מילה טובה ולא פרסומת. ממש לא. ומדובר ב"וילוניה". לפני מספר שבועות, החלטנו להזמין יעצת, שתעזור לנו בבחירת וילונות לבית.
וכן. זה קרה אחרי כ-25 שנים, שבהן לא היו לנו וילונות ו"חיינו עם זה" כך.
בהמלצה של חנות "פרימיטיבי" ברמת ישי, הגיעה אלינו יועצת בשם שני,
מטעם בית עסק שנקרא "הוילוניה". היא ישבה עמנו בסבלנות, והציגה בפנינו
רעיונות ובדים כאלה ואחרים. היא מדדה והיא גם תרמה מניסיונה והמליצה.
לבסוף, בחרנו מה שבחרנו וסגרנו עסקה.
לאחר זמן המתנה סביר, הגיע המתקין והתקין את מה שהוזמן.
הווילונות בסלון עמדו בציפיות. מה שראינו בדימיונינו, קרם עור וגידים
ועיטר את החלונות.
אבל מה שהותקן בחדר השינה.... הדיר שינה מעיני זוגתי שתחיה
(וגם בעיניי זה לא היה מה שקיוויתי שיהיה).
כל אחד מאיתנו התקשר לשני בזמנו הוא... אני אמרתי לה את דברי,
ואשתי בכתה והביעה את אכזבתה הקשה באוזניה.
שני עודדה. "לא נורא, קורה שלקוח אינו מרוצה מהבחירה שלו. ואל חשש.
אגיע אליהם עם התופרת פרידה ויחד נחשוב מה ניתן לעשות".
והן הגיעו. שתיהן, מלאות רצון טוב לסייע, וחפות מכל מחשבה לנצל מצב.
התופרת מצאה מיד שתי שגיאות של המתקין ומיהרה לתקנן.
וכן. זה שיפר. לא שיפור שממש שימח אותנו, אבל ללא ספק, שיפר.
ואז, הן הזמינו אותנו למתפרה, כדי שנראה דברים בגודל טבעי, וכך נוכל
להתרשם לא רק מדוגמיות של בדים.
אז... מצאנו זמן והגענו למתפרה.
בסבלנות רבה, הן הראו לנו מה האפשרויות האחרות שנוכל לבחור בהן,
והסכימו לקבל בחזרה את העבודה שלא נראתה לנו, תוך ששני זיכתה אותנו
בזיכוי מלא עבור ההחזרה.
ואז, שני הסכימה גם להעניק לנו הנחה עבור ההזמנה החדשה, (ואודה, כי
נראה לי, שאילו ביצענו את ההזמנה הזו בביתנו, היינו משלמים יותר)!
אז... נכון. עוד לא קיבלנו (כמובן) את העבודה החדשה, כי רק היום
בוצעה ההזמנה, אבל נראה לי לנכון, לפרסם כאן בית עסק, שלא רק
טובתו ופרנסתו עומדת לנגד עיניו. ההתרשמות שלנו הייתה, ש... שביעות
הרצון של הלקוח עומדת בראש וראשונה לנגד עיני היועצת והתופרת,
וזה בהחלט ראוי לציון.
המתפרה נמצאת בשדרות ההסתדרות 210 במפרץ חיפה, אבל אני משער
שיש להם עוד סניפים.
אז... בהחלט מומלץ, בעיקר, בשל הרצון הטוב והיחס החם.
משה
וכן. זה קרה אחרי כ-25 שנים, שבהן לא היו לנו וילונות ו"חיינו עם זה" כך.
בהמלצה של חנות "פרימיטיבי" ברמת ישי, הגיעה אלינו יועצת בשם שני,
מטעם בית עסק שנקרא "הוילוניה". היא ישבה עמנו בסבלנות, והציגה בפנינו
רעיונות ובדים כאלה ואחרים. היא מדדה והיא גם תרמה מניסיונה והמליצה.
לבסוף, בחרנו מה שבחרנו וסגרנו עסקה.
לאחר זמן המתנה סביר, הגיע המתקין והתקין את מה שהוזמן.
הווילונות בסלון עמדו בציפיות. מה שראינו בדימיונינו, קרם עור וגידים
ועיטר את החלונות.
אבל מה שהותקן בחדר השינה.... הדיר שינה מעיני זוגתי שתחיה
(וגם בעיניי זה לא היה מה שקיוויתי שיהיה).
כל אחד מאיתנו התקשר לשני בזמנו הוא... אני אמרתי לה את דברי,
ואשתי בכתה והביעה את אכזבתה הקשה באוזניה.
שני עודדה. "לא נורא, קורה שלקוח אינו מרוצה מהבחירה שלו. ואל חשש.
אגיע אליהם עם התופרת פרידה ויחד נחשוב מה ניתן לעשות".
והן הגיעו. שתיהן, מלאות רצון טוב לסייע, וחפות מכל מחשבה לנצל מצב.
התופרת מצאה מיד שתי שגיאות של המתקין ומיהרה לתקנן.
וכן. זה שיפר. לא שיפור שממש שימח אותנו, אבל ללא ספק, שיפר.
ואז, הן הזמינו אותנו למתפרה, כדי שנראה דברים בגודל טבעי, וכך נוכל
להתרשם לא רק מדוגמיות של בדים.
אז... מצאנו זמן והגענו למתפרה.
בסבלנות רבה, הן הראו לנו מה האפשרויות האחרות שנוכל לבחור בהן,
והסכימו לקבל בחזרה את העבודה שלא נראתה לנו, תוך ששני זיכתה אותנו
בזיכוי מלא עבור ההחזרה.
ואז, שני הסכימה גם להעניק לנו הנחה עבור ההזמנה החדשה, (ואודה, כי
נראה לי, שאילו ביצענו את ההזמנה הזו בביתנו, היינו משלמים יותר)!
אז... נכון. עוד לא קיבלנו (כמובן) את העבודה החדשה, כי רק היום
בוצעה ההזמנה, אבל נראה לי לנכון, לפרסם כאן בית עסק, שלא רק
טובתו ופרנסתו עומדת לנגד עיניו. ההתרשמות שלנו הייתה, ש... שביעות
הרצון של הלקוח עומדת בראש וראשונה לנגד עיני היועצת והתופרת,
וזה בהחלט ראוי לציון.
המתפרה נמצאת בשדרות ההסתדרות 210 במפרץ חיפה, אבל אני משער
שיש להם עוד סניפים.
אז... בהחלט מומלץ, בעיקר, בשל הרצון הטוב והיחס החם.
משה