היי. שאלה שאלתית... מה עושים כאשר...

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
היי. שאלה שאלתית... מה עושים כאשר...
1. מדובר בתקלה שכלולה בהצהרת האחריות המורחבת ואינה מפריעה לפעולה תקינה של המכשיר.
2. היבואן ניסה להתחמק ממחויבותו לעמוד באחריות, אבל לאחר שעירבתי בעניין את המועצה לצרכנות [ואת אמון הציבור], קיבלתי הודעה מטעמם, שהיבואן הבטיח שיחליף את החלקים הדרושים.
3. הבטיח, אבל זמן רב עבר ולא שמעתי דבר מהיבואן או מחברת השירות שעומדת מאחוריו.
4. פניתי ליבואן, ונציגו טען, שהחלקים הדרושים אינם מצויים במלאי החלפים שלו, וכשיגיעו, הוא ידאג לטפל בהחלפה.
5. נסיתי לברר באיזו דרך היצרן ישלח את החלפים: ספניה? אונית משא? מטוס? או שאולי על דבשותיו של גמל דו דבשתי... לא בדיוק נעניתי, אבל נמאס לי. מה עושים?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חסרים פרטים
1. מזה ,זמן רב" ?
2. האם היבואן נתן צפי של זמן מתי יגיעו החלפים ?
3. האם דיווחת למועצה לצרכנות ולאמון הציבור (במידה ויש לו תג שלהם) על העיכוב בעמידה בהתחייבותו ?
4. האם זה מוצר שחובה להחזיק עבורו חלקי חילוף ל 7 שנים?
האם ניסית ליצור קשר עם היצרן - בימינו, כשיש אינטרנט, לא בטוח שזה מסובך.
-
ובאופן כללי, כדי לקבל תשובה ולא רק לתנות צרות, כדאי לפרט יותר - מהו המוצר, מי הספק, מי נותן האחריות, לוחות זמנים ועוד פרטים רלוונטיים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אתה ממש צודק, אבל בכוונה לא רציתי לפרט, כדי שלא יראו בי
"יוצר צרות" ויעכבו עוד יותר את הטיפול בי הלקוח...
לאור זאת, אענה לך על מה שאין לי בעיה להשיב...
1. "זמן רב" זה כ-3-4 חודשים. לא זוכר בדיוק אבל ניתן לבדוק זאת.
2. לא ניתן צפי - לא בתשובה שהתקבלה בעקיפין ולא בשיחה עמו.
3 עדיין לא דיווחתי. בינתיים חיכיתי בסבלנות יתרה כדי לוודא שיש לי עילה לפנות שוב.
4. מקרר. לא יודע מה לגבי המחוייבות למשך 7 שנים לכלל חלקיו.
5. ברור שניסיתי. בטלפון. הם טוענים שההזמנה רשומה. שמי רשום והכל טוב, אבל שום דבר לא זז. מה שכן, עוד הייתה להם החוצפה לנסות ולמכור לי הארכת אחריות, היות שעמדתי בתום תקופת האחריות הקיימת...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אז הנה. בדקתי. את התשובה מאמון הציבור קיבלתי ב-25.12.17.
ובקיצור, כמעט 4 חודשים.
והנה, כעת פניתי במכתב תזכורת לאמון הציבור, ודיווחתי שמאום לא זז מאז אותה הבטחה חגיגיתשעותק ממנה נשלח אלי באמצעותם.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
אם הם חברים באמון הציבור ----
שב לאמון הציבור על הורידים, באופן תאורטי חברה הרשומה באמון הציבור "שמסתלבטת" על לקוחותיה - אמון הציבור אמור לקחת ממנה את התג - אלו השיניים הכי חזקות שיש להם - באופן מעשי איני חושב שאמון הציבור ימהר לעשות זאת כי הוא מתפרנס מחברות שמשלמות תמורת התג, , אמנם כשהם קמו שוחחתי עם המקימה והמנכ,לית הראשונה שלהם והעלייתי בפניה בעיה זו - אך היא טענה שיהיו קשורים עם הרבה חברות וניתוק מאחת או כמה בודדות לא יגרום להם הפסדים - היא חשבה חשיבה צרכנית אך היא סיימה ואיני בטוח שזה גם סגנון החשיבה של מנהל החשבונות שלהם.
אם אינם חברים באמון הציבור - אז אל תצפה לכלום.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
עפ"י החיפוש באמון הציבור, הם לא רשומים אבל זה לא נראה לי
הגיוני. אבל מכיוון שהבטיחו תשובה כזו וכזו לאמון הציבור [הן אם רשומים והן אם לאו], מאד קשה לי להאמין שיש להם דרך לחמוק מזה. אילו רצו להתחמק, הם יכלו להתעלם מלכתחילה, או לומר ש"לא בא להם" לעסוק בתלונה שלי. גם לי הם ניסו לומר שהתלונה שלי אינה מוצדקת. אבל בסוף הם הבטיחו שכן יטפלו בה. אז? נכון. אני יכול ללכת עם זה לבית משפט, אני יכול לדרוש מכשיר חדש, היות שאין בידם חלפים ואני יכול להכפיש את שמם ברשת, לאור דרכי התנהלותם. אבל כולה... רציתי שיטפלו בבעיה כנדרש...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
חחח... הייתה תקופה שהערכתי מאד את המוצרים של שארפ...
היום? קצת קשה לי עם זה... פלסטיקה שבירה במיוחד... פח מחליד.. עוד מפתיע שמקרר בכלל...
 
למעלה