שאלה דחופה

Lhuna1

New member


 

trilliane

Well-known member
מנהל
כל המתואר הנ"ל עובד רק על מי שה"רגשי" הזה עובד עליו.

לכן זה כן עניין רגשי. היא מתארת כמה שלבים שבכל אחד מהם הייתה לה אפשרות יציעה ואיכשהו היא פספסה אותה והתגלגלה הלאה כי אמרו, כי לחצו, כי לא נעים, כי היא חשה לחוצה ואפילו "אנוסה". לא מדובר כאן במשפחה קרובה או באנשים שהיא חייבת להם משהו. מדובר בסה"כ בעסקים, והיא כלקוח בעמדת הכוח, כי על פיה ייפול דבר. היא לא חייבת להם כלום.
&nbsp
כשלקוח נלחץ מסיטואציה כזאת ומתבטא במילה כ"כ חריפה זה מעיד על מצוקה רגשית, ואני מבינה שזה יכול לקרות, ויש לקוחות שזה משפיע עליהם, אבל ממש לא כל אחד נכנס למצב כזה בגלל אנשי מכירות. אני לא מכירה אותה וודאי שלא מאשימה או שופטת אותה, רק מציינת שיש כאן נקודה ברורה מאוד שעולה מהסיפור, ואם קשה לאדם להתמודד לבד, ייקח לו עזר כנגדו. לכן זו ההמלצה שלי, כי ברמה העקרונית (החוקית) לא נראה שיש בעיה לבטל, השאלה אם היא אישית תהיה מסוגלת לעשות זאת בעצמה, כשברור לכולנו שינסו לשכנע אותה לא לבטל ואז היא תעמוד שוב באותו מצב מלחיץ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כאילו לא כתבתי כלום... התעלמת מכל מה שלא נוח לך

למשל מהתגובות שהסכימו איתי, כי זה עולה בבירור מהתיאור ולא רק אני שמתי לב (גם אם היא עצמה לא רואה זאת. חדש לך שאנשים לא תמיד מודעים?). ורק כדי לחדד: לא הפניתי אותה לעזרה (נפשית), להפך. רק נתתי טיפ מעשי לנקודת הזמן הזאת, כדי לא להיתקע בה שוב. ולא יצאתי מנקודת הנחה שכולם כמוני (להפך, ציינתי שאני לא כזאת). אני לא נלחצת בסיטואציות כאלה (גם אם מופעל עליי "מכבש לחצים" שיווקי) אבל יש לי נקודות חולשה אחרות משלי. זו ממש לא בושה להודות בנקודת חולשה או להיעזר באדם קרוב.
&nbsp
* יציעה >> יציאה
 

גליגלי6

New member
לתיתי ותומר: לא לכל אדם יש

חמולה של אנשים קשוחים מאחוריו . יש אנשים שאין להם במי להעזר. גם לי אין חוץ מאמון הציבור. בספק אם יוכלו לעזור לי עם הטלפון..
 

SicTransit

Active member
מי את ומה עשית ל trillane?

אפשרות יציעה יש לפעמים כאשר כל המקומות באולם תפוסים
 

כתומה8

New member
שאלה דחופה

הייתי בחברת מטבחים עם המעצב והוא לחץ עלי לקנות מטבח . למרות שלא רציתי כי יש לי מטבח.. הוא התעקש ולחץ ולחץ ובסוף הסכמתי בחרדה לחתום .. המעצבת של החברה אמרה לו אם יש לה מטבח אז שתשאר איתו .הוא אמר לה לו שתחליף.. מפה לשם היא עשתה המחשה שלא ממש התחברתי ובכלל גם לא למטבח .. ובכלל אני לא רוצה לשנות מיקום מטבח.. הרגשתי אנוסה וחתמתי . אבל כשביקשו כסף אמרתי שאין לי וזאת לא הייתה מטרתי להזמין מטבח .. ואז אמר המנהל תפרסי את זה לתשלומים אמרתי שאין לי.. אז הוא העביר את האשראי שלי בחיוב בתשלומים ואמר תלכי תעשי הסדר עם הבנק שיעלו לך את המסגרת.. יצאתי מבואסת ולא שלמה ועכשיו אני רוצה לבטל.. עדיין לא ירד אף תשלום רק החודש יתחיל .. ורק בעוד חצי שנה שנה הם יוכלו לשלוח מטעמם לקחת מידות ולהשלים את ההזמנה כדי להעביר תוכניות סופיות חתומות למפעל.. עד שלא יהיו תוכניות סופיות של המטבח חתומות על ידי לא יהיה יצור מטבח לכן אני רוצה לבטל ולא להיכנס להוצאות שלא אעמוד בהן יש לי את הניירת מאצלם
דחוף אודה על תשובה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כבר תוקן לעיל

אני מקלידה אוטומטית ויש לי טעויות הקלדה, כולל החלפת אותיות (מכל הסוגים) ... אם אני לא עוברת על הטקסט, זו התוצאה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הבנתי לשם מה התמונה... כאמור, כבר ראיתי והוספתי תיקון...

 

SicTransit

Active member
התמונה נוספה לפני שרעיתי את התיקון שלך


&nbsp
רק אח"כ שיניתי את הכותרת ואת גוף התגובה. אני מקווה שלא נפתח ועדת חקירה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם ערכת את התגובה יכולת גם למחוק את התמונה, לידיעתך

ואתה זה שפתח כאן ועדת חקירה; אפילו אני לא מעירה על טעויות הקלדה (אני מעירה מדי פעם רק על טעויות רווחות בשפה שאנשים בד"כ לא מודעים אליהן).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הנחתי שזה היה בכוונה, ובכל מקרה אני לא מעירה על טעויות כאלה

 

SicTransit

Active member
יכולתי, יכולתי

שכחתי, לא שמתי לב, אני מאד מצטער, באמת לא התכוונתי, ואני מבטיח שזה לא יקרה שוב. לפחות עד הפעם הבאה שאשכח עם מי יש לי עסק.
&nbsp
ג'זוס.
&nbsp
&nbsp
 

3תיתי

New member
לא צריך חמולה. די בחבר, מכר, שכן.

מישהו שלא מעורב רגשית ואין לו אינטרס כלכלי.
 

תומר

Member
הפעלת לחץ לא סביר

כל זמן שלא לקחו מדידות ולא בוצעה הזמנה בפועל ולא התחילו בבניית המטבח הכל טוב אין להם זכות להפעיל עלייך לחץ פני כמובן לחברת האשראי לחסימת התשלומים או בטלי הכרטיס עצמו
 

כתומה8

New member
הפעלת לחץ לא סביר

אם אני אחסום את הכרטיס . אני צריכה להודיע לחברת המטבחים?
לשלוח להם בפקס שאני מבקשת לבטל את ההסכם?
חברת האשראי טענה שעל החברת מטבחים לשלוח לה ביטול עיסקה
תודה על התשובה המהירה
 
למעלה