מעבר לנטויזן

מעבר לנטויזן

מציעים גלישה ספק ותשתית של עד 100 מגה
חצי שנה ב 70 ש"ח
חצי שנה ב 100 ש"ח
ראוטר מגיע הביתה עם שליח
החזר ראוטר שלי לבזק עלי.
בניתוק אני מחזירה להם הראוטר

אבקש דעות בעד ונגד.

בזק בינלאומי מציע ספק ותשתית ב 110 שח

מעשית איני זקוקה למהירויות כאלה
בזקבינלאומי מספרת לי סיפורים על כבל השייך להם לעומת האחרים המשתמשים בכבל משותף...
 

Ron W

New member
זה נבלה וזה טריפה
כדאי לבדוק בנדל ב 018

 

SicTransit

Active member
בעד ונגד

השאלה הכי חשובה, לדעתי, היא עד כמה את "אוהבת" להתעסק מעבר לספק חדש. אם אין לך בעיה לחזור על התהליך הזה בעוד 6 חודשים, החבילה שמציעים לך בהחלט טובה, והשרות של נטויז'ן סביר וכנראה טוב יותר משל בזק בינלאומי (ללא ספק טוב יותר מבזק בינלאומי של לפני כמה שנים) . לעומת זאת אם את מאלה שלא ששים לחזור על הניג'וס הזה כל כמה חודשים, אולי תעדיפי את החבילה של smile שהיא יקרה יותר אבל המחיר המובטח הוא לשנה שלמה. אם את לא צריכה מהירות 100M העיפי מבט במה שפרטנר מציעים ל 40M (תוך הסתייגות שעפ"י השמועה פרטנר לא מצטיינת בשירות טוב - אין לי נסיון אישי).
&nbsp
קל למצוא השוואות מחירים ברשת אך למרבה הצער לא קל בכלל למצוא השוואה של רמת השירות כך שלפעמים אין מנוס מתהיה, ניסוי וטעיה.
&nbsp
&nbsp
 

einat162

New member
ממליצה בחום לא להתעסק עם נטוויז'ן

גילוי נאות - נכוויתי לפני כ 4שנים, יכול להיות שדברים השתנו מאז.

לעומת זאת ממש השבוע התחברתי עם ספק טריפל סי (תשתית דרך בזק- ההתקשרות היא מול טריפל סי בלבד). ספק+תשתית ב 85 ש"ח למהירות של 15 מגה. עוד שנה אני אצטרך "לחדש" את המחיר (נראה לי שאפשר דרך האתר כל הרעיון זה חיבור/שינוי מסלול/התנתקות עצמאית).
אגב לגבי ה "עד 100 מגה" - קראתי פעם שיש אזורים שהתשתית לא תומכת במהירויות הגבוהות, וזה לא משהו שהם בודקים או אומרים אז גם אם תשלם עבור 100 לא בטוח שתקבל בפועל (ומילולית זה באמת "עד 100").

אותו דבר- תואם איתי הגעה של טכנאי בזק (התשתית שהייתה לי היתה הוט, עובדים רק עם בזק) עם ראוטר של בזק לרשת אלחוטית (דמי השכרה של 10 ש"ח בחודש, בניתוק אני מחזירה להם את הראוטר).
 
למעלה