מוכרת שמדברת בסלולרי תוך כדי שהלקוח משלם

dory141

New member
מוכרת שמדברת בסלולרי תוך כדי שהלקוח משלם

שלום, הייתי בסניף AM/PM בבן-יהודה בת"א (בו אני קונה ע"פ רוב) והמוכרת דיברה בסלולרי , תוך כדי ששילמתי ואף טעתה בחשבון פעמיים, כתוצאה מכך. לא התאפקתי ובשובי הביתה, התיישבתי מול המחשב והתלוננתי בתיבת הפניות של החברה. האם צדקתי בכך שהגשתי תלונה?
 
עקרונית כן.במיוחד אם דעתה הוסחה ונגרמו טעויות לרעתך.אך

מסתבר כי התופעה רווחת ונפוצה.אם יצא לך לדבר לאחרונה עם בני נוער ,לא פעם הם משוחחים איתך תוך כדי גלישה ובדיקת הודעות וכדומה ,תוך חלוקת קשב מרשימה.
בכל מקרה ממליץ על בדיקת החשבון בחנות לאחר הקניה.כמעט כל קניה שניה שלי בסופרמרקט כלשהו אני מגלה טעויות בחשבון לרעתי ודואג במקום להחזר כספי.
 

dory141

New member
היא לא בגיל נוער

העניין הוא שזה מאוד נדיר לסניף. בדר"כ אין שם תופעות כאלה.
 

ladybug4NLP

Active member
מי קונה במקום כזה הנחשב בין היקרים יחד עם טיב טעם

וכן, טוב עשית, אם כי אני במקרה זה הייתי משאירה לה את כל הקניות על השולחן וקונה במקום אחק. (לא חסרים בבן יהודה חנויות, נכון?
 
למעלה