מוכרת שמדברת בסלולרי תוך כדי שהלקוח משלם
שלום, הייתי בסניף AM/PM בבן-יהודה בת"א (בו אני קונה ע"פ רוב) והמוכרת דיברה בסלולרי , תוך כדי ששילמתי ואף טעתה בחשבון פעמיים, כתוצאה מכך. לא התאפקתי ובשובי הביתה, התיישבתי מול המחשב והתלוננתי בתיבת הפניות של החברה. האם צדקתי בכך שהגשתי תלונה?
שלום, הייתי בסניף AM/PM בבן-יהודה בת"א (בו אני קונה ע"פ רוב) והמוכרת דיברה בסלולרי , תוך כדי ששילמתי ואף טעתה בחשבון פעמיים, כתוצאה מכך. לא התאפקתי ובשובי הביתה, התיישבתי מול המחשב והתלוננתי בתיבת הפניות של החברה. האם צדקתי בכך שהגשתי תלונה?