שאלה : המשביר לקחו 100 ש"ח עבור הארכה אוטומטית של החברות

cobeh

New member
שאלה : המשביר לקחו 100 ש"ח עבור הארכה אוטומטית של החברות

אמא שלי ביקשה ממני לברר מדוע המשביר לצרכן חייבו אותה ב-100 ש"ח על חשבון כרטיס ויזה כאל 365, למרות שהיא לא קנתה שם כבר שנים. אז ממה שביררתי הם גובים 100 ש"ח מדי אפריל באופן אוטומטי. למרות שממה שהבנתי קלאב 365 אמור לכלול הנחות כלשהם במשביר ללא עלות מיוחדת (לפחות לא מיידעים את הלקוחות על כך). מכל מקום, לא אמורים ליידע את הלקוחות לפני שמחדשים להם את החברות ?
ועוד שאלה : לפני כחודשיים התקשרתי לישראכרט כדי להודיע על שנגנב/אבד כרטיס לייפסטייל של אמא שלי (היא לקוית שמיעה) וביקשנו מהפקידה במפורש שלא לשלוח כרטיס חדש. אבל הם שלחו כרטיס חדש ומשום מה שלחו חיוב כפול, החודש זה 30 כ-ש"ח במקום 15. מה אפשר לעשות עם זה ?
תודה מראש.
 
אני שמחה שאתה מעלה את הנקודה הזאת

כי אני רואה הרבה אנשים שנופלים בפח של 365 ושל שופרסל, שניהם של כאל.
אני יכולה לכתוב מגילה על מעלילי אנשי המכירות של שני הכרטיסים האלה, שאני נתקלת בהם כל הזמן, שלפעמים פועלים מתוך רשע ולפעמים פועלים בתום לב אבל מטעים את הצרכנים.
וכן, הם צריכים ליידע אותך על כך. אבל יותר טוב מליידע על כך, לא לחתום על שום כרטיס אשראי או מועדון בלי ללכת קודם הביתה, לפתוח אינטרנט ולחפש בדיוק בדיוק מה כתוב לגבי התנאים של הכרטיס ורק אם זה מתאים לכם, אחרי שקראתם והבנתם, רק אז להצטרף למועדון.
לא
לא
לא

חותמים על שום דבר ולא נותנים מספר תעודת זהות לפני שקוראים בבית בשקט את תנאי ההצטרפות.
בכל מקרה, מה שאתה צריך לעשות זה להתקשר לכאל ולבקש לבטל את הכרטיס. לא להגיד שאבד ולא כלום. לבטל, להקליט את השיחה וגם לשלוח להם הודעה בכתב על הביטול ולשמור העתק.
 
איזה בעיה יש עם כרטיס שופרסל כאל?

לא מזמן קיבלתי כרטיס כזה ועד כה כל מה שהובטח על ידם קויים כגון מתנת הצטרפות של 180 שח ,הנחות שונות קבועות,פטור לשנה או שנתיים מדמי כרטיס (לא בדיוק זוכר אבל רשום לי תיזכורת בלוח השנה).
&nbsp
 
זהו שהמוכרנית החרוצה של הכרטיס הזה

שהייתה אגב בניו פארם (שופרסל קנו את הניו פארם) אמרה לי כשהיא הציעה את הכרטיס הזה, שהוא בחינם לכל החיים.
אני לא חושבת שהיא שיקרה לי - היא פשוט לא ידעה. שאלתי אותה, כמו שאני שואלת בכל פעם שמישהו קופץ עליי ומציע לי כרטיס אשראי, אם יש לה איזשהו חומר כתוב שמפרט את התנאים של הכרטיס, לא היה לה כזה דבר. רק חוברת מבצעים של הנחות שהכרטיס נותן.
ההנחות אגב, לפחות לפי מה שאני זוכרת ממה שהיא נתנה לי לקרוא, הן אמנם קבועות, אבל יכולות להשתנות כל רבעון מבחינת מוצרים.
בכל מקרה, אם המוכרים של הכרטיסים האלה לא מצליחים לתת לי חומר כתוב מחייב ביד של תנאי הכרטיס- אני לא מצטרפת לכלום בלי שישבתי וקראתי, לפחות בבית, בדיוק מה הם התנאים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הבחינם לכל החיים

מנסיון אישי
ככמה ימים לפני שנגמרת "השנה ,בחינם" לכרטיס אשראי - מרימים טלפון לחברת האשראי ומבקשים שימשיכו את הבחינם, לא נתקלתי בחברה שמסרבת לזה
 
לא מעניין

מה שהוצג לי אלה לא תנאי הכרטיס
אין שום סיבה לרדוף אחריהם. אין שום סיבה להסתכן בכרטיס רדום שמי שמרוויח עליו פשוט נהנה מן ההפקר.
 
אז כנראה שלא מתאים לך כרטיסי אשראי...

לי יש כרטיס אשראי אחד של החברה של בעלי,
שיכול "לישון" ללא חיובים כלשהם,
ועוד 3 כרטיסים שנועדו לקבל הטבות שונות,
ואחריהם אני עוקבת ומחדשת כל שנה את ביטול
התשלום.
 
כמה עמלה את משלמת

על תשלומים בקרדיט בכל אחד מהכרטיסים שלך?
כמה את משלמת אם את צריכה כרטיס חלופי בכל אחד מהכרטיסים שלך? ואם את צריכה שינפיקו לך כרטיס באותו יום כמה תשלמי?
אם את קונה באתר בחו"ל, כמה עמלה את משלמת על המרה למט"ח בכל כרטיס?
אם הכחשת עיסקה בכל אחד מהכרטיסים שלך ומצאו את התלונה שלך לא מוצדקת, כמה תשלמי בכל אחד מהכרטיסים האלה?

.
 
לא משלמת עמלה על קרדיט...

אין לי תשובה לכל שאר השאלות...
ולא יודעת אם יש הבדלים בין כרטיס לכרטיס.
 
יש הבדלים

בדיוק כמו שיש הבדלים בקרדיט או בעמלת משיכה מכספומט. אבל ההבדל העיקרי הוא שאצלי למשל, אין צורך להתקשר כל שנה ל"תזכר".
 
בנקאי, רגיל

בנק הוא כמו דוכן פלאפל בשוק, אפשר להתמקח על הכל.
אגב, יש כרטיסים בנקאיים שבאים ללא דמי שימוש באופן מובנה אפילו לא צריך להתמקח.
 


 

raya

Well-known member
כרטיס אשראי שמוצע ע"י "הוט" הנדסאים וטכנאים
ולא חברת הכבלים - מאז שהוציאו אותו הוא בחינם ללא עלות.
כרטיס לייף סטייל - כאשר עברתי בנק וקבלתי כרטיס חדש - היה חינם ל-3 שנים. אחרי זה ראיתי שחויבתי בדמי שימוש - התקשרתי וביטלו את החיוב, כולל חודשיים אחרה.
אם יחייבו החודש - אתקשר שוב.
בקשר לעמלת המרת מטבע זר- יש לי חשבון מט"ח , והחיוב מתבצע $ כנגד $ ללא עמלה כלשהיא.
ואת הכרטיס של המשביר 365 ביטלתי לפני שנים רבות. אין מה לקנות שם.
רעיה
 
אם הזכרת את המשביר, לא קשור לכרטיס אשראי

אבל כן לצרכנות, ב- 3 ימים האחרונים אסור למי שלא היה חבר מועדון שם- להכנס למשביר ולקנות. הם החליטו על "מבצע מועדון סגור" רק לחברים, ומנעו כניסה ממי שלא חבר.
גם אם היה מה לקנות שם, לא בטוח שכדאי לקנות שם לדעתי.
 

cobeh

New member
תודה. אני לא בטוח שהיא רוצה לבטל את הכרטיס

מדובר בכרטיס אשראי עם מסגרת אשראי גבוהה, והוא גם מקנה הנחות כלשהן בבתי עסק מסוימים, כמדומני יינות ביתן וניו פארם. אבל במשביר לא יוצא לה לקנות ואין לה עניין בחברות שם. גם לא יידעו אותה על התשלום השנתי הזה. אז בשורה התחתונה זה תקין וחוקי מה שהם עושים ?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
הם מידעים - זה אולי לא תקין אבל זה חוקי

הכרטיס נותן הטבות במשביר לצרכן, יינות ביתן, צומת ספרים, מגה בעיר וסונול.
עד תחילת השנה נתן גם הטבות בניו-פארם.
ויש לשים לב שהם אמנם גובים 100 שקל דמי חבר בשנה אך מחזירים מיידית קופון של 50 שקל ועל קניות במשביר לצרכן ויינות ביתן הם שולחים פעם בשלושה או ארבעה חדשים קופון ע"ס 3% מהקנייות בתקופה שעברה, בקופונים ניתן להשתמש ביינות ביתן ובמשביר לצרכן.
מעבר לכך הם גובים תשלום חדשי עבור הכרטיס שבשיחת טלפון ניתן לסכם (השנה) שהתשלום יגבה רק בחדשים שלא נעשה שימוש בכרטיס.
 
לא

אבל השאלה האמיתית היא מה אתם מוכנים לעשות בשם הצדק.
להתווכח איתם, תמיד אפשר. אין לי מושג אם זה יעזור ובאמת יפסיקו לגבות ממנה את התשלום.
אם היא לא חתמה על שום דבר, כלומר לא קיבלה שום חוזה לידיה שמפרט את תנאי העיסקה שהיא ביצעה - זה כבר פאול אחד.
אם אתם רציניים בקשר לזה, תיגשו לעורך דין.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בנוסף לדברי עוגיפלצת

קלאב 365 מידעים בעניין דמי החבר השנתיים בסך 100 ש,ח - אך הם שולחים במועד החיוב שובר קניה בסך 50 ש"ח.
רוצה לבטל - אל תשתמש בשובר הקניה והודע להם מיד על ביטול הכרטיס ובקש זיכוי על הסכום שחויב.
 
למעלה