כן. אבל טכנאי, שאינו מהנדס בתחום, שיכול לתת הסבר מקיף על
הטכנולוגיה, לא יוכל לשכנע.
לטענתו של איש המעבדה, הוא הקיש על המסך והמיקום של חלק מהפיקסלים
המוחשכים השתנה.
על כך לא יכולתי להתווכח, מכיוון שכששלחתי את הטלוויזיה לבדיקה, סימנתי את מיקום
האזורים הפגועים בעזרת מפת קורדינטות מדודה.
כשהמסך חזר אלי, חלק מהאזורים הללו פשוט "שינה כתובת".
אז... כאשר היבואן כותב שהאחריות היא אך ורק לגבי פיקסלים תקולים, אתה לא
יכול לבוא ולומר שמשהו ש"זז" בתוך המסך (ולא משנה אם זה אבק, תולעת או
ציפור) = פיקסלים פגומים. אז.... כמו שנאמר בפרסומת של המותג הזה:
"הם טובים משלך". כי עובדה: גם בתירוצים הם טובים יותר.
והנה הלקח המוסף מהסיפור הזה: אילו רכשתי את המסך בחנות מתמחה, יכולתי
לדרוש (באמצעות המוכר המנוסה, שיש לו גם כוח מיקוח כנגד היבואן), שיסייע לי
לקבל את המגיע לי, כי גם הטענה שלך נכונה: המסך אמור להיות אטום ושום דבר
לא אמור לחדור לתוכו. אבל מכיוון שרכשתי את המסך באמצעות חברה שכל מה
שמעניין אותה זה למכור, לגרוף את הכסף ולהמשיך ולמכור.... הסיפור הסתיים בנקודה זו.
הטכנולוגיה, לא יוכל לשכנע.
לטענתו של איש המעבדה, הוא הקיש על המסך והמיקום של חלק מהפיקסלים
המוחשכים השתנה.
על כך לא יכולתי להתווכח, מכיוון שכששלחתי את הטלוויזיה לבדיקה, סימנתי את מיקום
האזורים הפגועים בעזרת מפת קורדינטות מדודה.
כשהמסך חזר אלי, חלק מהאזורים הללו פשוט "שינה כתובת".
אז... כאשר היבואן כותב שהאחריות היא אך ורק לגבי פיקסלים תקולים, אתה לא
יכול לבוא ולומר שמשהו ש"זז" בתוך המסך (ולא משנה אם זה אבק, תולעת או
ציפור) = פיקסלים פגומים. אז.... כמו שנאמר בפרסומת של המותג הזה:
"הם טובים משלך". כי עובדה: גם בתירוצים הם טובים יותר.
והנה הלקח המוסף מהסיפור הזה: אילו רכשתי את המסך בחנות מתמחה, יכולתי
לדרוש (באמצעות המוכר המנוסה, שיש לו גם כוח מיקוח כנגד היבואן), שיסייע לי
לקבל את המגיע לי, כי גם הטענה שלך נכונה: המסך אמור להיות אטום ושום דבר
לא אמור לחדור לתוכו. אבל מכיוון שרכשתי את המסך באמצעות חברה שכל מה
שמעניין אותה זה למכור, לגרוף את הכסף ולהמשיך ולמכור.... הסיפור הסתיים בנקודה זו.