מוצר פג תוקף
שלום,
רכשתי מוצר (שאינו מוצר מזון) בלי לדעת את תוקפו (כי אינו מצויין על האריזה ועל המוצר עצמו).
כשהשתמשתי במוצר, הבנתי שהוא אינו רגיל ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות.
שם התבקשתי למסור להם מספר שמודפס על המוצר עצמו, ודורש לפתוח אותו, והחברה טענה שהמוצר פג תוקף ושלחו אותי חזרה לרשת בה נרכש לטיפול מולם.
מה קורה פה?
מה עליי לעשות בשביל לא לטרטר עצמי בין השירות לרשת בה נרכש המוצר?
שירות הלקוחות לא מחוייב לזכות אותי?
המוצר לא זול.
שלום,
רכשתי מוצר (שאינו מוצר מזון) בלי לדעת את תוקפו (כי אינו מצויין על האריזה ועל המוצר עצמו).
כשהשתמשתי במוצר, הבנתי שהוא אינו רגיל ויצרתי קשר עם שירות הלקוחות.
שם התבקשתי למסור להם מספר שמודפס על המוצר עצמו, ודורש לפתוח אותו, והחברה טענה שהמוצר פג תוקף ושלחו אותי חזרה לרשת בה נרכש לטיפול מולם.
מה קורה פה?
מה עליי לעשות בשביל לא לטרטר עצמי בין השירות לרשת בה נרכש המוצר?
שירות הלקוחות לא מחוייב לזכות אותי?
המוצר לא זול.