לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2919429,194 עוקבים אודות עסקים

פורום צרכנות

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'סלופארק (פנגו) - הזהרו !!'
סלופארק (פנגו) - הזהרו !!
<< ההודעה הנוכחית
12/06/2018 | 08:47
33
1725
בעלי ביצע עדכון רכב באפליקציית סלופארק,
קיבל סמס שהוא מנוי לפרימיום כלשהו.
התקשרתי ואמנם. הוא לא ביקש בשום שלב
לעשות זאת !!
לא הסכימו שאני אבצע את הביטול, אלא רק הוא
(פתאום חרדים לפרטיות)...
מתברר שגם אני מנויה מזה מספר חודשים לשקר
בתשלום כלשהו אצלם...
ממליצה להתקשר ולהודיע שאינכם
מעוניינים בכל שירות כלשהו בתשלום מטעמם
(אם כך הדבר כמובן) , שכן יש
להם מבחר סעיפים שכנראה משרבבים למנוי החינמי
בכל שלב שהוא.

נ.ב.
מהתנסות עם פנגו - לא יותר טובים...
התנתקי מפנגו עקב שקר דומה.
מתברר שדואופול (?)....

צרכנות >>
לצפיה ב-'זו הסיבה שהתנתקתי מסלופרק. עוד לפני השימוש הראשון'
זו הסיבה שהתנתקתי מסלופרק. עוד לפני השימוש הראשון
12/06/2018 | 10:13
14
94
לצפיה ב-'אמת. אבל כפי שאמרתי...'
אמת. אבל כפי שאמרתי...
12/06/2018 | 10:33
13
151
סיפור דומה מאוד היה לי עם פנגו.
 
אז בין הטריפה והנבלה,
השאלה אם יש ספק חנייה נוסף.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא העליתי אפליקציה בפנגו, ולכן פחות מצליחים'
לא העליתי אפליקציה בפנגו, ולכן פחות מצליחים
12/06/2018 | 10:36
12
131
לתקוע את האלמנט. זה לא שלא מנסים לשדל אותי בטלפון. אבל זה לגיטימי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'אוקיי, אז את מפעילה כל פעם באמצעות התקשרות ?'
אוקיי, אז את מפעילה כל פעם באמצעות התקשרות ?
12/06/2018 | 10:48
11
63
לצפיה ב-'כן'
כן
12/06/2018 | 10:54
9
29
לצפיה ב-'הבנתי. ואז באמת את יכולה להימנע '
הבנתי. ואז באמת את יכולה להימנע
12/06/2018 | 11:18
8
106
מכל מיני ספיחים חודשיים שמזנבים לתוך החשבון.
תודה על המידע.
מעניין אם אפשר לעשות תביעה ייצוגית סביב הסיפור.
 
האם השירות מהיר?
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תביעה ייצוגית היא כמו תמ"א 38'
תביעה ייצוגית היא כמו תמ"א 38
12/06/2018 | 11:25
7
107
טובה רק לקבלנים או עורכי הדין. והשרות? בואי נגיד, שהעברתי זמן לא קצר בנסיונות לגרום לפנגו לשלוח לי חשבוניות, דבר שמשום מה נמנעו לעשות ופתאום חזרו בהם. זה מה שיש לי להגיד על השרות.
צרכנות >>
לצפיה ב-' הכוונה שלי בשירות היתה...'
הכוונה שלי בשירות היתה...
12/06/2018 | 11:30
6
78
את עומדת להיכנס באיחור (כמובן) לפגישה חשובה,
האם תבלי חצי שעה בניסיון למצוא מקום חנייה,
ושלושת רבעי שעה נוספים בהתקשרות לנציג פנגו
שישכנע אותך לעשות תזכורן, ממפה מכוניות ומנקה שמשות,
במקום לתפעל התחלת חניה, וחצי שעה נוספת לסיום החניה
בשיחת הטלפון הנוספת ?
צרכנות >>
לצפיה ב-'בפנגו נרשמים לשירות פעם אחת'
בפנגו נרשמים לשירות פעם אחת
12/06/2018 | 11:36
1
87
ובטלפון (המספר הרשום לשירות) מקישים קוד (אם ביקשת זאת) ובנוסף אומרים למחשב את מיקומך.
לא צריך לחכות למוקדן
צרכנות >>
לצפיה ב-'אוקיי, תודה...'
אוקיי, תודה...
12/06/2018 | 11:40
24
לצפיה ב-'לא! אני מתקשרת, רשומה כבר מראש,'
לא! אני מתקשרת, רשומה כבר מראש,
12/06/2018 | 11:42
3
70
כולל כל כלי הרכב בבית. מודיעה באיזו עיר אני חונה, ומופעלת חניה. אני גם מפעילה תזכורת, כדי לחדש חניה בעת הצורך. עניין של שניות. 
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה.'
תודה.
12/06/2018 | 11:49
11
לצפיה ב-'אם את רשומה'
אם את רשומה
12/06/2018 | 12:26
1
61
כולל מספר רכב וכרטיס אשראי, איך זה מונע מהם להכניס לך שירותים נוספים יותר מאשר בשימוש באפליקציה?
צרכנות >>
לצפיה ב-'אין לי מושג. עובדה!'
אין לי מושג. עובדה!
12/06/2018 | 12:30
17
לצפיה ב-'גם אני מתקשרת בכל פעם לכוכבית, לא התקנתי שום יישום'
גם אני מתקשרת בכל פעם לכוכבית, לא התקנתי שום יישום
13/06/2018 | 11:27
61
ואין לי כוונה לעשות זאת. התפעול נעשה במענה קולי ואורך פחות מדקה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'עוד תלאות עם פאנגו'
עוד תלאות עם פאנגו
12/06/2018 | 13:05
122
לצפיה ב-'לא חוויתי את הבעיות האלה'
לא חוויתי את הבעיות האלה
12/06/2018 | 13:35
83
אני עם פנגו שנים.
יכול להיות שבפעם הראשונה ניסו לדחוף שירותים, עניתי על הכל ב"לא".
לא זוכר אם היו תזכורות מידי פעם לשירותים חדשים אבל אם כן, זה לעיתים רחוקות.
אני מפעיל כמה פעמים בשבוע באפליקציה וזה מהיר ופשוט. לא נתקלתי בבעיות.
 
מסכים שאם דחפו לך שירותים זה מרגיז ומעצבן ובטח שאני לא מגן עליהם, אבל במקרה שלי, החלטתי לקבל את החוסר נוחות של פעם בהרבה זמן לסרב בנימוס להצעות לשירותים נוספים ולשמור את האופציה הקלה והנוחה עבורי להשתמש בפנגו.
צרכנות >>
לצפיה ב-'הכל נמצא באיזור האישי באינטרנט (פנגו) ובשליטת המנוי'
הכל נמצא באיזור האישי באינטרנט (פנגו) ובשליטת המנוי
12/06/2018 | 13:49
41
לצפיה ב-'האלטרנטיבה'
האלטרנטיבה
14/06/2018 | 15:38
14
85
היא להשתמש רק בשירות הטלפוני של סלופארק ולא באפליקציה. זה לוקח כמה שניות ואין סכנה ללחוץ על כפתורים לא נכונים.
 
אלטרנטיבה אחרת למי שמעדיף שירות פריפייד הוא לרכוש איזיפארק. http://www.easypark.co.il
צרכנות >>
לצפיה ב-'תודה. בדקתי...הולכים לשבוק נראה לי...'
תודה. בדקתי...הולכים לשבוק נראה לי...
15/06/2018 | 11:52
13
56

"חברת איזי פארק תמשיך לספק שירותי חניה ארציים באמצעות כרטיס האיזי פארק עד ליום 10.7.2018, הכל בכפוף לתנאי ההסכם שבינה לבין והחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ (להלן: "ההסכם"). 
ניתן יהיה להמשיך לעשות שימוש באופן מלא בכרטיס החניה איזי פארק עד לניצול מלוא היתרה הטעונה בכרטיס. 
החל מיום 11.7.2018 ועד ליום 11.7.2020 לא יעמדו לטובת הציבור שירותי פריקה ו/או טעינה ו/או אחזקה ו/או אחריות לכרטיס ואיזי פארק תספק שירותי קריאת יתרת טעינה בלבד של הכרטיסים שיוותרו בידי הציבור על מנת לאפשר פדיון הסכומים הטעונים בכרטיס על פי תנאי ההסכם."..
גם כך גובים עבור המכשיר 80 ש"ח.
 
 
צרכנות >>
לצפיה ב-''
15/06/2018 | 12:19
7
35
הציבור אשם אז הציבור ישלם. כנראה שכולם עברו לסלופארק/פנגו אז לא נשארו לאיזי פארק לקוחות.
 
גם לי יש איזה איזיפארק קבור איפושהו בבית, הלך לאיבוד כששידרגנו רכב ומאז גם אני עברתי לשירות אחר למרות שההעדפה הבסיסית שלי למסור את כרטיס האשראי לכמה שפחות חברות 
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש בזה משהו... גם אני שכחתי מהאפשרות...'
יש בזה משהו... גם אני שכחתי מהאפשרות...
15/06/2018 | 13:08
5
58
עד שהזכרת אותה פה...
מצד שני - יש פער לא קטן בין עלות הפלסטיק לעומת שימוש חינמי
(בהנחה שגוייה, מסתבר, שאמנם השימוש חינמי) .
צרכנות >>
לצפיה ב-'למה שגויה?'
למה שגויה?
15/06/2018 | 18:25
4
15
לצפיה ב-'שגויה אם דוחפים שירותים בלי בקשתך וידיעתך...'
שגויה אם דוחפים שירותים בלי בקשתך וידיעתך...
15/06/2018 | 18:28
3
16
לצפיה ב-'לא, כי לא דחפו לי שום דבר. אולי בטעות לחץ על משהו בהגדרות'
לא, כי לא דחפו לי שום דבר. אולי בטעות לחץ על משהו בהגדרות
15/06/2018 | 18:39
28
כאמור, אני לא מתקינה את היישומים ומשתמשת כבר שנים רק בכוכביות של שני השירותים, ולא שילמתי שום דבר מלבד החניות שביצעתי.
צרכנות >>
לצפיה ב-'יש לנו פנגו בערך מאז שיצאו לשוק ומעולם לא "דחפו" לנו שירותים'
יש לנו פנגו בערך מאז שיצאו לשוק ומעולם לא "דחפו" לנו שירותים
15/06/2018 | 19:20
1
32
לא התקנתי את האפליקציה כי בנסיון ההתקנה התברר לי שהם מבקשים את כל ההרשאות האפשריות, גם אלו שכלל אינן דרושות להם ואין הגיון שיבקשו /יקבלו.
מחייגת, מפעילה וכך גם מסיימת חניה, בלי בעיה. עניין של שניות בודדות.
צרכנות >>
לצפיה ב-''
16/06/2018 | 11:18
7
לצפיה ב-'הציבור לא אשם והציבור לא משלם... זו אפשרות מיושנת ומסורבלת'
הציבור לא אשם והציבור לא משלם... זו אפשרות מיושנת ומסורבלת
15/06/2018 | 18:25
30
שמחייבת היערכות מראש – קנייה ונשיאה של מכשיר פיזי (שצריך גם לוודא שיש בו יתרה ושהסוללות לא נגמרו...) סתם מסורבל.
 
אין לי שום בעיה למסור כ"א לחברות כאלה (הוא קיים כדי שאשתמש בו) ולא היו לי שום שירותים/חיובים מיותרים. אם יהיו, אטפל בהם כפי שאני מטפלת במצבים כאלה שיכולים לקרות בכל מקום. לא רואה סיבה להעניש את עצמי מראש רק למקרה שאולי תהיה בעיה. גם ב"איזי פארק" יכולה להיות בעיה, פשוט מסוגים אחרים, כך שזה לא מבטיח לי שום חיים שלווים ומאושרים.
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא מדויק מה שכתבת, וזו כבר הארכה שניה או שלישית של השרות'
לא מדויק מה שכתבת, וזו כבר הארכה שניה או שלישית של השרות
15/06/2018 | 13:49
4
42
 
מרכז השלטון המקומי בישראל (ע.ר.) והחברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ ("משכ"ל"), המפעילות את הסדר החניה הארצי ברשויות המקומיות, מודיעות בזאת כי על פי ההסכם עם חברת איזי פארק פתרונות חניה חכמים בע"מ ("איזי פארק"), איזי פארק תמשיך לספק שירותי חניה ארציים עד ליום 31.12.2020  (להלן: "התקופה המוארכת").
בתקופה המוארכת ניתן יהיה להמשיך ולעשות שימוש באופן מלא בכרטיס החניה איזי פארק. 

החל מיום 1.1.2021 ועד ליום 31.12.2022 לא יעמדו לטובת הציבור שירותי פריקה ו/או טעינה ו/או אחזקה ו/או אחריות לכרטיס ואיזי פארק תספק שירותי קריאת יתרת טעינה בלבד של הכרטיסים שיוותרו בידי הציבור על מנת לאפשר פדיון היתרה הטעונה בכרטיס נכון למועד 31.12.2022.
 
משכ"ל ו/או איזי פארק, אינן מחויבות למתן כל שירות שהוא של כרטיסי חניה איזי פארק לאחר ה- 31.12.2022, אלא אם כן תקופת ההסכם תוארך ותינתן על כך הודעה לציבור.  
 
צרכנות >>
לצפיה ב-'לא כתבתי, ציטטתי. מאותו מקום שאתה ציטטת...'
לא כתבתי, ציטטתי. מאותו מקום שאתה ציטטת...
15/06/2018 | 15:55
3
35
אלא שהציטוט שלי מופיע כשמעוניינים לרכוש כרטיס,
https://il.parxglobal-hl.com/HomeloadingEPG-ILSite...
ואילו הציטוט שלך מופיע בשירות לקוחות.
קצת ריסקי, נראה לי, לאור העובדה שבמילא אתה משלם
(בהנחה) 80 ש"ח עבור הפלסטיק.
אז נראה שיש שתי אפשרויות - שירות חינמי שבו יש סיכון
להגניב שירותים שלא התבקשו, או שמראש אתה משלם עבור
הזכות לשירות.
בגלל שאני לא מרבה לנסוע למקומות ציבוריים שם נדרש כרטיס
חנייה, פחות משתלם לשלם עבור הסדר החנייה.
צרכנות >>
לצפיה ב-'מן הסתם הלינק שלי יותר מעודכן. '
מן הסתם הלינק שלי יותר מעודכן.
15/06/2018 | 17:09
1
17
לצפיה ב-'גם אני חשבתי כך...'
גם אני חשבתי כך...
15/06/2018 | 18:22
25
אבל בפועל שתי הודעות שונות בשתי לשוניות שונות של
אותו ספק  .... 
צרכנות >>
לצפיה ב-'ניסיתי לשלוח להם אימייל בנושא - קיבלתי ADDRESS NOT FOUND'
ניסיתי לשלוח להם אימייל בנושא - קיבלתי ADDRESS NOT FOUND
15/06/2018 | 17:42
18

הודעות אחרונות

19:16 | 11.12.19 אורחים בפורום
15:33 | 11.12.19 trilliane
19:32 | 10.12.19 עומרי לאון
17:06 | 10.12.19 sunrize1
19:02 | 09.12.19 אורחים בפורום
15:45 | 09.12.19 dory38
13:45 | 09.12.19 אורחים בפורום
10:41 | 09.12.19 אורחים בפורום
19:28 | 08.12.19 אורחים בפורום
16:15 | 08.12.19 אורחים בפורום
10:49 | 08.12.19 אורחים בפורום
17:31 | 06.12.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ