סלקום קווטרו
שלום
אימא שלי חתמה על התוכניות סלקום קווטרו.
מאז יש המון קיטועים. בטלוויזיה ובאינטרנט. אני לא יודע ממש לגבי הטלוויזיה אבל לגבי האינטרנט זה פשוט נורא, המון התנתקויות וגלישה מאוד מאוד איטית הרבה פעמים - ברמה שהיוטיוב משנמך את האיכות אוטומטית למינימום ואם אני לוחץ על תמונה בפייסבוק וכו יקח דקה להטעין אותה. וכו.
אז התקשרתי. עוד פעם ועוד פעם. כל פעם אומרים לי שהם "מסדרים" את זה משם. שיש בעיה של תדרים. כשאני לא יכול/רוצה לחכות שוב פעם ושוב פעם חוזרים אליי לפעמים ב 11 בלילה! (ונניח התקשרתי בצהריים!) אפילו כרגע הטלפון פועל על ספיקר. נאמר בהודעה אוטומטית שאני מקום שני, מחכה כבר חצי שעה. ומה קרה לפני - התקשרתי - חיכיתי חצי שעה - והתנתק מהצד שלהם ברגע שענו. שוב פעם התקשרתי, אמרתי לנציגה שנמאס לי, אני רוצה לדבר עם האחמש - עכשיו! היא אומרת שאי אפשר, אמרתי לה אני לא יורד מהקו. חיכיתי שעה ככה. ואז היא אומרת לי שנגמרה לה המשמרת, או שיחזור אליי "מנהל" כלומר נציג בכיר, או שהיא תעביר אותי לנציג אחר. אמרתי לנציג אחר. עונה לי אחת אומרת שההיא מנט ויז'ן ולא מסלקום (כמובן שעברתי הזדהות בשיחה הקודמת והתקשרתי *123 כמו שצריך) ושאני אחכה. השיחה התנתקה ( מהצד שלהם). לא חזרו. ולכן אני כרגע שוב מחכה.
ככה כבר מעל חודש שאני פעם- פעמיים מתקשר אליהם, מחכה המון זמן, אומרים לי שהם מתקנים משם (בפועל משנים את התדר כדי שלא יתנגש עם השכנים או משהו כזה) ולאף אחד שם לא מזיז.
מה לעזאזל אפשר לעשות?
לפני זה היה לנו הוט, אבל הוט היה גם יקר וגם לא כלל פלפונים. עם זאת...אני מתחיל לחשוב שפשוט חייבים לשלם הרבה יותר כי לפחות האינטרנט והטלוויזה שלהם הייתה עם הרבה פחות בעיות.
תודה
שלום
אימא שלי חתמה על התוכניות סלקום קווטרו.
מאז יש המון קיטועים. בטלוויזיה ובאינטרנט. אני לא יודע ממש לגבי הטלוויזיה אבל לגבי האינטרנט זה פשוט נורא, המון התנתקויות וגלישה מאוד מאוד איטית הרבה פעמים - ברמה שהיוטיוב משנמך את האיכות אוטומטית למינימום ואם אני לוחץ על תמונה בפייסבוק וכו יקח דקה להטעין אותה. וכו.
אז התקשרתי. עוד פעם ועוד פעם. כל פעם אומרים לי שהם "מסדרים" את זה משם. שיש בעיה של תדרים. כשאני לא יכול/רוצה לחכות שוב פעם ושוב פעם חוזרים אליי לפעמים ב 11 בלילה! (ונניח התקשרתי בצהריים!) אפילו כרגע הטלפון פועל על ספיקר. נאמר בהודעה אוטומטית שאני מקום שני, מחכה כבר חצי שעה. ומה קרה לפני - התקשרתי - חיכיתי חצי שעה - והתנתק מהצד שלהם ברגע שענו. שוב פעם התקשרתי, אמרתי לנציגה שנמאס לי, אני רוצה לדבר עם האחמש - עכשיו! היא אומרת שאי אפשר, אמרתי לה אני לא יורד מהקו. חיכיתי שעה ככה. ואז היא אומרת לי שנגמרה לה המשמרת, או שיחזור אליי "מנהל" כלומר נציג בכיר, או שהיא תעביר אותי לנציג אחר. אמרתי לנציג אחר. עונה לי אחת אומרת שההיא מנט ויז'ן ולא מסלקום (כמובן שעברתי הזדהות בשיחה הקודמת והתקשרתי *123 כמו שצריך) ושאני אחכה. השיחה התנתקה ( מהצד שלהם). לא חזרו. ולכן אני כרגע שוב מחכה.
ככה כבר מעל חודש שאני פעם- פעמיים מתקשר אליהם, מחכה המון זמן, אומרים לי שהם מתקנים משם (בפועל משנים את התדר כדי שלא יתנגש עם השכנים או משהו כזה) ולאף אחד שם לא מזיז.
מה לעזאזל אפשר לעשות?
לפני זה היה לנו הוט, אבל הוט היה גם יקר וגם לא כלל פלפונים. עם זאת...אני מתחיל לחשוב שפשוט חייבים לשלם הרבה יותר כי לפחות האינטרנט והטלוויזה שלהם הייתה עם הרבה פחות בעיות.
תודה