החלפת דלת למכונת כביסה של סמסונג

Meirav Flum

New member
המכונה בת 4 ועלתה 2000

נאמר לי במפורש שאחריות מורחבת לא כוללת שבר ולכן לא עשיתי. חשבתי שבאמת המכונה תפסיק לעבוד ונחליף אותה אבל היא עובדת מצויין והדלת שבורה ויש נזילה בגלל זה. בהתחלה חשבתי שהחלק יעלה רק סביבות 150 ש"ח כי זה המחיר של חלק דומה של חברות אחרות באתרי חלפים.
אנחנו לפני הוצאה מאד גדולה ומנסים לחסוך איפה שאפשר לכן העדפנו לתקן ולא לקנות חדש (מה גם שאם המכונה עובדת זה לא מאד אקולוגי לזרוק ולקנות חדש).
מבחינתי שרות זה חלק חשוב מעלות מוצר כשאני עושה סקר שוק. למוצרים של סמסונג יש שם מצוין אבל השרות הוא מתחת לכל ביקורת. לדוגמא נגדית- אני מאד אוהבת את המוצרים של קנווד והשרות של ברימאג הוא חלק גדול מזה.
 

Meirav Flum

New member
החלפת דלת למכונת כביסה של סמסונג

הי לכולם,
יש לי מכונת כביסה של סמסונג בת כמעט ארבע שנים. לפני שנה בערך שמתי לב שהפלסטיק של מסגרת הדלת באיזור הציר נסדק. שבר לא היה באחריות והאמת חשבתי שהמכונה תתקלקל לפני שיקרה משהו עם הדלת אז לא עשיתי כלום. הסדק העמיק והדלת שבורה ונוזלת בזמן הפעלה ויש צורך בהחלפה.
דיברתי עם שלוש או ארבע מעבדות עצמאיות ואין חלקים, המעבדות באתר של סמסונג בכלל לא עונות לטלפון וכמובן גם שרות הלקוחות של סמליין לא חוזר לשרות "שיחה חוזרת". הערכת מחיר מסגרת היא כ-150 ש"ח ודלת חדשה כ-300 (ממה שנאמר לי באחת המעבדות לפני שגילו שאין להם את החלק), לא יודעת עלות עבודה.
למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג דלת למכונה? האם היה שינוי כלשהו בדגמים החדשים (מלבד הדגם עם הוספת כביסה באמצע המחזור) כי לי זה נראה אותו דבר ונראה לי מטופש להוציא 2000 ש"ח על מכונה חדשה בגלל דלת...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אכן דובין חנות רצינית. אבל מירב לא סיפרה לנו היכן היא גרה.
באזור חיפה ו/או נצרת יש את תבור. גם הם לא קוטלי קנים, למרות שדובין "רציני" וגדול יותר.
הטוב ביותר זה לצלם ולשלוח לחנות לפני שמגיעים, למרות שנתקלתי כבר במקרים
שבהם אמרו לי שיש, וכשהגעתי,, מה שהיה בידם אפילו לא היה דומה...
 

Meirav Flum

New member
תודה על התשובות

אני גרה בתל אביב. בדקתי באתר של דובין ולפי התמונה יש להם דלת לא תואמת למכונה שלי, אני אתקשר בבוקר לוודא. כמה סיפור זה להחליף דלת לבד?
 

רוני1955

Active member
זה לא סיפור.

פותחים את שנ הברגים שמחזיקים לגוף, מרימים כלפי מעלי ומוציאים את הדלת. לוקחים אותה לחנות, ושם יחליפו לך את החלקים שצריך שמסביב לזכוכית.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כדאי לציין, שדווקא אצל דובין הסיכוי הוא ממש לא רע.
גם במידה שאין לו "חדש", יש לו חלקים רבים מפירוקים ויש לו גם קבוצת עובדים,
שישמחו לעשות עבורך את העבודה, כפי שכתב רוני.
אז.. גם אם את לא תצליחי לפרק, תמיד תוכלי למצוא מישהו עם ידיים טובות שיסייע,
וזה לא חייב להיות טכנאי, שיגזור לעצמו את הקופון בזכות "שמו".
 

רוני1955

Active member
עוד הערה.

אמנם המכונה שלך היא תוצרת "סמסונג", אבל בהחלט יכול להיות מצב שלחברות אחרות יש בדיוק את אותה דלת או דלת מתאימה. זה אומר שיש יותר סיכוי למצוא את הדלת (מקורית או חלופית) אצל ספק חלפים כללי כמו דובין או תבור, מאשר אצל המשווק של סמסונג.
 

Meirav Flum

New member
חזרו אלי מאלקטרוניקס פרו

מעבדת השרות וחלפים של היבואן של סמסונג. הם היחידים שחזרו אלי עם אישור שיש להם את החלק ועלותו כשלוש מאות שקלים ועוד מאתיים וחמישים לטכנאי.
הנציגה שענתה לי לא יכלה להסביר למה החלק עולה כפול מחלקים דומים אצל ספקי חלפים בהם בדקתי (נאמר לי מחיר אבל לא נאמר אם החלק במלאי), כמובן היא נסתה להסביר שמדובר בחלק מקורי ביבוא מאושר וכו'.
תטכנאי הכי קרוב ביום רביעי והתשלום מראש.
מה אומרים?
 

רוני1955

Active member
פרקי וקחי לדובין.

לפני שאת משלמת על תיקון דלת מחיר של חצי ממכונת כביסה חדשה.
 

Meirav Flum

New member
אני מבקשת- רבע


האמת שחשבתי ללכת מחר לדובין לבדוק. יש לי כמה בעיות:
הראשונה- כמובן שהם גבו מראש עבור הטכנאי ועבור החלק.
השניה- המכונה לא באחריות ואני דואגת שינסו לדחוף לי כל מני "הלכה לך הגומיה, גברת" מצד אחד, מצד שני אם אני אפשל בהחלפת הדלת נצטרך בכל מקרה מכונה חדשה. אני אמנם אשת האחזקה של הבית (מי אמר חידוש סופר8 במטבח ולא קיבל) אבל אני תמיד בטוחה שאני אפרק משהו יום אחד והוא כבר לא יורכב חזרה...
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא יודע... הייתי שומע בקולו של רוני כי עצתו טובה ו"זולה".
במקרה הרע, תרכשי מכונה חדשה עם אחריות חדשה, ולא תצטרכי לשלם עבור תיקון
את ערכה המלא של המכונה הישנה...
ומה תעשי, אם הטכנאי יבוא, יקבע שאין בידו חלק ויתבע את מחיר הביקור? שווה לך?
 

Meirav Flum

New member
החלק הוזמן ושולם

זה היה התנאי שלי לתאום הטכנאי- וידוא כי החלק קיים במלאי. חייבו אותי במחירו (יחד עם הנחה קטנה) כשחייבו אותי עבור ביקור הטכנאי. בנוסף- לביקור אחריות של 3 חודשים כך שאם הטכנאי יגיע ויחסר לו משהו הם מחוייבים לשלוח טכנאי עם החלק החסר ללא תשלום ביקור נוסף. אני לא רציתי לבזבז ביקור לאבחון הבעיה ועוד ביקור לתיקונה.
היום חזרו אלי מספק אחר שהומלץ לי- גל אור, והם רצו 350 ש"ח עבור המסגרת והסכימו שקיבלתי הנחה יפה מאלקטרוניקס שהם לא יכולים להשוות.
 

Meirav Flum

New member
עדכון שרות אלקטרוניקס פרו

למרות כל ההצעות הטובות שקיבלתי כאן, ובגלל שאיני ניידת אז לפרק את דלת המכונה ולחפש חלק תואם לא היה פיתרון מתאים, אלקטרוניקס פרו היו הראשונים שחזרו אלי עם תשובה כי יש בידם את החלק.
למרות שהתעקשתי לודא שהחלק קיים כתנאי לתאום טכנאי, ועל אף שגבו ממני את מלא התשלום עבור הטכנאי והחלק, הטכנאי הגיע עם חלק לא נכון וכמובן ללא חלופה.
הטכנאי הלך עם דלת מכונת הכביסה, כולל החלק השבור והחלק החדש הלא מתאים, ואמר שכבר יעדכנו אותי. מי יעדכן, מתי יעדכן, לאף אחד אין פתרון.
התקשרתי לשרות, אמרו שיבררו ויחזרו אלי, לא חזרו. התקשרתי היום שוב, זו בעיה של המעבדה, סטטוס "בברור", יחזרו אלי תוך שני ימי עסקים. דרישה לאחראי נדחתה, כשהתעקשתי נאמר לי שימלאו פניה עם הבקשה שלי והיא תענה תוך שני ימי עסקים.
הודעתי להם שאם אני לא מקבלת תשובות עד סוף היום אני פונה לחברת האשראי לבטל את התשלום עקב כשל בתמורה.
ואם זה השרות של היבואן הרשמי של סמסונג בארץ, זהו מוצר סמסונג האחרון שיכנס אלי הביתה...
 
הם ליצנים, אבל זה לא כשל תמורה במובן הטכני של המילה

שירות ישראלי טיפוסי ואופייני אבל זה לא מצב שגבו ממך על ביקור טכנאי שלא הגיע. זה בגדר "סכסוך" בינך לבין החברה ולא כשל תמורה.
 

Meirav Flum

New member
היה כשל באספקת החלק עליו שילמתי

בסוף הגיע טכנאי עם הדלת שתוקנה אצלם במעבדה. אבל במשך כמה ימים שרות הלקוחות שלהם לא היה מוכן לתת מענה קונקרטי לגבי מה קרה שם, למה שלחו חלק לא נכון, האם יש את החלק הנכון ומתי לעזאזל אני אקבל את הדלת שלי חזרה.
פניתי לחברת האשראי כי ידעתי שהם יפנו לאלקטרוניקס ורציתי להדליק אש תחתם כדי לקבל תגובה. במקביל פניתי לסמסונג ישראל ותארתי את השתלשלות העניינים והם התערבו גם כן. שרות מהיר יותר לא קיבלתי אבל לפחות התייחסות של אחראי שרות לקוחות.
אני עדיין חושבת לאור כל זה שאחשוב פעמיים לפני רכישת מוצר נוסף של סמסונג.
 
למעלה