התייעצות לגבי כורסא פגומה

התייעצות לגבי כורסא פגומה


קניתי כורסא בחנות, לקחתי אותה בעצמי באוטו הביתה, לאחר כמה ימים שמתי לב שכפתורי הקישוטים בכורסא לא מיושרים אחד לשני וגם התפרים בגב הכורסא לא אחידים.
התקשרתי לחנות טענו שראיתי את הכורסא כשקניתי ולא הייו לי טענות הסברתי שלא שמתי לב לפרטים, וגם אמרו שעבר שבוע מיום הקנייה, מה דעתכם? מה ניתן לעשות ומה החוק אומר בנושא?
 
ממה שאתה מתאר

הכורסא יותר עונה על התיאור של "חרא עבודה" מאשר של פגם, או במילים נכונות, איכות עבודה ירודה.
בכל מקרה, אתה צריך לתעד את הפגמים ולבקש מהם, בכתב, שיתקנו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
א. בחנות אמור להיות תקנון לגבי "החזרות".
ב. משך התקופה לחרטה היא בד"כ שבועיים.
ג. כשהמוצר פגום וגם "חרא עבודה" זה סוג של פגם, אני חושב שעל בית העסק לקבל אחריות בנדון. ויש גופים שמטפלים. כדאי לבדוק.
 
למעלה