עבדתי פעם בחדר בקרה של קניון
השאיפה היא תמיד שכל הציוד יעבוד, זו הנראות של הקניון וזה חשוב למיתוג שלו ולמשיכת הלקוחות. קניון מוזנח מבריח קונים, במיוחד אם זה נשאר ככה לטווח הארוך. בחלק מהשירותים הקריטיים יותר שמחלקת האחזקה בקניון לא יכולה לטפל בהם לבד החוזה מול נותן השירות יקר יותר, אבל מחייב טיפול באותו יום עסקים (כולל להביא טכנאים מהבית באמצע הלילה וכולל להביא מחסנאים מהבית באמצע הלילה אם הטכנאי הנ"ל צריך למשוך חלקים מהמחסן בשביל התיקון).
כפי שנכתב כבר, ילדים ובני נוער לוחצים על כפתור עצירת החירום להנאתם ואח"כ זה סיפור לשחרר את המנגנון, צריך לעשות ביקורת בטיחות, לא לוחצים על כפתור ההפעלה מחדש והולכים.