we4g - עם מסר צרכני לחברות האחרות

we4g - עם מסר צרכני לחברות האחרות

בתקווה שיעמדו במה שהם מבטיחים (גילוי נאות: אני לקוח מרוצה שלהם בשוק הסיטונאי):

https://www.themarker.com/technation/1.5989148

״יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, הציג את הפעילות: "משהו במערכת היחסים של חברות הסלולר עם הצרכן פגום. זה הולך וגובר לאחרונה עם כנסות ותיקוני רישיון וראינו לאחרונה קמפיין אגרסיבי על הרשות להגנת הצרכן. ואנחנו אומרים למה זה צריך להיות ככה?

נתחיל במה אנחנו לא נעשה: לא נציע חבילות שמבלבלות את הצרכנים. לא נציע חבילות מסובכות, לא נציע מחיר מהמנוי השני, לא נחייב לקוחות שלא הפעילו את הסיום, לא ניתן טאבלט 'מתנה', לא נחסום לקוח בסוף חבילת הגלישה, לא נמכור שירותי ערך מוסף ושירותי תוכן יהיו חסומים כברירת מחדל.

"מי שחייב לקנות טלפון מחברת הסלולר שלו - אנחנו פחות מתאימים. אבל מי שרוצה שהחשבון שלו יהיה מה שסוכם איתו, ואגורה לא יותר, ושלא ימכרו להורים המבוגרים שלו טאבלט, ושהילדים שלו לא יגלשו בשירותי תוכן יקרים - שיבוא אלינו.

אנחנו הקמנו רשת סלולר איכותית, תמחור משתלם ונעבוד קשה בלהיות הגונה ושקופה. נספק שירות 360 מעלות: בטלפון, בסמס, צ'אט, דוא"ל, פייסבוק, אינסטגרם וזמינות של 24 שעות של נציג אנושי. נאפשר ללקוח להתנתק בלחיצת כפתור אחת".
 
תלוי למי

בשבילי 5000 דקות שיחה זה המון, מעל שעתיים וחצי שיחות ביום בממוצע. 5000 הודעות SMS זה בכלל רף אינסופי.

החלק האטרקטיבי בהצעה שלהם מבחינתי הוא ה-40 ג׳יגה, היום אני לא עובר את ה 5-6 בחודש, אבל בקצב שהצריכה עולה (במיוחד עם האפליקציות שנוספות כל הזמן כמו ספוטיפיי וכו׳) אז אני מניח שיהיה לי לזה שימוש בשנים הקרובות.

בכל מקרה אני לא חושב שהמחיר הוא החלק המעניין כאן, כי החברות האחרות יתנו פייט וממילא לכל אחד יש צרכים שונים.

החלק המעניין הוא המסר שהם בוחרים ללכת איתו, של שקיפות והוגנות לצרכן. מאוד מקווה שיעמדו בזה כמו שהם עומדים בזה בשירותי האינטרנט שלהם.
 
לגבי השורה התחתונה ..

היתה עד לא מזמן עוד חברה שבירברה לקהל על שקיפות והוגנות לצרכן .
באו , עשו סיבוב על הלקוחות מכרו את העסק ונעלמו .
 

NEO83

New member
איך הם בדיוק עשו סיבוב על הלקוחות בוא תסביר לי?

 
בערך כמו מפלגות לקדנציה אחת

אבל במקרה של חזי בצלאל, מדובר בעסק ותיק שמאז ומתמיד פעל ככה (גם בבעלות הקודמת). כמו שציינתי אני לקוח שלהם המון שנים, ועד עכשיו אין לי תלונות.
 

xfwind

New member
אני נהנה מהסיבוב עד היום. וממשיך. כל הדיבור איתם באינטרנט

 

דיברגנט חדש

Well-known member
הייכן הסניפים שלהם בארץ?

האם הם מצויים בקניונים כמו חלק מהחברות?
 

ladybug4NLP

Active member
האם המחיר שלהם כולל שיחות לחו"ל ואםכן לכמה ארצות

כי בגולן בשביל עוד 10 ש"ח יש לי שיחות ל-51 מדינות
 
יש באתר שלהם קובץ עם כל המחירים

קישור ״מחירים ותעריפים״ בתחתית הדף.

כדאי לבדוק שם או לברר מולם ישירות.
 

carmonle

New member
לא כולל שיחות לחול

בחיוג לחו״ל החיוב לפי תעריף שמופיע באתר, לטעמי לא אטקרטיבי לעומת חבילות שכוללות חיוג לחו״לת או תעריפים מוזלים ללקוחות משוייכים אצל ספקים אחרים. הם מחייבים 15 אג׳ לדקה בחיוג לארה״ב. משלם לבזב״ל כ-8 אג׳ לדקה + קישוריות.

גם חוסר יכולות לקבל סים במידי במקרה של תקלה או אובדן מכשיר בעייתי אצלי

ערן
 
אני לא מחייג לחו״ל

אבל נדמה לי שאין מחוייבות להשתמש דווקא בשירות של ספק הקו ואפשר לחייג דרך מספר הגישה של כל ספק שיחות חו״ל אחר, בין אם מנויים רשומים (כדי לקבל תעריפים יותר אטרקטיביים) ובין אם לאו. לא?
 
סניפים?

הכל דרך האינטרנט/טלפון. לא היה כתוב אם מתכננים למכור דרך משווקים או רק ישירות לצרכנים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
אם כך, זה לא שווה, כי הרבה פעמים צריכים את הנציג בשביל תיאום

נתונים בין הסים הקודם לשלהם.
 
תיאום נתונים של מה?

הכוונה לאנשי קשר על הסים? זה לא רלוונטי לרוב המשתמשים היום. אז מי שצריך נציג שישלם...

לא זכור לי שנדרשתי לפגוש נציג פיזי בשנים האחרונות, ועברתי כמה וכמה חברות.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לי נציג של גולן מאוד עזר להעביר את כל היסטוריית הווטסאפ

(אנשי הקשר והקבוצות שהשתתפתי בהן)
 
אוקיי הבנתי

זו פעולה מאוד פשוטה, כשיודעים איך לעשות אותה.

אני לא חושב שריאלי לחשוב ש 100% מלקוחות הסלולר היום (או אפילו 50%) יכולים להסתדר בלי נציג, או רוצים להסתדר בלי נציג, בדיוק באותה מידה שזה נכון גם בהתחברות לאינטרנט או לטלויזיה על רשת האינטרנט או בבנקאות. גם בגולן בתחילת הדרך לא היו נציגי שירות (או משווקים) פרונטליים.

אני מכיר מישהו שיש לו את כל היכולת הטכנולוגית לעשות בעצמו גם דברים מורכבים יותר, אבל הוא תמיד מעדיף לשלם למישהו שיעשה את העבודה בשבילו מטעמי נוחות, וגם זה בסדר גמור.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
העברתי 2 מכשירים, עם אחד הייתה בעיה ועם השני לא

קרי, זה תלוי סירבול מכשיר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני לא טורחת לפנות לנציגי תמיכה (בכללי) אלא אם זו בעיה בחברה

(כלומר אני צריכה מישהו עם גישה לממשק שלהם). כשמדובר בתפעול מכשיר קצה (לאו דווקא סלולרי) ללא תלות בחברה, אני מסתדרת בעצמי; ואם לא הצלחתי לפתור את הבעיה עם הידע הטכני הבסיסי שלי + גוגל + קצת עזרה מידידים, הסיכוי ליפול בדיוק על הנציג המוצלח שבאמת מבין עניין די קלוש.
 
למעלה