חברת פרטנר

Aעופרית

New member
חברת פרטנר


התלוננתי עליה לפני מספר שבועות:
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/182466485/אנשים_וחברה/צרכנות

בזבזתי אז עצבים, זמן, טלפונים
והבטיחו לי זיכוי בחשבונית של החודש על דמי מעבר תוכנית, 25 ש"ח, משהו כזה.
לא משנה שבעצם העבירו אותי מתוכנית של 39.9 ש"ח שוב לתוכנית זהה.

אתם חושבים שביצעו את זה?
אתם חולמים

החשבונית מופיעה באתר שלהם ללא זיכוי.
התקשרתי עכשיו שוב אליהם,
בזבזתי 12.21 דקות.
הנציגה רצתה שאמתין עוד. לא הסכמתי.
אמרה שאזוכה בשלושת הימים הקרובים בכרטיס האשראי.
נחייה ונראה...

כנראה שלנציגים שלהם משעמם בחיים ואין להם מה לעשות חוץ משיחות טלפון חוזרות ונשנות איתי.
מילא, הם "עובדים" על אנשים מסויימים שלא בודקים חשבונות בשיטת "ניסית-הצלחת",
אבל הם רואים שאני לא מוכנה לשלם יותר ממה שהובטח,
למה הם לא מוותרים?
 
היות ואת מעדיפה להמשיך להתווכח איתם ולא לעבור למתחרים

אין לך על מי להתלונן חוץ מעצמך.
&nbsp
למה את לא מוותרת?
 

G Gabi

Member
ייתכן וזה משתלם להם

לקוחה "נודניקית" אחת? נו טוב. כמה זה ביחס ליתר הלקוחות שלא מבצעים את הפעולות שאת עושה?
&nbsp
מישהו משלם לך על דקות ההמתנה? כמה זמן השקעת ברדיפה אחרי חיובי היתר? כמה זמן הקדשת ממחשבותייך לטפל בעניין. המחשבות, הטרטור, הריצות, התלונות ההתשה וכו' וכו'.
נהנת מזה? המשיכי!
לא נהנת מזה? החליטי מה את עושה.
&nbsp
אגב, לא מובן לי מדוע את מתעקשת להמתין ולהמתין בטלפון.
כפי שהומלץ לך בדיון הקודם, פני אליהם בכתב. וזהו. לא ישיבו את הכסף? לא ישלמו הוצאות הצרכן? כדאי להעיף מבט על סעיף 13ד/13ד1 לחוק הגנת הצרכן וכן סעיף 31א לעניין פיצוי לדוגמא ללא הוכחת נזק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לנציגי השירות ממש לא משעמם, הם עובדים בלחץ זמן תמידי

ולכן פעמים רבות פעולות שמעבר לשיחה עצמה נופלות "בין הכיסאות" כי הן גוזלות זמן יקר ולפעמים הן מתוחכמות ודורשות שליטה מקצועית יותר במערכת ו/או אישור מגורם בכיר יותר. בגדול זה פותח כר נרחב ל"מה שעלול להשתבש – ישתבש".
&nbsp
זה יכול להיות נציג שתכנן לעשות ושכח, נציג שביצע זיכוי אבל לא נכון, נציג שזיכה והיה אמור להעביר זיכוי לאישור (אחרת הוא לא יקרה) אבל משהו השתבש בדרך (למשל, הוא שכח להעביר את בקשת האישור), ולפעמים זה יכול להיות גם מכוון, למשל נציג שלא ביצע את הזיכוי כי הוא נמדד על כמות הזיכויים שהוא מעניק ולכן העדיף פשוט לא לבצע בתקווה שהלקוח לא ישים לב / האחראים לא יעלו עליו...
(אלה לא הרוב, אבל הם קיימים).
&nbsp
בקיצור, זה יכול להיות הכול מהכול, אבל להערכתי סביר יותר להניח שזה ברמת מקצועיות הנציגים (כלומר חוסר המקצועיות שלהם) ופחות החלטה עקרונית של החברה לא לזכות בפועל אחרי שכבר הובטח לך זיכוי. לחברה אכן לא משתלם שתתקשרי שוב ושוב או שתהיי לקוחה לא מרוצה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
נראה לי שיש חברות תקשורת שזו מדיניות של החברה.

למשל הוט ובנותיה (הוטמובייל והוטנט) - היה לי הסכם, הם הפרו אותו (לדעתי, הם טענו שלא היה הסכם ומה שניתן לי היה בטעות).
פניתי אליהם דרך דף הפייסבוק שלהם (בפניה לשרות לקוחות כל "היכול להיות" שכתבת מתקיים), חזר אלי מנהל פניות הציבור שלהם, שאמור להיות די בכיר והתכתבנו במייל, בסוף הוא שלח לי סיכום ואישרתי אותו.
למותר לציין שהוט לא מקיימת את הסיכום הזה - כלומר זה לא מוקדן חסר נסיון, ידע, רצון טוב או סתם חסר מזל - זו מדיניות מלמעלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת מה היה הסיכום, אבל עדיין צריך להזין אותו למחשב

כלומר מישהו צריך ליישם את הסיכום הזה בכרטיס הלקוח שלך, וזה בד"כ לא מנהל בכיר אלא יורד לשטח, לנציג זוטר יחסית... אני באמת לא משוכנעת שזו מדיניות מלמעלה אלא תרבות ארגונית לקויה (בהחלט מלמעלה).
 

k-don

Well-known member
הם רוצים לשלם לך 16 שח החזר הוצאות צרכן על כל טעות

 

Aעופרית

New member
תודה רבה לעונים

מחכה לזיכוי בכרטיס האשראי...
יש לציין שכעשרים דקות אחרי כתיבת ההודעה בפורום, הם גם שלחו לי sms אישור על הנושא.

אם לא אזוכה
או אם אזוכה ושוב חודש הבא יוסיפו לי סכומים,
אפנה בכתב, כפי שייעצו כאן
ואדרוש גם 16 ש"ח החזר הוצאות צרכן.
 

Aעופרית

New member
אכן, תודה, כי עניתי אחרי כמה ימים

אבל מי שענה לי בשרשור הזה אמור לקבל הודעה בעדכונים...

שולחת לך מסר.
 

Aעופרית

New member
בעצם, כנראה שהם לא מקבלים הודעה בעדכונים

רק אם אני מגיבה להם ישירות
או מגיבה להודעה שמישהו פתח.

בכל אופן, הנימוס מחייב להודות לאנשים שטרחו וענו ולא יצא לי לענות בימים שאחרי כתיבת ההודעה, אז גם באיחור זה טוב.
 
למעלה