היי. שאלה שאלתית... מה עושים כאשר...
1. מדובר בתקלה שכלולה בהצהרת האחריות המורחבת ואינה מפריעה לפעולה תקינה של המכשיר.
2. היבואן ניסה להתחמק ממחויבותו לעמוד באחריות, אבל לאחר שעירבתי בעניין את המועצה לצרכנות [ואת אמון הציבור], קיבלתי הודעה מטעמם, שהיבואן הבטיח שיחליף את החלקים הדרושים.
3. הבטיח, אבל זמן רב עבר ולא שמעתי דבר מהיבואן או מחברת השירות שעומדת מאחוריו.
4. פניתי ליבואן, ונציגו טען, שהחלקים הדרושים אינם מצויים במלאי החלפים שלו, וכשיגיעו, הוא ידאג לטפל בהחלפה.
5. נסיתי לברר באיזו דרך היצרן ישלח את החלפים: ספניה? אונית משא? מטוס? או שאולי על דבשותיו של גמל דו דבשתי... לא בדיוק נעניתי, אבל נמאס לי. מה עושים?
1. מדובר בתקלה שכלולה בהצהרת האחריות המורחבת ואינה מפריעה לפעולה תקינה של המכשיר.
2. היבואן ניסה להתחמק ממחויבותו לעמוד באחריות, אבל לאחר שעירבתי בעניין את המועצה לצרכנות [ואת אמון הציבור], קיבלתי הודעה מטעמם, שהיבואן הבטיח שיחליף את החלקים הדרושים.
3. הבטיח, אבל זמן רב עבר ולא שמעתי דבר מהיבואן או מחברת השירות שעומדת מאחוריו.
4. פניתי ליבואן, ונציגו טען, שהחלקים הדרושים אינם מצויים במלאי החלפים שלו, וכשיגיעו, הוא ידאג לטפל בהחלפה.
5. נסיתי לברר באיזו דרך היצרן ישלח את החלפים: ספניה? אונית משא? מטוס? או שאולי על דבשותיו של גמל דו דבשתי... לא בדיוק נעניתי, אבל נמאס לי. מה עושים?