישרפו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא אתווכח אתך. את צודקת. אבל כשפניתי לההוא, לא חשבתי על האתר
וכשכבר ידעתי, זה היה מאוחר מדי. המנהל לא הציע שאפנה, ואז עדיין לא ביקרתי כאן בפורום זה, ולא זכיתי להכיר אותך. מה לעשות? איבדתי משלוח וזהו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה