צביעת דירה אל תהיו פראיירים

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן. אבל טכנאי, שאינו מהנדס בתחום, שיכול לתת הסבר מקיף על
הטכנולוגיה, לא יוכל לשכנע.
לטענתו של איש המעבדה, הוא הקיש על המסך והמיקום של חלק מהפיקסלים
המוחשכים השתנה.
על כך לא יכולתי להתווכח, מכיוון שכששלחתי את הטלוויזיה לבדיקה, סימנתי את מיקום
האזורים הפגועים בעזרת מפת קורדינטות מדודה.
כשהמסך חזר אלי, חלק מהאזורים הללו פשוט "שינה כתובת".
אז... כאשר היבואן כותב שהאחריות היא אך ורק לגבי פיקסלים תקולים, אתה לא
יכול לבוא ולומר שמשהו ש"זז" בתוך המסך (ולא משנה אם זה אבק, תולעת או
ציפור) = פיקסלים פגומים. אז.... כמו שנאמר בפרסומת של המותג הזה:
"הם טובים משלך". כי עובדה: גם בתירוצים הם טובים יותר.
והנה הלקח המוסף מהסיפור הזה: אילו רכשתי את המסך בחנות מתמחה, יכולתי
לדרוש (באמצעות המוכר המנוסה, שיש לו גם כוח מיקוח כנגד היבואן), שיסייע לי
לקבל את המגיע לי, כי גם הטענה שלך נכונה: המסך אמור להיות אטום ושום דבר
לא אמור לחדור לתוכו
. אבל מכיוון שרכשתי את המסך באמצעות חברה שכל מה
שמעניין אותה זה למכור, לגרוף את הכסף ולהמשיך ולמכור.... הסיפור הסתיים בנקודה זו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ואגב... האם עלה על דעתך, כי יתכן (בטלוויזיה של סוני), שבמידה
שאתה מחבר אליה כבל HDMI, היא "תדבר" למשך שניה בפול ווליום, כחצי שעה
לאחר שכיבית את המכשיר?
נכון שזה נשמע כאילו שאני הוזה, או שמא נכנסה לתוך המסך רוח רפאים???
אבל זה קרה. וזה קרה בכל לילה, לאחר שכבר נרדמתי, וזה העיר אותי ולא רק אותי.
אז יצרתי קשר עם השירות של סוני. והם הכירו את הבעיה. הם היו מודעים לה.
והם השיבו, שהפתרון הוא לכבות גם את הממיר, ואז לא יהיה לטלוויזיה מקור של שמע.
והשבתי להם: "איזה יופי. שברתי רגל, ואתם מציעים לי לשים גבס על היד"!
ואז, לאחר שהעליתי את הסיפור המוזר הזה בפורום הום תיאטר, היה מי שהציע לי
לבצע עדכון גירסא, שאותו היה עלי להוריד מהמרשתת למחשב, להעתיקו לדיסק און קי,
ולהעביר למסך דרך חיבור ה-USB.
איש השירות של ישפאר, טען, שהם מוכנים לבצע עדכון שכזה, אבל במחיר של
ביקור טכנאי (גם אם המסך היה עדיין באחריות)
. חוצפה!
חוצפה, כי לא ביקשתי שדרוג לגירסא. ביקשתי טיפול בבעיה שלא הייתה
אמורה להיות במכשיר מלכתחילה
.
אז הבה ונהיה כנים עד הסוף: לדבריו, הם כן היו מוכנים לבצע את הטיפול במעבדה
שלהם ובחינם, אבל רק בתנאי שאני אהיה זה שידאג להובלת המסך אליהם ובחזרה
.
אז לשמחתי, הצלחתי לבצע את העדכון בכוחות עצמי והכל הסתדר.
אבל האם זה היחס שהיית מצפה מחברה שמייבאת את אחד המותגים היותר יקרים
שקיימים בשוק?
או לחלופין: האם היית מצפה ליחס שכזה מחברה כלשהי שמכבדת את עצמה?

אבל נשבר לי. נשבר לי להתעסק כל הזמן עם אנשים רעים ואטומים ולכן וויתרתי.
אז 'לקחתי את הסיכון', ועשיתי את העדכון בעצמי.
ולאחר שהעדכון כבר בוצע, כתב לי מנהל מחלקת השירות של ישפאר, כי עדיף היה
שאקבל את גירסת העדכון מישפאר ישראל ולא מאתר סוני האנגלי. כי "אולי" עדכון
שמתאים לחו"ל אינו מתאים גם לישראל...
אז במקרה הזה, העדכון התאים. אבל כן. היה כאן סיכון.
 

odelia gur

New member
צביעת דירה אל תהיו פראיירים

היי לכולם תשמעו איזה קטע היה לי אתמול ב"ה עברתי דירה בשעה טובה ומוצלחת בירושלים אחרי יגיעה של הרבה זמן וחיפושים מתמשכים והייתי צריכה לצבוע את הדירה כי לא אהבתי את הגוון הלבן שקיבלתי בדירה והתקשרתי לצבעי מהמקצוענים כי רציתי שתהיה עבודה טובה ומקצועית הגיע אליי איזה בחור הסתכל על הדירה אמר לי שעל דירת 3 חדרים הוא לוקח 3700 ש"ח והבטיח לי דירה יפה ונקיה אח"כ ומקצועית ובלה בלה בלה רציתי כבר לסגור איתו כי הסתכלתי במחירון צבעים וראיתי בערך מחירים דומים וגם הבטיח לי ניקיון ואחרי זה חזרתי הביתה ראיתי מודעה של צביעת דירה ב999 דירת 3 חדרים והתקשרתי אמרתי מה יש להפסיד הוא שאל אותי בטלפון מה גודל הבית ועוד שאלות על מצב הקירות ועד שאלות ובלה בלה בלה והוא אמר לי שהוא לא יכול להגיע לתת הצעת מחיר באותו יום אבל יכול לתת לי מחיר בערך הוא אמר לי שזה לא יהיה יותר מ1500 ש"ח אבל הוא אמר לי שהוא לא יכול להתחייב כי הוא צריך לראות ואמר מקסימום מחר אני פנוי לעבודה אני יבוא בבוקר לראות ואם זה בסדר הוא יתחיל לעבוד באמת הגיע בבוקר בערך ב10 קצת מאוחר אבל לא נורא אמר לי מקובל אפילו יעשה ב1400 לא חשבתי שזה אמיתי לרגע כי הרגשתי שחסכתי 2300 ש"ח אחרי זה המשכתי לעיסוקיי קצת חששתי שהוא חאפר אבל אמרתי מה יש להפסיד התקשר אליי אחר הצהריים ואמר לי שהוא לקראת שלבי סיום חששתי קצת למען האמת הגעתי לבית ונדהמתי הוא צבע את כל הדירה מאוד יפה ניקה אחריו שאריות צבע הוא ביקש אפילו סליחה שהוא לא עשה לי ספונג'ה אחרי אבל אמר לי שאת התענוג של השטיפה הוא משאיר ללקוח שיעשה בכיף רוצה להגיד לכם נהניתי מכל רגע ואם יש לכם ספיקות על מחירים של שיפוצים תקחו לכם צבעי זול שלא מחפש להרוויח על הגב שלכם עוד 2000 ש"ח מזדמנים אני משאירה פה את הטלפון שלו כי באמת בחור זהב עם מחירים טובים 0527113387
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ומאיפה אנחנו יכולים לדעת שזו אינה אלא פרסומת מטעם הצבעי?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כתבי את ההודעה מחדש בלי מספר טלפון

כי ההודעה הזאת תימחק תוך זמן קצר. -
גם אם לא תכתבי מחדש.

תוסיפי בסופה שמי שמעוניין בשם הצבעי ומספר הטלפון שלו שיפנה אלייך במסר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טוב. הבנתי. טכנא. בנקא. ובצבא, רובא. נהיה מעניין...
 

3תיתי

New member
ו"טבחאי" אתה אומר?

זמראי? דוראי? אז מה לעשות, צבע זה כמו זמר, ולא כמו טכנאי. עברית קשה שפה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ורק לחדד: טכנַאי (ay) כמו חזאי, בנאי, גבאי, כבאי וכו'

וכך גם ספורטַאי, מתמטיקַאי, פיזיקַאי, בנקַאי, עיתונַאי ואף קופַאי (כן כן...) בקיצור, כל בעלי המקצוע / תפקיד / עיסוק שמסתיימים ב-םַאי (ay).
 

נומלה

New member


 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
טוב, לא מוחק - אבל תתיחסו לזה כפרסומת

מישהו נרשם לתפוז במיוחד כדי לפרסם סייד (לא רוצה להיכנס לויכוח איך אומרים "צבע" או "צבעי" - לי היתה פעם שכנה שאמרה שבעלה הוא "צבעיר").
אז תתיחסו כאל פרסומת עם סיפור שהיה או לא היה.
יכול להיות שאכן מדובר בסייד מקצוען וזול ומצד שני יכול להיות שאיזה חנטריש מנסה לצוד לקוחות ואולי אפילו לעקצם.
אבל איני מוחק כי ראיתי שכמה מחברי הפורום מצאו לעצמם שעשוע בדיון זה - ומי אני שאחרב להם את המשחק
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ברזילי היקר. דבריך דווקא מצדיקים את המחיקה.
אני בעצמי מנהל כאן פורום (גינון) ומדי פעם צצים אצלי מפרסמים כאלה ואחרים.

המכנה המשותף אצל כל אלה הוא ההרשמה "מאתמול" לטובת הפרסום.
עוד לא זכיתי לראות מישהו שהכניס קישור לעסק, לאחר שהיה חבר רשום בתפוז
מלפני שנתיים או שלוש...
ונכון. גם אני חוטא לפעמים וממליץ על עסק כלשהו, אבל א. אני עומד מאחורי דבריי
וללא כל טובת הנאה מהעסק. וב. בד"כ אני מצרף זאת כתגובה עניינית לשאלה
שנשאלה בפורום בו אני מגיב.
ונכון להיום, עוד לא "זכיתי" לקבל הערה ממנהל פורום כלשהו, שחרגתי מהתנהלות
תקינה בפורום בעקבות זאת.
(ואין לי גם בעיה לקבל ולספוג מחיקה).
אז.... לידיעתך ולהחלטתך. כאן מדובר במישהי שפתחה שרשור מיוחד לטובת הנושא.
יש הבדל.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נכון - אבל.......

אני סומך על חברי הפורום שיודעים לזהות פרסומת המיועדת לגניבת זמנם.
ואני בטוח שהם מבינים שאין לסמוך על מי שמנסה לגנוב זמנם שלא ינסה גם לגנוב כספם.
ולכן מעת לעת אני משאיר פרסומת כלשהיא במידה ואנשים טרחו והגיבו לה ובהזדמנות זאת גם מחדד את עניין הדמיון בין הזמן והכסף למי שלא חשב על זה קודם..
 

3תיתי

New member
וגם תלוי אם קילף צבע רופף, עשה תיקונים

מרח בונדרול בעת הצורך. האם השתמש בסיד או בצבע אקרילי
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
חחח בגלל זה הוא התחיל ב-999 וסיים ב-1,400 לא?
אז פעם, גוי גרמני נתקע עם הרכב שלו ביער. הערב החל לרדת, והוא חשש לחייו, שמא
יופיע הדוב הגדול ויטרוף אותו.
ואז עבר שם יהודי רכוב על אופניו. הוא עצר את היהודי ושאל אותו: "אתה מתמצא בכלי רכב?
האם תוכל להושיעני"? והיהודי השיב בחיוב וביקש פטיש.
הגוי שלף פטיש והיהודי היכה 3 פעמים על הסטרטר.
"וכעת תתניע" אמר לו.
התניע והרכב הממושמע פעל.
"נו. אז מה מגיע לך"? הקשה הגוי.
"מאה ושלושה מארק".
"מאה ושלושה? הכיצד הגעת לסכום שכזה"? תמה הגוי.
"3 פעמים הלמתי? 3 מארק. ו-100, כדי לדעת היכן". השיב היהודי.
איך שאני אוהב סיפורים שכאלה, שמתחילים ב-999 ומסתיימים ב-השד יודע היכן...
 

רוני1955

Active member
זו שיטה נפוצה.

כמו למשל "הנחות עד 80%".
"כל החנות החל מ 5 שקלים", ועוד ועוד.
 
למעלה