שירות טוב במוסך צ'מפיון בנצרת.

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
שירות טוב במוסך צ'מפיון בנצרת. אז ביום ה', הרכב גמגם לאשתי בהתנעה בבוקר. כששוחחנו בצהריים, והיא סיפרה לי על כך, הצעתי לזוגתי שלא תשחק באש, ותמהר להגיע למוסך "שלה" בחיפה כבר באותו היום. אבל היא בשלה: "לא קבעתי תור. הם לא יקבלו אותי". ואני? אני השבתי, שחוסר יכולת להתניע היא בעיה קשה ומיידית. שמצריכה ביקור דחוף במוסך. אז ברור! היא וויתרה ולא הלכה. בשישי, הרכב לא זז, ובשבת, בדקתי מתח על הדקי המצבר. מדדתי 11,1 וולט, והתנעה לא הייתה. בעזרת השכן הנחמד, התנענו עם כבלים, והגענו למוסך צ'מפיון בנצרת. שם הם רטנו, שהגענו לקראת מועד הסגירה, ולא בטוח שיספיקו לטפל ברכב. ומכיוון שיום ראשון זה יום שהגויים אינם עובדים בו, הרי שניאלץ לחכות ליום שני בבוקר.. אבל למרות הכל, הרכב כן הגיע לפינת החשמלייה, וכן נבדק.
"הלך המצבר", פסק החשמלאי. "אבל מכיוון שהרכב בן שנתיים, יש אחריות. נחליף, נעדכן תכנה וסעו לשלום", כך סיכם את דבריו...
הוא סיים את תהליך ההחלפה. הוא עדכן תכנה, ותוך כדי כך, הוא עוד הספיק לבצע טעינה למצבר החדש.
הטיפול ארך קצת יותר משעתיים, אבל הרצון הטוב לסיים הכל באותו מעמד, דורש (לדעתי) אמירת מילה טובה על מוסך צ'מפיון בנצרת.
 
אחרי שנתיים הלך מצבר לרכב חדש? פשששש
עזוב מוסך, מה שבאמת מעניין לדעת זה איזה רכב זה?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
פולקסוואגן פסאט. המצבר של בוש (והיכלם). נאמר שבגלל החום...
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בעבר הלא רחוק
חברת UMI נתנה 3 שנות אחריות על המצבר המקורי - גם היא ירדה לשנתיים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
המדיניות במוסך צ'מפיון היא: שנתיים אחריות מלאה.
שנה שלישית או 100,000 ק"מ - מה שבא קודם. אופי הנסיעה אצלנו הוא כ-77,000 ב-3.5 שנים.
 
לקח 6 שנים למצבר המקורי של הרכב שלי להתרוקן
וגם החלפתי אותו לפני שהוא התרוקן לגמרי. האוטו עומד באוויר הפתוח וחם לו בדיוק כמו לאוטו שלך. וגם הייתה עליו עלוקה שמצצה לו הרבה אנרגיה (ותוך כדי זה השביתה את האוטו). בכל זאת, הייתי מצפה לקצת יותר משנתיים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אין וויכוח ששנתיים זה מעט וברכב הקודם הבוש החזיק כ-3 שנים.
לאחריו באמת רכשנו חדש במחיר מלא והחלפנו. ביונדאי I-10 של בני, יש מצבר שמתקרב ל-6 שנים וכוחו במותניו...
 
תבדוק שאין משהו ששותה לו את המיץ
אתה החלפת מצבר באחריות, אבל אם היית מגיע למוסך של צ'מפיון בלי אחריות, היו, בלי ספק, קורעים לך את הכיס על המצבר הזה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא צריך לדאוג. במידה שהמצבר היה מתפגר שלא במסגרת האחריות,
היינו רוכשים איזה שנפ ולא באמצעות צ'מפיון. בכל מקרה, כרגע, יש לנו עוד כשנה של שקט נפשי...
גם ככה, הם דוחפים ברכב מצבר של 80A ואחד כזה עולה לא מעט.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בכל מקרה יש מי ששותה אט אט את מיצי המצבר.
קיימת ברכב מערכת הגנה נגד פריצה (אורגינאלית מבית היצרן), אבל יש לה צריכה כלשהי של זרם. בכל מקרה, מספר ימים ספורים של חניה ללא נסיעה, לא אמורים לחסל את המלאי.
ככל שידוע לי, לא אמורות להיות מערכות נוספות שצורכות אנרגיה, אבל סביר, שאם במוסך החברה מצאו לנכון להחליף מצבר, נושא הזליגה נבדק.
 

puptits

New member
בהחלט יש
חבר שלי בשנה האחרונה החליף כל 3 חודשים מצבר בקטנוע שלו
כל מוסכניק שבדק לא עלה על כלום, אבל שמח למכור מצבר.
פעם אחת עבדו עליו ואמרו שסידרו משהו בחוטים וגבו גם תשלום
כלום לא עזר, כל 3 חודשים המצבר הלך.
עד שהגיע מועד הטסט, הצופר היה תקול
הלך ותיקן את הצופר, עבר טסט ומאז יש לו מצבר שסוחב וסוחב
הצופר התקול היה במצב ON, כאילו המתג היה לחוץ כל הזמן וזה אכל את המצבר ברציפות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בסיפור הזה יש מספר נקודות בלתי הגיוניות...
1. על מצבר חדש מקבלים אחריות למשך שנה או שנתיים. היכן האחריות?
2. לחצן הצופר הוא טורי לצופר, ולכן, אין מצב שהצופר יהיה 'מחובר קבוע' גם אם הוא תקול. יתכן שהייתה תקלה גם בצופר וגם במפסק, או שהיה קצר בצמת החוטים והצופר קיבל מתח קבוע ובשל כך נהרס. בכל מקרה, זה לא "רק" הצופר.
3. ואתה רוצה לומר לי, שבמשך חודשים ארוכים, חברך לא הפעיל את הצופר ולא הבחין שאינו פועל?
 

puptits

New member
אחריות
לא יודע למה, אבל על מצבר של הקטנוע נתנו לו תמיד 3 חודשים, בכל אופן כל פעם נאלץ להחליף מחדש.
אני לא מבין בחשמל, אני רק יודע שכאשר תיקן את הצופר, הכל הסתדר...והמצבר האחרון רץ כמה חודשים טובים
ולגבי 3, כן, הוא נסע ללא צופר, התעצל לתקן.
הטסט מחייב צופר תקין כדי לעבור
 
למעלה