ציון לשבח - חברת מדגל

SicTransit

Active member
ציון לשבח - חברת מדגל

קניתי ברז.

כשהגעתי הביתה ופתחתי את הקופסה ראיתי שחסר החלק התחתון (הפיה). למרות שהחנות לא ממש קרובה נאלצתי לחזור לשם, אך הקופסה הנוספת היחידה שהיתה בחנות לאותו דגם ברז לא הכילה את הפיה גם היא. המוכר נתן לי פיה שהוציא מברז מדגם שונה - פיה שנראתה בדיוק כמו זאת שחסרה לי וגם ההברגה התאימה. כשהרכבתי אותה בבית התברר לי שהדמיון החיצוני מטעה, ויש נזילה ממקום החיבור שלה לגוף הברז. מה שגרוע יותר, בנסיונותי לאטום את הנזילה סרטתי קצת את הטבעת המהדקת ( המקבילה של "אום מצמודת הקנה" למי שזכה להכיר את ה"עוזי" הצהלי
) כך שלא ראיתי טעם לחזור שוב לחנות, שכאמור אינה קרובה מאד למקום מגורי.

באתר של "מדגל" יש אפשרות ליצור איתם קשר, ואתמול בערב שלחתי להם שאלה קצרה אם ניתן לרכוש רק את הפיה (כאמור סרטתי אותה קצת כך שנראה לי סביר שיהיה עלי לשלם עבורה, גם אם מקור הבעיה בפיה לא מתאימה). על הבוקר קיבלתי שיחה מגברת אדיבה וחביבה בשם מירה שראשית לכל אמרה לי שאכן ניתן לרכוש את הפיה, אבל לא הסתפקה בכך אלא שאלה אותי מיוזמתה אם אין לי אחריות בתוקף, וכששמעה את הסיפור שלי הודיעה לי שהיא שולחת לי מייד, ובחינם, פיה חדשה. להזכירכם: זאת לאחר שהבעתי נכונות לשלם עבור הפיה בלי שום תלונה או טרוניה! בנוסף, היא גם אמרה לי לחזור אליהם שוב אם יהיו לי בעיות גם עם הפיה החדשה, והם יטפלו בזה.

השיחה כולה התנהלה בצורה כל-כך שונה ממה שאני רגיל שעד עכשיו היד שלי אדומה מרוב צביטות שצבטתי את עצמי כדי להתעורר מהחלום. התביעה בדרך! :)

 

superman1234

New member
כן, אני מכיר את החברה. הם עדיין יושבים בגליל ים לייד הרצליה?

אכן חברה עם תודעת שרות מעולה. ד"א, גם הציוד שהם מוכרים חלקו מייצור מקומי (לפחות היה פעם כזה..
) וחלקו מייבוא בהחלט איכותי אבל לא תמיד נראה הכי מודרני.....
 

רוני1955

Active member
מדגל

זה לא מפתיע אותי. קרה לי פעמיים שהם שלחו לי חלקים ללא חיוב, כולל פעם אחת שהבת שלי שברה את הברז בטעות, ואני גם טרחתי להגיד להם את זה.
זו דוגמה ומופת שחברות אחרות צריכות ללמוד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מפתיע, שמעתי רק טובות על השירות שלהם.


 

צביקה101

New member
גם אני מצטרף לתשבחות - חברה מעולה

כל פעם שהיתה לי בעיה, היא נפתרה ללא עלות גם כאשר האחריות כבר לא היתה בתוקף. שירות למופת.
 
למעלה