האזהרה התקופתית לבדוק חשבונות אחרי שיחה עם סלקום

dino_din

New member
האזהרה התקופתית לבדוק חשבונות אחרי שיחה עם סלקום

סלקום היקרים. אני רק רוצה לחדד מושגים:
*טעות עקב בילבול או אי הבנה של נציג = טעות אנוש
*חיוב של 200 שח מעבר למה שסוכם אחרי שוידאתי חמש פעמים מול שני אנשים שונים והובטח שלא יהיה חיוב = גניבה
 
אז מאז שאסור לחברות הסלולר

לחלק יותר "מתנות" שהן בעצם לא מתנות, אלא מוצרים מיותרים שמשלמים עליהם הרבה כסף - הן חזרו לטריק הישן והבטוח.
איזו סיבה יש להיות דווקא בסלקום? מחלקים שם זהב בחינם?
 

dino_din

New member
מחלקים שם טריפל שמתאים לי בדיוק לצרכים ב 159 ש"ח

לצערי הם חילקו גם 200 ש"ח התקנה למרות שנבדק איתם כמה וכמה פעמים שאין התקנה והם גם לא חושבים שזה משהו שמצריך לפחות להתנצל.
&nbsp
הם גם מתעקשים לקרוא לזה "טעות אנוש" שזה ממש מעצבן כי אחרי שנכתב בהתכתבות עם הנציגה ואחרי שדובר איתה מספר פעמים בשיחה ואחרי שנבדק שוב מול הטכנאי שמתקין שאין דמי התקנה, הם עדיין חילקו אותם בנדיבות.
 

dino_din

New member
מצחיקים סלקום, אני מקבל עכשיו טלפון מהם

כשאני עונה, אומר לי הנציג: "בוקר טוב, במה אני יכול לעזור?".
&nbsp
אז אמרתי לו משהו בסגנון: " מאיפה אני יודע? אתה התקשרת אלי עכשיו!".
&nbsp
אז מסתבר שהם מחזירים לי שיחה בגלל שחיכיתי במענה שלהם אתמול בשתיים עשרה בצהריים וניתקתי בסוף כי השגתי אותם בצ'אט...
 
למעלה