אתר רמאי של חו"ל שלח לי נעל שגויה ונעלם, ונעקצתי

nikki7

New member
אתר רמאי של חו"ל שלח לי נעל שגויה ונעלם, ונעקצתי

הזמנתי מאתר של חול נעל ספורט, הגיעה נעל אחרת לגמרי הרבה יותר פושטית, במידה לא נכונה גם.
ובמיילים הם עונים פעם בשבועיים על כל פניה שלי, ורושמים הודעה גנרית של "זה בטיפול". וזה נסחב כבר חודש.. ודי ברור שהאתר זה רמאים.

למי פונים? מה עושים במקרה כזה? הם גנבו ממני 380 שקל, ושלחו נעל שלא שווה כלום וסוג ב גם מאיזה מחסן שכנראה יש להם כל מני סחורה שלא קשורה, ומצאו דרך לעשות כסף.

בחברת אשראי אמרו לי שהגיעה נעל כלשהי,אפילו אם לא הנכונה. אז אי אפשר לבטל את התשלום.
אז למי פונים על המרמה? האתר ממנו זה נרכש מורח אותי אחת לשבועיים בתשובה גנרית ש"הכל יהיה בסדר וזה בטיפול". מענין שכבר חודש זה "בטיפול".ותגןבה מהם למיילים שלי היא רק אחת לשבועיים. הבנו כבר שנעקצתי.
מה הלאה ?
 

ספרנו1

New member
אפשר לאיים בפרסום סרטון אזהרה ברשת

וכך יחששו ששם האתר יוכפש
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באיזה אתר מדובר? האם שילמת ישירות באשראי או דרך פייפל?

 

nikki7

New member
אתר הונאה שקרא לעצמו SNEAKERSSAUCONY וכעת ראיתי שכשמקלידים

את המייל שלהם, רואים ברשת הודעה שזה אתר הונאת לוטו. וקשור איכשהו להונאה
השאלה איך אנו מקבלים חזרה תכסף ומתלונים עליהם. אין לי מושג איפה הם
ומשום מה האתר הורד ונעלם, ואי אפשר למצוא אותו כשמקלידים סניקרססקוני.

לא שילמתי עם פייפאל, באתר הזה לא היתה אופציה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כבר השם נשמע חשוד...
צר לי... ראה זאת כשכר לימוד

להבא קנה רק בחנויות גדולות ומוכרות או לכל הפחות בכאלה שמקבלות פייפל (ואז יהיה לך כיסוי גם למצבים כאלה). אם מדובר באתר חדש ולא מוכר, לחפש ולקרוא עליו ביקורות לפני שממהרים לקנות.
 

nikki7

New member
ראיתי מהתחלה שהוא חשוד, רק חשבתי שאם יגיע משהו לא לענין אוכל

לבטל את זה.
לא ידעתי שאין אפשרות לבטל.
ואם זה היה בפייפאל, אז יש ביטול אם הגיעה נעל לא נכונה והחנות נעלמה ולא מגיבה? ככה נאמר לי מנציג של כאל, שאם הגיע משהו ,אז קיבלת תמורה ואין ביטול עסקה.
ואם מגיע משהו אחר ממה שהזמנת? אז מה קשור פייפאל או כל דרך תשלום אחרת? גם שם יגידו שקיבלתי תמורה כלשהי. ואין ביטול. זתומרת מה ההבדל בין פייפאל או תשלום רגיל לענין הביטול כשהגיע סחורה אחרת ממה שהזמנת.

אגב רכשתי מאתר שראיתי מהתחלה שחשוד, כי חיפשתי דגם מאד ספציפי שלא מצאתי בשום מקום ונואשתי כבר מלחפש אותו, זה הסיבה היחידה שלקחתי תסיכון הנל. אחרת לא היתי מנסה שם. חשבתי שאוכל לבטל אחכ..

האמת עם דרגת החשד לגביהם, התפלאתי שבכלל הגיע משהו מהם, אבל כנראה שהם מכירים את הנוהל היטב וידעו שאם ישלחו משהו כלשהו , אז ללקוח אין דרך לבטל תתשלום.ממש יופי..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לפייפל יש הגנת קונה שמכסה גם מוצר שאינו כמתואר

לגבי מה ידע האתר אין לי מושג, כי חברות האשראי בארץ פועלות עפ"י חוק כרטיסי חיוב של ישראל. הוא מכסה מקרים של שימוש לרעה (ללא ידיעתך) או כשל תמורה (לא קיבלת כלום). אין בו הגנה במקרה שהתמורה שונה (כמו בפייפל ובאיביי) וחברת האשראי לא משמשת כבורר.
 
כלל מספר 2 בקניות מאתרים בחו״ל

הוא לשלם רק באתרים שמקבלים פייפאל, כי אז יש למי להתלונן.

כלל מספר 1 דרך אגב, הוא לא להזמין משלוח עם חברות בלדרות או EMS, אבל זה סיפור אחר.
 

nikki7

New member
למה לא להזמין משלוח עם בלדרות? בהזמנה אני לא רואה אופציות של

של מה זהמגיע.
זה רק חיוב וצ'ק אאוט. אף פעם לא הבנתי מה האופציות למטה במשלוחים.
מה זהאומר אם הזמנתי עם משלוח כזה או אחר?
 
הכוונה

שכשמזמינים משלוח דרך DHL/UPS/Fedex/EMS זה עלול לכאוב בכיס.

לא כולל הזמנות מחברות שמשתמשות בשירותי בלדרות אבל מתחייבות למחיר סופי אחרי מיסים (למשל הזמנה מאמזון).

 
אני תמיד מעדיף דואר רגיל/רשום

אם דואר רגיל - עדיף תשלום עם פייפאל למקרה שלא מגיע.

בהזמנה מאמזון לא משנה, המחיר אצלם תמיד כולל מס משולם מראש והם משלמים על הבלדרות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא חובה לשלם בפייפל אם מדובר באתר אמין (אמזון, לדוגמה)

אני יכולה גם להעיד על עצמי שבמשך שנים רבות הזמנתי משלל חנויות ברחבי העולם ישירות באשראי (אז עוד לא קניתי באיביי ולכן לא טרחתי לפתוח חשבון פייפל...) ולא היו בעיות. צריך לדעת ממי לקנות.
 
נכון

כשקונים מחנויות מוכרות ואמינות אין בעיה, אבל כשמתחילים לקנות מכל מיני חנויות שלא מכירים, עדיף להמנע מתשלום בכ״א.
 
איזה מהם?

לגבי שירותי הבלדרות, צירפתי תמונה עם עלויות שעלולות לחול בתגובה להודעה אחרת.

לגבי פייפאל, בניגוד לתשלום בכ״א שרק מכירים בכשל תמורה שהוא אי קבלת המוצר, פייפאל כן מאפשרים להגיש תלונה. כבר קרו לי מקרים שברגע שפייפאל התערבו המוכר ישר החזיר לי את הכסף ו/או קיבלתי את הכסף אחרי שהמוכר לא הגיב לבקשת פייפאל לענות לתלונה שלי.
 

prizman

New member
כדאי לזכור שלפייפאל יש רשימת שרותים שעלים אין החזר

ולא מזמן הם האריכו את הרשימה.
זה כולל רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת בתי מלון ועוד.
חברת האשראי דווקא כן נותנת החזר על הדברים האלה בעילה של כשל תמורה
וגם קונסת את הספק.
 
נדמה לי אאל״ט

שככלל בארץ הרגולציה לגבי תיירות הרבה יותר קשיחה מאשר בחו״ל, ולכן בכל מקרה כדאי לקנות דרך סוכן ישראלי ואז זה עם כ״א, לא?
 

prizman

New member
אני בד"כ קונה ברשת.

לגבי כרטיסי טיסה הרגולציה בישראל אכן קפדנית, לגבי בתי מלון לא.
לא זוכר מה מופיע עוד ברשימה בפייפאל אבל יש עוד כמה דברים.
הייתה לי בעיה בזמן צוק איתן עם כרטיסי אשראי, מאסטרכארד החזירו
לי את הכסף בלי בעיה. פייפאל סרבו לטפל והפנו אותי לסעיף הרלוונטי.
 
למעלה