תאום זמנים עם חב' ח.י.

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
נראה שאתה הוא האשם. חזרת לארץ מקנדה. קיבלת על עצמך ניהול של
פורום וקברת אותו. אז כדאי שתשב בשקט. אלא שנראה כי הקינאה מכרסמת בך כל חלקה טובה. חבל. כולי תקווה, שמנהל הפורום יחסום אפשרות של כניסת משתתפים לא רשומים לפורום - כי בא לציון גועל משכמותך..
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לנגלנג... תתייצב עם הכרטיס האמיתי שלך. תהיה גבר יא מעופף
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אחרי כן... תבוא עם מלוא גבריותך וספר לנו מכמה פורומים הושלכת
זה יכול להיות מרתק.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תאום זמנים עם חב' ח.י. שלום רב!
הזמנתי טלוויזיה עבור בני.
ביום ה' שעבר, יצרו עמי קשר וסיכמנו על שעת אספקת המכשיר.
ביום ו', שלחו לנו מסרון שזמני האספקה ישתנו מ-9-13 ל-13-17.
מאוחר יותר, נציג החברה התקשר לבני והודיע לו שזה מה שיקרה. בני, השיב לו שכתובת האספקה היא הכתובת שלי, ולכן עליו לתאם זאת אתי. הנציג לא חזר אלי, וכעת הם טוענים "להגנתם" שהזמנים תואמו עם הלקוח. האם זה הגיוני? האם זה יתכן? אני לא אוכל לקבל מחר את המכשיר בזמן שהם "קבעו". מה עושים?
 

dani666

New member
עמי/לנו/בני
מאיפה להם הטלפון של בנך? האם זה המספר הרשום בהזמנה?
אם זה המצב כיצד יצרו קשר אתך?
אם לא זה המצב חוזרים לשאלה הראשונה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זה מסובך. יש להם את שני מספרי הטלפון. אז מה?
בני אמר לנציג, שכתובת האספקה שנרשמה אצלם היא הכתובת שלי ולכן עליו לסכם שינויים אך ורק איתי.
הוא הבטיח שיחזור ולא חזר. אבל עכשיו יש לח.י. תירוץ עקום, שהם סיכמו הכל עם בני, שזו אמירה שקרית.
ואו קיי. אמרתי היום לנציגה, שאין לי בעיה למסור כתובת אחרת בתנאי שמועד האספקה יהיה בין 14 ל-17 במקום בין 13 ל-17. גם זה לא מתאים להם.
מה אומר חוק הטכנאים בנדון?
האם זו בעיה שלי או של בני או של מי שלא יהיה, שפתאום התבטלה להם ההסעה בשעות הבוקר? למה זה אמור להעסיק אותי או את בני או אפילו את הבן של אללה?
 

עומר TT

New member
בעיית ההובלות שלהם באמת לא צריכה לעניין אותך
התיקון לחוק הטכנאים שיתפוס גם לגבי שליחויות לדעתי עוד לא נכנס לתוקף ככה שזה לא רלוונטי.
אז מה לעשות? ראשית חוכמה לבטל, שיחנקו עם ההובלה שלהם.
שנית, מאחר ואתה ממילא מתכנן לשנע את הטלויזיה בין שתי כתובות שונות אני מנחש שלא באמת נדרשת משאית לצורך הובלתה, אם כך כנס לאחת מחנויות החשמל בזמנך החופשי, קנה את מה שרצית, העמס לרכב וסע לשלום. והמחיר? תראה להם איפה באינטרנט ראית את המחיר שבו גם קנית, הם יישרו קו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עומר, תודה על הרעיונות אבל הם לא ישימים.
1. יש לי חבר שמחזיק חנות מתמחה ואני נוטה לרכוש דרכו. אני בהחלט סומך עליו, שהוא היה מסדיר את נושא ההובלה בלי בעיות. אבל...
2. לפני הרכישה יצרתי איתו קשר, אלא שהפעם, בניגוד לדרכו, לא נראה לי שהוא היה חדור מוטיבציה למכור לי מכשיר זול יחסית למה שהוא "אוהב" או רגיל למכור לי... ראיתי שכך, ועזבתיו לנפשו.
3. מצאתי אתר אינטרנט שמכר את הטלוויזיה הזו ב"מכרז" והישגתי אותה ב-140 ש"ח פחות מהאתר הזול ביותר. במקרה שלי, ההפרש היה 5% וזה יחסית משמעותי. [כן. אתה יכול לרשום, שמשה רכש טלוויזיה במחיר שהוא מתחת ל-3 קש"ח].
4. כשח.י. פנו אלי (ביום ה' שעבר), כדי להסדיר את ההובלה, התברר לי שבני לא יהיה בבית מחר, ולכן ביקשתי להמיר את הכתובת שרשמתי בהזמנה לכתובתי. הם אמרו שאין בעיה, רשמו את כתובתי וקבעו לי זמן המתנה.
5. ביום ו' הם שלחו מסרון, שהשליח יגיע לביתי בין 13 ל-17, במקום בין 9 ל-13. לא ניתן היה להשיגם, אבל נציג פנה לבני כדי להודיע לו את הבשורה. בני הבהיר לו, שזה לא מתאים ושיתקשר אלי. הוא הבטיח שיתקשר אבל לא טרח. אני לא יכולתי לקבל מענה מהם ביום ו' והעניין נותר פתוח עד היום.
6. הבוקר התקשרתי. לוקח ים של זמן עד שהם עונים - אחרי קונצרט מייגע ופרסומות שמהללות אותם עד השמיים. בסוף ענתה לי נציגה, שהצטיינה בחוסר יכולת לפתור בעיות. בקשתי נציג בכיר, והיא הבטיחה שיחזור כשיתפנה.
7. אחרי כ-4 שעות, חזרה אלי נציגה בכירה. והנה פזמון חדש: "אין שום אפשרות לשנות כתובת כשההזמנה היא מאתר אינטרנט. כתובת ניתנת לשינוי רק בהתערבות של חנות". "אבל ביום ה' כן הסכימו לשנות לי כתובת. איך את מסבירה את זה"?
"זה לא תקין. אבל היכן אתה גר"? "בטבעון". "אה. בטבעון? אופס.. אין בעיה להגיע לטבעון בין 9 ל-13". "יופי. אבל בשביל מה היה המסרון והשיחה ביום ו"? "טעות".
8. ועכשיו, האם נראה לך שזה נגמר? תחלום! שעתיים לאחר מכן, בני התקשר והודיע לי שהם הודיעו לו (טלפונית) שהמשלוח יגיע למוצקין ולא ניתן לשנות זאת.
9. התקשרתי שוב. חיכיתי שוב ים של זמן. נציגה בשם למלם LAMLAM השיבה לי, שהיה בלגן במערכת וזו הודעה שגויה. המשלוח יגיע כמתוכנן, בין 9 ל-13 לטבעון. שנינו רשמנו שעת שיחה וסיכום שיחה. אז... בוא ונמתין למחר, ונהיה חכמים יותר.
10. הטלוויזיה יכולה להיכנס לרכב ובני יעבור אצלי סביב השעה 15 (בהנחה שהכל יסתדר כראוי) כדי לאסוף אותה. אבל לשם שמים: למה ככה? אנחנו חיים ב-2018, לא?
 

עומר TT

New member
מכל מה שכתבת הבנתי דבר אחד
שהחבר שלך מחזיק את חנות הטלויזיות האחרונה בארץ.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אכן כך. אבל למה שלא לקנות מהמרשתת כשהמחיר קורץ?
ורק כדי שניישר קו: החנות שממנה נרכשה הטלוויזיה היא חנות וירטואלית, אבל יש לה סניף חי ונושם ואני לא רוכש מהם בפעם הראשונה. הם תמיד היו אמינים ועמדו בלוחות הזמנים שעליהם התחייבו. אין לי ולא היו לי טענות כלפי האתרים שמהם רכשתי סחורה עד היום וחשוב שתדע זאת.
הבעיה היא לא ה'חבר' שלי ולא חנותו האחרונה. הבעיה היא השירות המוזר של ח.י.
 

עומר TT

New member
הבעיה היא לא החנות ולא ההזמנה באינטרנט
אלא זה שההובלה היא באחריות ח.י. הכוונה היא לגשת לחנות ולקנות במקום בלי להתמודד עם היבואן ישירות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עומר, יש לך טעות קטנה, כי אתה אולי לא מודע לכמה "חידושים"
שהתחוללו בשוק.
א. ככל שגדלו המסכים, כך קשה יותר לשנע אותם. מסכים עד גודל 50, אתה עוד יכול לקחת ברכבך הפרטי, אבל מסכים מ-55 ומעלה, זה כבר סיפור. לכן, החנויות כבר לא מחזיקות מלאים של מסכים ועיסקאות ה"שלם וקח" הולכות ופוחתות.
ב. אולי אינך יודע, אבל בשנתיים האחרונות, באה חברה אחת והשתלטה כמעט על כל שוק השירות בארץ. חברה זו (אלקטרוניקס פרו), שהיא חברת בת של ניופאן, פנתה לכל היבואנים והציעה להם עסקה נוצצת: "נשחרר אתכם ממערך השירות! הכל ייפול עלינו. אנו נתקין את הטלוויזיות בבתי הלקוחות. אנו נטפל בהן במהלך תקופת האחריות ואנו נעשה זאת בחינם עבורכם". וליבואנים זה קרץ מאד. אז היכן הקאץ'? א. המתקין בא לבית הלקוח ומציע לו לתלות את המסך על מתקן תלייה שהוא מביא איתו. התליה הזו היא בתשלום והם גוזרים קופון. וכן. יש מתקן בעל תנועה מוגבלת ויש מתקן שיכול להחזיק חלק מהמסכים (עד 55) עם יכולת תנועה של עד 90 מעלות במחיר "מוגבר". ב. המתקין מציע לרכוש עסקת "הגדלת תקופת אחריות" 'במחיר סמלי'. והנה עוד קופון לכיס החברה. אה ו-ג. "אם כבר רכשת מסך כזה יקר, לא תיקח מגן ברקים ונחשולי מתח"? וסמוך עליו! הוא כבר ימכור לך מגן במחיר מפולפל.
ואיך השירות שלהם? נו. אתה מוזמן לרשום במרשתת 'אלקטרוניקס פרו', ו/או להיכנס לפורום הכחול ולבצע חיפוש. אתה תמצא בעצמך את מזמורי התהילה של הלקוחות בנדון. ואגב... החברה הזו הטביעה מונח חדש בתחום ההתקנות: אסור ללקוח לפתוח את אריזת המכשיר מרגע שהגיע לביתו. רק טכנאי של החברה רשאי לבדוק שהמסך הגיע שלם ותקין. במידה שפתחת ויתגלה פגם, אתה תאבד מיד את האחריות ואיש לא יעמוד מאחורי הפגם או התקלה, כי "אתה גרמת לכך". זהו. עד כאן פלאי התופעה שנקראת "אלקטרוניקס פרו". ועוד קטנה.. לפני מספר חודשים, הזמנתי טלוויזיה 55. המתקין המהולל הגיע, ופתח את האריזה בדרך שונה ממה שהיצרן ממליץ בסרטוני היו טיוב. הוא השכיב את הטלוויזיה על הפרופיל של האריזה העומדת, ואני רק התפללתי ממעמקי ליבי שהקרטון יקרוס והטלוויזיה תתרסק "על אחריותו". לצערי (ולשמחתי)* זה לא קרה.

ומה עושה ח.י.? ח.י. לא נכנעה ללחצים של אלקט. פרו. כי הם מייבאים טלוויזיות OLED והם רוצים להיות נותני השירות הגאים ובלעדיים למוצר (ובצדק).
אז כל מה שכרוך בהזמנת מוצר מבית היבאן ח.י., כרוך בלוגיסטיקה שהם מכתיבים. אצלם, הנהג הוא זה שפותח ומרכיב את המוצר. אצלם לא צריך לחכות שיגיע טכנאי נוסף (אם כי, יתכן שכשמדובר במסכי OLED או במסכים גדולים במיוחד הם פועלים קצת אחרת). בכל מקרה, כשאתה מזמין LG, אתה נתון בידיהם, אלא אם מדובר במסך קטן או זול יחסית, או שלקחת מוצר מתצוגה (בחנות כמו מחסני חשמל וכדו')
..
*לצערי, כי הוא לא נאלץ לספוג את הנזק. לשמחתי, כי רציתי שהטלוויזיה תעבוד לאחר שיסתלק מביתי. ואגב, הוא היה כל כך מוכשר, עד כי גם את הרגל (רציתי התקנה שולחנית) הוא לא התקין כנדרש.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
זהו. הכלה הגיעה בשלום. רצו למכור לי הארכת אחריות לעוד 3 שנים
בעלות של 600 ש"ח. סירבתי בנימוס...
 

puptits

New member
ראשית אלקטרוניקס פרו זה לא של ניופאן
אלא של מיניליין וסמ-ליין.
&nbsp
שנית, הבוקר עשיתי הרחבה למייבש של אלקטרולוקס בן 3 שנים קונדסור
ב 612 ש"ח ל3 שנים
או ביותר קל לעיקול 17 ש"ח לחודש.
&nbsp
האחריות שמוצעת למוצר חדש היא ב 199 שח הרחבה לשנתיים נוספות
אולי מה שהוצע לך זה מחיר למוצר קיים (כמו אצלי)
כי מכונת הכביסה שלי, גם אלקטרולוקס, עדיין תחת אחריות ההרחבה הראשוני, במעמד ההתקנה, שכאמור עולה 199 שח
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני מציע לך להרים טלפון לא. פרו ותשמע את הפרסום שלהם. הם
אומרים במפורש שהם ניופאן וניופאן זה לא מיני ליין ולא מיקרו ליין (גם לא סמליין).
ושוב. אתה כנראה לא קורא עד הסוף. ואגב, דווקא ממיניליין קיבלתי שירות נאות כאשר הם עדיין היו נותני השירות של סמסונג.

ולעניינינו: מדובר במוצר חדש שקיבלתי אותו היום וההצעה הייתה "במעמד האספקה" - נכון להיום.
המוצר מגיע עם 3 שנות אחריות במקור, והם הציעו עוד 3 שנים תמורת 600 ש"ח, או 16.66 ש"ח לחודש ב-36 תשלומים, שזה "בערך" מה שאתה אומר וזה אכן 'המשך אחריות' למכשיר "בן 3". בכל אופן, האחריות היא אחריות של חב' ח.י., ואת חב' ח.י. קשה מאד להשיג בטלפון וחב' ח.י. עשו לי בלגן עצים בנוגע לקביעת אתר ומועד האספקה. אז אם ככה הם גם מתכוונים לטפל במכשיר, אעדיף שלא לשלם כמעט 1/5 ממחיר עלות המכשיר, כדי להאריך את תקופת האחריות. אז... במידה שכן יתקלקל לאחר 3 שנים? אין בעיה. או שאמצא טכנאי פרטי, או שאגיד יפה שלום למכשיר ואשליכו לפח הקרוב. ממילא, רק סביר להניח, שבעוד 3-5 שנים נמצא בשוק מכשירים טובים בהרבה. אז למה להיתקע עם ברזל ישן שרק יתוקן? לא שווה. זו דעתי לפחות, כאשר אני בעצמי גם מסוגל לתקן במו ידיי את החלק הארי של התקלות שבהן אני נתקל.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני אתקשר מחר כי היום הם כבר לא פעילים. אבל היות שהיה לי קשר
מתמשך איתם עד ששלחו לי איש שירות להתקנת הטלוויזיה החדשה שרכשתי, אני יודע שהם שרו שירים על ניופאן. אז או שהם נרכשו או שיש אולי גם קשר בין ניופאן לבין מיניליין. ו... אין לי בעיה גם אם "תבחר לפרוש ממני", שכן מעולם לא ראיתיך כבן זוג - פרט לשיחות מדי פעם ע"ג הפורום.
 

puptits

New member
נו, אז מה שמעת?
כי צלצלתי שוב קודם ונשבע לך באלוהים (תבחר אחד ממה שמוצע בשוק)
שאומרים בהקלטה, "אלקטרוניקס פרו מבית סמליין ומיניליין".
&nbsp
בקיצור, שמישהו מתקן אותך, אל תחפש עץ לטפס עליו, להיפך שב בצילו
ו"מודה ועוזב ירוחם"
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
האמת שלא שמעתי סמליין ומיניליין וכן שמעתי לפני כמה חודשים
"ניופאן". בדקתי במרשתת. באתר שלהם כתוב ששייכים לסמליין מיניליין אבל בכתבות של לקוחות מאוכזבים מהעבר, נרשם שהם מבית ניופאן. אז או שיש שותפות בין החברות, או שאחת רכשה את האחרת. אתה יכול להאמין לי, שכשהייתי בקשר איתם (וזו לא הייתה שיחה אחת ויחידה), ההודעה דיברה על בית ניופאן. מה הלאה ולמה? איני יודע.
 

puptits

New member
אז לא צלצלת...
והיי, אתה זה שכתב לי:
"אני מציע לך להרים טלפון לא. פרו ותשמע את הפרסום שלהם. הם"
ואני עשיתי זאת ואילו אתה לא, כעת אתה מספר שזה היה לפני כמה חודשים, בלה בלה בלה....נו טוף, שיהיה
&nbsp
אגב נותן השירות לניופאן זה "מרום"
אז אתה יכול להמשיך ולהשמיץ את אלקטרוניקס פרו, רק תדייק ואל תומר מבית ניופאן
 
למעלה