שלום , בשבוע שעבר כתבתי על מייבש כביסה

מירהס

New member
שלום , בשבוע שעבר כתבתי על מייבש כביסה

של חברת בלומברג שלא עושה את העבודה, מוציא לי כביסה לחה ואז אני מפזרת אותה על המיטות בבית והבית נראה כמו מעברה על מנת שיתייבשו, הזמנתי שוב טכנאי, הגיע טכנאי וסיפרתי לו את הבעיה אמר לי אכן, המייבשים היום לא מייבשים את הכביסה אלא משאירים אותה לחה, ובתוכנית כתוב, "ייבוש כביסה לארון" זאת אומרת שהכביסה יבשה ואפשר להכניסה לארון, עלי זה לא מקובל שהכביסה לא יוצאת ייבשה, מה לדעתכם ניתן לעשות לפני שאני פונה לתביעות קטנות לדאוג להחזר כספי מכיוון שלא למייבש כזה ייחלתי, וגם המוכר לדעתי אשם מכיוון שהטכנאי אמר שהמוכרים מכירים בבעיה, ולדעתי הוא היה צריך להגיד לי ולתת לי להחליט אם זו המכונת ייבוש אותה אני רוצה לקנות.

אשמח לתובנות שלכם.
 

מירהס

New member
למי שסיפר שבלומברג מיובא מטורקיה , הנה מה שכתוב.

מוצרי המותג בלומברג ישראל - סמגל עלית
www.samgalelite.co.il/pages/6480-מותגי-בלומברג-ישראל
במטמון
דפים דומים
בלומברג הגרמנית היא אחת החברות הוותיקות ביותר בתחום מוצרי החשמל הביתיים – וגם אחת האיכותיות שבהן. מקררים מתקדמים ומקפיאים איכותיים, כיריים גז וחשמליות, מדיחי כלים מכל הסוגים, מכונות ומייבשי כביסה: את כל אלה, ועוד, מציעה החברה ובעיקר מבטיחה ראש שקט מדאגות לכל מי שקונה את מוצריה שכן בלומברג הפך זה מכבר לשם נרדף לאמינות וביצועים ...
 

dani666

New member
בלומברג זו מדבקה של ארצ'ליק התורכית

מאחורח המייבש יש מדבקה כולל ארץ יצור. מה כתוב שם?
 
את צריכה להתחיל מלהודיע בכתב

במכתב רשום שאת שומרת העתק ממנו, למוכר, על הפגם שהתגלה במייבש ועל זה שביקר כבר טכנאי שניסה לתקן וקבע שאין מה לעשות ולבקש ביטול עיסקה.
 
למעלה