הערכה לפקיד שומה גוש דן

אגדתעם

New member
הערכה לפקיד שומה גוש דן

הגעתי לסדר עניין במשרדי פקיד שומה גוש דן. הופניתי לפקיד המטפל שבדק במחשב, הסביר מה עלי לעשות וליווה אותי לחדר הפקידה המטפלת בעניין. תוך 15 דקות מהגעתי למשרד הייתי כבר בחוץ לאחר סגירה חיובית של הנושא. תדמית רעה - שירות יוצא מן הכלל.
 

SicTransit

Active member
וואו!

בפעמים הבודדותשאני ביקרתי אצל פק"ש (לא בגוש דן) חיכיתי בסביבות שעה בתור לפני שזכיתי בכלל לדבר עם הפקיד. על שרות טלפוני בכלל אין מה לדבר.
 

SicTransit

Active member
ברור

לכן ציינתי במפורש שהנסיון השונה שלי הוא לא באותו אזור.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יפה! לי היה ניסיון סותר, פעמיים לגבי תיאומי מס

לפני כמה וכמה שנים הגעתי לפקיד מבוגר, אדיב ונחמד שעזר לי מאוד. התייעצתי איתו, הסברתי לו את המצב, הוא שאל כדי להבין והזין את הפרטים בהתאם לנתונים.
&nbsp
לפני כשנה מצאתי את עצמי שוב בסיטואציה דומה. ניסיתי להתמודד לבד מול הטופס באינטרנט, הסתבכתי והתלבטתי מה צריך למלא, והחלטתי להגיע אליהם (אותה לשכה באותה עיר). המתנתי זמן מה בתור, ונפלתי על בחורה צעירה שלא רצתה לעזור לי בכלום, סירבה לענות לי על שאלות והתנהגה כאילו היא הטופס באינטרנט והיא רק ממתינה לקלט ממני, גם אם אני לא ממש יודעת איך למלא נכון. לא מתפקידה לייעץ לי, להסביר לי או להבין אותי. בקיצור, בזבוז זמן מוחלט. יצאתי מהמשרד שלה בידיים ריקות ובסוף שברתי את הראש לבד מול האינטרנט ומילאתי מה שמילאתי, בתקווה לטוב.
&nbsp
המסקנה שלי: תלוי בפקיד/ה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
תפקידה בהחלט ליעץ לך ולעזור לך

בשביל זה משלמים לה משכורת מהמיסים שלך.
ומדי שנה (כמעט) בסביבות חדש אפריל מס הכנסה אפילו מיעץ לאנשים בפרסומיו לבוא למשרדי השומה ולהעזר ומציין שזה ניתן אפילו בעילום שם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היא טענה בתוקף שאסור לה לומר לי מה ואיך למלא בטופס

הסברתי לה שלו ידעתי מה ואיך הייתי עושה זאת בעצמי, אבל המצב קצת מורכב ולכן הגעתי במיוחד כדי לקבל עזרה, אבל לא היה עם מי לדבר, היא הייתה אטומה לחלוטין. אולי השתנו הנהלים או שהבוס שלה עושה עבודה לא משהו. להתווכח איתה היה כמו לדבר לקיר. סתם נסעתי לקצה השני של העיר.
 
למעלה