מה עושים נגד הטיפשות?

dory141

New member
מה עושים נגד הטיפשות?

ביקשתי הלוואה עבור אמי בסניף של בנק לאומי ובתמורה, הפקידה טענה כי היא מבוקשת על הלבנת הון. נתון זה רחוק מהמציאות ואינו נכון בשום קנה מידה שהוא. מה לעשות כדי לתקן את הטעות הנוראית הזאת? אגב, מדובר בפקידה חסרת מוח, שמסבכת כל דבר פשוט.
 
תגידי לה שתציג הוכחות ועובדות

אחרת תתבעי אותה ואז לא תצטרכי הלוואה כי היא תשלם לך פיצוי על העלבון, זאת במידה ואת בטוחה שהיא אכן ממציאה סיפור.

תתחילי עם כתיבת מכתב למנכ''ל הבנק ותספרו לו את המקרה.

אל תשכחי לשתף אותי בשמחה כאשר יתברר שהכל באמת שקר והוצאת דיבה על מנת שאשמח בשמחתך.
 

dory141

New member
כמה דברים

ראשית, אני זכר. שנית, דיברתי עם המנהל בכתוב לבנקאי ובקרוב זה יסתדר.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מיד לפנות למנהל הסניף, השלב הבא פניות הציבור של הבנק -

לפני שתסתבך.
ולהבא אבקש לא לכתוב בסגנון כזה על פקידים, אתה עלול להסתבך.
 

puptits

New member
חוסר הבנה שלך/הפקידה

לפי כל הנהלים החדשים של הרשות להלבנת הון
במקרה ובו אדם מבקש הלוואה עבור *מישהו אחר* (ולא עבור עצמו) הלווה חייב להיות נוכח או לכל הפחות למלא טפסים של הרשות להלבנת הון, שם מוצהרים הפרטים בגין הלווה ומטרת ההלוואה (לא פרטי ההלוואה)
אני מניח שאמך נדרשת להתייצב בגלל הנחיות הרשות להלבנת הון ולא כי היא "מבוקשת".
https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/501_045.htm#med1
ברמה הפרקטית כל הכאב ראש מתחיל ונגמר בחובת זיהוי הלקוח ורישום מטרת הכסף
*אני ממלא כמעט כל יום את הטפסים הללו של הרשות להלבנת הון
 
למעלה