סלופארק (פנגו) - הזהרו !!

סלופארק (פנגו) - הזהרו !!

בעלי ביצע עדכון רכב באפליקציית סלופארק,
קיבל סמס שהוא מנוי לפרימיום כלשהו.
התקשרתי ואמנם. הוא לא ביקש בשום שלב
לעשות זאת !!
לא הסכימו שאני אבצע את הביטול, אלא רק הוא
(פתאום חרדים לפרטיות)...
מתברר שגם אני מנויה מזה מספר חודשים לשקר
בתשלום כלשהו אצלם...
ממליצה להתקשר ולהודיע שאינכם
מעוניינים בכל שירות כלשהו בתשלום מטעמם
(אם כך הדבר כמובן) , שכן יש
להם מבחר סעיפים שכנראה משרבבים למנוי החינמי
בכל שלב שהוא.

נ.ב.
מהתנסות עם פנגו - לא יותר טובים...
התנתקי מפנגו עקב שקר דומה.
מתברר שדואופול (?)....
 
אמת. אבל כפי שאמרתי...

סיפור דומה מאוד היה לי עם פנגו.

אז בין הטריפה והנבלה,
השאלה אם יש ספק חנייה נוסף.
 

3תיתי

New member
לא העליתי אפליקציה בפנגו, ולכן פחות מצליחים

לתקוע את האלמנט. זה לא שלא מנסים לשדל אותי בטלפון. אבל זה לגיטימי.
 
הבנתי. ואז באמת את יכולה להימנע

מכל מיני ספיחים חודשיים שמזנבים לתוך החשבון.
תודה על המידע.
מעניין אם אפשר לעשות תביעה ייצוגית סביב הסיפור.

האם השירות מהיר?
 

3תיתי

New member
תביעה ייצוגית היא כמו תמ"א 38

טובה רק לקבלנים או עורכי הדין. והשרות? בואי נגיד, שהעברתי זמן לא קצר בנסיונות לגרום לפנגו לשלוח לי חשבוניות, דבר שמשום מה נמנעו לעשות ופתאום חזרו בהם. זה מה שיש לי להגיד על השרות.
 
הכוונה שלי בשירות היתה...

את עומדת להיכנס באיחור (כמובן) לפגישה חשובה,
האם תבלי חצי שעה בניסיון למצוא מקום חנייה,
ושלושת רבעי שעה נוספים בהתקשרות לנציג פנגו
שישכנע אותך לעשות תזכורן, ממפה מכוניות ומנקה שמשות,
במקום לתפעל התחלת חניה, וחצי שעה נוספת לסיום החניה
בשיחת הטלפון הנוספת ?
 

k-don

Well-known member
בפנגו נרשמים לשירות פעם אחת

ובטלפון (המספר הרשום לשירות) מקישים קוד (אם ביקשת זאת) ובנוסף אומרים למחשב את מיקומך.
לא צריך לחכות למוקדן
 

3תיתי

New member
לא! אני מתקשרת, רשומה כבר מראש,

כולל כל כלי הרכב בבית. מודיעה באיזו עיר אני חונה, ומופעלת חניה. אני גם מפעילה תזכורת, כדי לחדש חניה בעת הצורך. עניין של שניות.
 

Ani15

New member
אם את רשומה

כולל מספר רכב וכרטיס אשראי, איך זה מונע מהם להכניס לך שירותים נוספים יותר מאשר בשימוש באפליקציה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני מתקשרת בכל פעם לכוכבית, לא התקנתי שום יישום

ואין לי כוונה לעשות זאת. התפעול נעשה במענה קולי ואורך פחות מדקה.
 

dino_din

New member
לא חוויתי את הבעיות האלה

אני עם פנגו שנים.
יכול להיות שבפעם הראשונה ניסו לדחוף שירותים, עניתי על הכל ב"לא".
לא זוכר אם היו תזכורות מידי פעם לשירותים חדשים אבל אם כן, זה לעיתים רחוקות.
אני מפעיל כמה פעמים בשבוע באפליקציה וזה מהיר ופשוט. לא נתקלתי בבעיות.
&nbsp
מסכים שאם דחפו לך שירותים זה מרגיז ומעצבן ובטח שאני לא מגן עליהם, אבל במקרה שלי, החלטתי לקבל את החוסר נוחות של פעם בהרבה זמן לסרב בנימוס להצעות לשירותים נוספים ולשמור את האופציה הקלה והנוחה עבורי להשתמש בפנגו.
 

xfwind

New member
הכל נמצא באיזור האישי באינטרנט (פנגו) ובשליטת המנוי

 
האלטרנטיבה

היא להשתמש רק בשירות הטלפוני של סלופארק ולא באפליקציה. זה לוקח כמה שניות ואין סכנה ללחוץ על כפתורים לא נכונים.

אלטרנטיבה אחרת למי שמעדיף שירות פריפייד הוא לרכוש איזיפארק. http://www.easypark.co.il
 
למעלה