סלקום קווטרו

שםפה

New member
סלקום קווטרו

שלום
אימא שלי חתמה על התוכניות סלקום קווטרו.
מאז יש המון קיטועים. בטלוויזיה ובאינטרנט. אני לא יודע ממש לגבי הטלוויזיה אבל לגבי האינטרנט זה פשוט נורא, המון התנתקויות וגלישה מאוד מאוד איטית הרבה פעמים - ברמה שהיוטיוב משנמך את האיכות אוטומטית למינימום ואם אני לוחץ על תמונה בפייסבוק וכו יקח דקה להטעין אותה. וכו.
אז התקשרתי. עוד פעם ועוד פעם. כל פעם אומרים לי שהם "מסדרים" את זה משם. שיש בעיה של תדרים. כשאני לא יכול/רוצה לחכות שוב פעם ושוב פעם חוזרים אליי לפעמים ב 11 בלילה! (ונניח התקשרתי בצהריים!) אפילו כרגע הטלפון פועל על ספיקר. נאמר בהודעה אוטומטית שאני מקום שני, מחכה כבר חצי שעה. ומה קרה לפני - התקשרתי - חיכיתי חצי שעה - והתנתק מהצד שלהם ברגע שענו. שוב פעם התקשרתי, אמרתי לנציגה שנמאס לי, אני רוצה לדבר עם האחמש - עכשיו! היא אומרת שאי אפשר, אמרתי לה אני לא יורד מהקו. חיכיתי שעה ככה. ואז היא אומרת לי שנגמרה לה המשמרת, או שיחזור אליי "מנהל" כלומר נציג בכיר, או שהיא תעביר אותי לנציג אחר. אמרתי לנציג אחר. עונה לי אחת אומרת שההיא מנט ויז'ן ולא מסלקום (כמובן שעברתי הזדהות בשיחה הקודמת והתקשרתי *123 כמו שצריך) ושאני אחכה. השיחה התנתקה ( מהצד שלהם). לא חזרו. ולכן אני כרגע שוב מחכה.
ככה כבר מעל חודש שאני פעם- פעמיים מתקשר אליהם, מחכה המון זמן, אומרים לי שהם מתקנים משם (בפועל משנים את התדר כדי שלא יתנגש עם השכנים או משהו כזה) ולאף אחד שם לא מזיז.

מה לעזאזל אפשר לעשות?
לפני זה היה לנו הוט, אבל הוט היה גם יקר וגם לא כלל פלפונים. עם זאת...אני מתחיל לחשוב שפשוט חייבים לשלם הרבה יותר כי לפחות האינטרנט והטלוויזה שלהם הייתה עם הרבה פחות בעיות.

תודה
 

שםפה

New member
המשך

יש לי שיחות מוקלטות עם הנציגים, עם ההתנקויות, עם האחמש שלא נתן לי להשלים מילה - לא משפט, מילה! - שאמר לי על כל דבר אתה זכאי לעשות מה שאתה רוצה. פשוט נפנוף נוראי. הוא עוד אומר לי שזה יעבור למנהל בכיר (טוב פה ביני לבין עצמי כמעט השתנתי במכנסיים בצחוק, גיחוך, לעג וייאוש) ובררתי איתו והבהרתי לעצמי שאכן מדובר בנציג בכיר, כלומר נציג עם שנה ניסיון יותר מאחרים, כאמור "בכיר" ו"מנהל". טוב את זה אני מכיר מכביש 6 כבר.... בקשתי לדבר עם מנהלת המוקד (לטענתם אין צוותים) מסרבים לתת לי אפילו את שמה ("אסור לי"). כמובן כשהמנהל הבכיר/נציג עם שנה ניסיון יתקשר אליי אני מתכוון לדרוש לדבר עם המנהלת.
אחרי שהחזיקו אותי מעל שעה שאמרו לי שאי אפשר לדבר עם אחמש (כמובן אחרי שעבדתי שנתיים בשירות לקוחות אני יודע שזה פשוט שקר, ועוד בהתחלה אמרו לי שאין, שבלילה אין אחמש שמדבר רק מפקח - קיצור ניסו עליי את כל הטריקים שעובדים על פחות מנוסים).
מתברר גם שהפלזמה שמראה המתנה לא עובדת בלילה - כי שאלתי איך זה יכול להיות שחיכיתי מעל 40 דקות כשבהודעה האוטומטית נאמר לי שאני מקום שני (אגב כבר היה 10 בלילה!)
&nbsp
אה ונזכרתי שבפעם האחרונה נציגה ש"תיקנה" (אגב כולה חבר'ה שיש להם איזו מצגת ולא מבינים שום דבר במחשבים) והבטיחה שתחזור אליי לבדוק שאין בעיות - ולא התקשרה.
&nbsp
החלק הכי עצוב זה שאם לא הייתי חוטף קריזה הלילה מההתנקויות, ביני לבין עצמי כבר התחלתי לקבל את זה שלא יעזור לי ואני צריך פשוט לסבול - עד גבול מסוים שהיום נעבר - וכבר אין לי כוח שוב ושוב להתקשר ולהתעמת איתם.
&nbsp
&nbsp
 

שםפה

New member
מותר, אפשרי ורצוי להעלות הקלטות שיחות?

אם כן, איך עורכים החוצה את הפרטים המזהים שנתתי?
תודה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני רק הערה טכנית לגבי מוקדים טלפוניים: לא כולם אותו הדבר

בהחלט יש כאלה שבהם האחמ"ש אכן רק מנהל את המשמרת ואחראי על תפעול טכני שלה והוא לא מדבר עם לקוחות בכלל; אין לו סמכות או הכשרה לכך.
&nbsp
נציגים בכירים הם נציגים שאכן מנוסים יותר וגם קיבלו יותר סמכויות כדי לטפל ולסגור פניות, מה הבעיה בכך? כל הרעיון הוא לעלות שלב בהיררכיה ולדבר עם גורם בכיר יותר ולשם כך הם שם.
&nbsp
כל הדברים האלה בפני עצמם אינה בעיה; הבעיה שלא פותרים את הבעיה, וזה כבר עניין אחר. אבל באמת שאין צורך לשלב בתלונה המוצדקת שלך ביקורת על המבנה ההיררכי ועל התפקוד של מחלקת שירות לקוחות, זה מיותר ולא מדויק.
 
למעלה