מכונת כביסה שהגיע עם פגם
היום (יום שישי) הגיע טכנאי להתקין מכונת כביסה של קונסטרוקטה. הטכנאי ואני קולטים שיש פגם אסטתי על הדופן העליון של המכונה, מעל פאנל הכפתורים. מעין שפשוף חזק שהוציא שבב פלסטיק.
הטכנאי מיד השיב שאני זכאי להחליף את המכונה או לקבל פיצוי בסך 250 ש"ח. אני ובת זוגתי החלטנו על החלפת המכונה.
הטכנאי ניתק את המכונה מהמים ומהחשמל והלך. ציין שיעביר לחברה (אגב, יש לי ברז כפול למדיח ולמכונת כביסה, אז איך אפעיל את המדיח?).
הספקתי להתקשר ל-CSB (נותנת השירות) לפני כניסת שבת ומסרו לי שאני צריך לחכות לטלפון והחלפה תיקח שבוע (תשובה כללית, הנציג לא לקח את הפרטים שלי).
הבעיה:
המכונה נשארה במקום בו עמדה מכונת כביסה ישנה והטכנאי לא הזיז אותה משם.
המתנה למכונה חדשה + תזמין טכנאי חדש, זה יקח שבועיים.
עכשיו אני לא יכול לכבס, אלא אם כן אני אזיז מכונת כביסה חדשה ממקומה ואחזיר את הישנה (טוב ששמרתי אותה). כל מכונה שוקלת כמעט 80 קילוגרם. מה עוד מעיק שזה חדר שירות קטן המכיל גם מדיח כלים.
מה הזכויות שלי? מה אני יכול לדרוש מ-CSB?
הרקע לעצבים שלי:
הזמנתי את המכונה לפני יותר מחודש!!! מלאסט פרייס. הגיע מכונה כנראה מתצוגה, כי הכיסוי היה בזיוני. צרחות איומים והחליפו לי אותה. עד שפה, עד ששם, והופה לה עבר חודש ואני כבר לא יכול לבזבז ימי עבודה (יום לקבל מכונה, יום להחליף מכונה). אז ביקשתי התקנה ביום שישי. בקיצור לא נחמד. עכשיו עוד פעם חכה לטלפון הגואל, שיחליפו ואז תזמין טכנאי. הבעיה עם המכונה הראשונה היה באחריות לאסט פרייס. הבעיה החדשה היא כבר שייכת ל-CSB. רעבק כולה מכונת כביסה. בת הזוג שלי קבעה שאין לנו מזל עם המכונה. לא רוצה לנפח את העניין מפרופורציה, פשוט רוצה לדעת מה הזכויות שלי כצרכן במקרה זה.
שיהיה לכם שבת שלום.
עכשיו אלך להרים טלפון לחמותי, נראה איך נעשה כביסות.