המלצה לנעליים מאד מוצלחות

המלצה לנעליים מאד מוצלחות

אשתי נכת פוליו, ובעבר, נהגה להזמין נעליים אצל יצרן מיוחד, שהתאים את הנעליים למבנה הרגל. המחיר היה גבוה והמוצר היה מגושם ולא נאה (בלשון המעטה).
בהמלצתי, היא פנתה למכון שמתאים מדרסים קלים, שמוחדרים לתוך נעל תומכת, ומאז, היא יכלה לרכוש נעליים סגורות (רק כאלה שנשרכות בשרוכים) בחנויות נעליים "רגילות". לרוע מזלה, נעליים שמתאימות לה ניתן לרכוש בד"כ בחנויות בודדות, וגם זאת, בעיקר בתקופת החורף ולא בקיץ. בחלק מהמקרים, היא רכשה נעליים מבתי יוצר שתופרים את הנעליים "בעבודת יד" ורק במקרה אחד, היא מצאה נעל מתוצרת חוץ, שנראתה יפה והתאימה לה היטב (ולא אדבר כאן על המחיר).
לפני כשנה. היינו בטיול בחו"ל. היא לקחה עמה זוג נעליים אחד, שבמקרה לא ממש התאים לה והעיק עליה מאד. אז בין לבין, נסינו לאתר איזו חנות נעליים, שנוכל למצוא בה זוג נעליים שיתאים לצרכיה. חיפשנו נואשות ונאדה. לא מצאנו. אלא שממש ביום האחרון, בילינו כמה שעות "מיותרות" בקניון רחב מימדים, שהיו בו כמה וכמה חנויות לנעליים. באחת מהן, מצאנו את הישועה. זוג נעליים מתוצרת ECCO. לאחר מיקוח, הן נמכרו במחיר "מיוחד" של 400 ש"ח. הנעליים הוכחו כמשהו ממש ממש טוב, ולכן, ניסינו לבדוק האם ניתן לרכוש כאלה גם בארץ. אז הבשורה הטובה היא שכן. אפשר. אבל היבואן בארץ גובה עליהן מחיר שהוא בערך פי 3 מהמחיר שציינתי. אז נסינו לבדוק אפשרות להזמין באמצעות אמזון. וכן. אפשר. שם המחיר הממוצע כולל משלוחה הוא סביב 450 ש"ח. אז בשורה טובה כן יצאה מהסיפור. יש נעל מעולה שניתן להשיגה [גם בארצנו] במחיר סביר. והבשורה הפחות טובה, היא המחיר החזירי שנגבה עבור המוצר הנפלא הזה בארץ. על זה ייאמר "חבל".
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
פתרון אחר

אם ההפרש בין אורך הרגליים 4 ס"מ ומעלה ניתן לקבל נעליים אורטופדיות במימון משרד הבריאות ובהשתתפות עצמית של 25% אחת לשנתיים, משרד הבריאות מצרף רשימת מכונים שניתן לעשות בהם את הנעליים, אם תחליט לעשות זאת אוכל להמליץ לך על מישהו מעולה במרכז הארץ - עלות ההשתתפות העצמית היא בערך המחיר שנקבת בו בחו"ל
אפשרות נוספת - ברח' יפת ביפו, בתחילתו , בצד ימין, יש חנות ביגוד ונעליים "מנגו", הם מיצרים נעליים מצופות בד לפי בחירת הלקוח שיכול לבחור גם את הדגם, הנעליים אהובות מאד על נשים רבות ואינן יקרות במיוחד, אם יש בקשה מיוחדת, כגון הגבהה או הבדלי גודל הם ישלחו אותך לבית המלאכה שלהם, שם ימדדו ויעשו, יגלו סבלנות, יתקנו וישפרו עד שתצא מרוצה.
 
תודה לך ברזילי. אבל.... כבר בהתחלת הרשימה, ציינתי שהברירה

של הזמנה מיוחדת הייתה לחם חוקה של אשתי והיא שמחה "לברוח" מהברירה הזו.
מאד יתכן, שאתה מכיר תופר שעושה עבודה "נאה" מזו שאשתי קיבלה מהמומחה שלה, אבל זהו. המעבר למדרסים פתר עבורה את הסאגה הזו. סוף סוף, היא מצאה דרך ליהנות מנעל קלילה יותר ובטח שגם אופנתית יותר.
ועוד הערה: למרות שהפרש האורך בין הרגליים הוא פחות מ-4 ס"מ, היא כן קיבלה השתתפות תקופתית אבל באמת שזה לא היה בעבורה הקטע הרלוונטי.
גם נעל מצופה בבד אינה פתרון עבורה, כי היא זקוקה לתמיכה שרק עור יכול להעניק.
בכל מקרה, כרגע כבר יש לה "אוסף" כלשהו של נעלי "אקו", והיא רואה עצמה מסודרת למשך שנה או שאולי אפילו שנתיים. אחרי זה... אפשר תמיד למצוא ולהזמין עוד.
ואגב, גם על המדרסים היא מקבלת השתתפות אחת לשנתיים, ככה שבאופן יחסי, "הכל טוב".
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בכל מקרה

אם היא תחליט להזמין שוב נעליים במסגרת משרד הבריאות אני ממליץ לחפש בגוגל ,אלון נגאל, מהוד השרון, הוא עושה גם טובה וגם אפנתית (והנעליים קלילות יחסית לאחרים)
 
אקו , הנעליים יקרות מאוד בארץ! כן המחיר הוא פי 2/3 מחו"ל...

לצערי היבואני נעליים עושים קופה ...

שאלה לגבי המדרסים, המדרסים שעשית היו קלים ? האם הם היו צרים ולא עבים

כי המדרסים שעשיתי בזמנו היו לנעלי ריצה, נעליים גבוהות

ולא לנעלי הליכה / אלגנט
 
קודם כל, כתבתי שמדובר באשתי. לא בי. והיא הזמינה מדרסים עבור

סוג הנעליים היחיד שהיא יכולה לקנות/ללכת בהן, שזה משהו כמו 3/4 עם שרוכים מעור.
אני מניח, שאם תבוא עם זוג נעליים שתרצה להתאים עבורם מדרסים, יכינו לך את המדרסים שיתאימו להן.
היא לקוחה נאמנה של "עטרת" ותוכל למצוא את הסניף שקרוב למקום מגוריך.
המדרסים קלים, אבל יש אפשרות לבחור בין מדרסים שנשחקים תוך כשנה, לבין מדרסים שעולים כפול ומחזיקים מעמד שנתיים בלי בעיה. המחיר "כאילו" כפול ואורך החיים בהתאם, אבל תחשוב על חיסכון בהזמנה נוספת, מדידה נוספת וכיו"ב. אז עדיף הסוג העמיד יותר.
 

נומלה

New member
אני אוהבת מאוד את ECCO אבל שאלה

במחיר כזה לא משלמים מכס/מע"מ?
 
עד היום לא שילמה. הזוג היקר ביותר שהזמינה עלה כ-470 ש"ח.

הגיע לדואר באריזה הסגורה והמקורית ולא נדרשה לשלם מאום.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
או סתם מזל...


 
למעלה