SicTransit
Active member
הרומן שלי עם סלקום
בשנים האחרונות שילמתי להם 98 ש"ח עבור שני קוים עם מכס. גלישה 6GB.
לפני כמה שבועות, אחרי שראיתי את הפרסומות של We החלטתי שהסכום מוגזם. דיברתי עם סלקום שהציעו לי לעבור למסלול של 39 ש"ח אבל לא הסכימו לוותר לי על דמי המעבר בסך 50 ש"ח למכשיר. אני עצלן מטבעי ובסה"כ הייתי מרוצה מרמת השירות בסלקום, כך שהייתי מוכן לשלם להם 20 ש"ח לחודש יותר מאשר לwe אבל דמי מהעבר הם בעיני פשוט שיטה מעצבנת לעקוף את המחוייבות שלהם להעניק ללקוחות פרטיים אותם תנאים שהם נותנים לחדשים. אמרתי זאת למוקדנית, אבל היא אמרה לי שאין אפשרות לבטל אותם.
ביום בו ניידתי את המספרים שלי ל we קיבלתי שיחה מ"שימור לקוחות" ובה, כצפוי, אמרו לי שהם מוכנים לבטל את דמי המעבר. צחקתי. קודם לעצבן את הלקוח עד שהוא עוזב, ואז להציע לו את מה שביקש מלכתחילה כדי שיחזור? לא בבית ספרי.
אגב, בינתיים we עושה את העבודה (אם כי אין לי נתונים לגבי מהירות הגלישה כי אני עצמי גולש מהטלפון רק לעתים רחוקות).
בשנים האחרונות שילמתי להם 98 ש"ח עבור שני קוים עם מכס. גלישה 6GB.
לפני כמה שבועות, אחרי שראיתי את הפרסומות של We החלטתי שהסכום מוגזם. דיברתי עם סלקום שהציעו לי לעבור למסלול של 39 ש"ח אבל לא הסכימו לוותר לי על דמי המעבר בסך 50 ש"ח למכשיר. אני עצלן מטבעי ובסה"כ הייתי מרוצה מרמת השירות בסלקום, כך שהייתי מוכן לשלם להם 20 ש"ח לחודש יותר מאשר לwe אבל דמי מהעבר הם בעיני פשוט שיטה מעצבנת לעקוף את המחוייבות שלהם להעניק ללקוחות פרטיים אותם תנאים שהם נותנים לחדשים. אמרתי זאת למוקדנית, אבל היא אמרה לי שאין אפשרות לבטל אותם.
ביום בו ניידתי את המספרים שלי ל we קיבלתי שיחה מ"שימור לקוחות" ובה, כצפוי, אמרו לי שהם מוכנים לבטל את דמי המעבר. צחקתי. קודם לעצבן את הלקוח עד שהוא עוזב, ואז להציע לו את מה שביקש מלכתחילה כדי שיחזור? לא בבית ספרי.
אגב, בינתיים we עושה את העבודה (אם כי אין לי נתונים לגבי מהירות הגלישה כי אני עצמי גולש מהטלפון רק לעתים רחוקות).