המשביר לצרכן... רותחת

המשביר לצרכן... רותחת


הנה הויה דלרוזה שעברתי:
1. אתמול בצהריים אני רוכשת מחטבים מהמשביר לצרכן אותם
הציעה לי המוכרנית (אמרה שנותר זוג אחרון, ולכן גם לא אוכל להינות מ- 50% הנחה על זוג שני. וויתרתי על ההנחה).
2. היום בבוקר אני נוכחת שהמידה המצויינת על הקופסא שונה
מזו המצויינת על המחטבים עצמם ולא מתאימה.
3. אני מגיעה למקום מצויידת בחשבונית והמוצר באריזתו המקורית.
4. הנה זה מתחיל:
- מגיעה לקופות הסניף בו רכשתי את המוצר. נאלצת לחכות ואז לבקש לעקוף תור גדול כדי לשמוע מהקופאית שעלי לגשת למחלקה לקבל אישור החזרה.
- מגיעה למחלקה והמוכרנית שם מודיעה שהיא מטפלת בלקוח
נוסף. מחכה כדי לשמוע שעלי לגשת למוכרנית מס' 2.
- מחכה למוכרנית מס' 2 שאומרת שהיא מטפלת בלקוח קודם.
- מוכרנית מס' 2 מתחילה לתחקר אותי לגבי ההחזרה וחוסר
ההתאמה בין המוצר והקופסא. שואלת מי המוכרת שמכרה לי את
המוצר, באיזו שעה ועוד.
- מוכרנית מס' 2 הולכת לברר במשך כ- 15 דקות כיצד לטפל במצב.
- המוכרנית חוזרת ומודיעה כי אושר לי להחזיר את המוצר בקופות
- אני חוזרת לקופות (מעגל ובו יושבות כ-5 קופאיות) בהן נאמר לי להמתין בתור המתמשך.
- אני ממתינה למוכרנית שהולכת לארוז אחרי שהלקוחה שילמה.
- אני ממתינה למוכרנית שמבצעת רישום איטי ומתמשך ללקוח למועדון (פרייאר טרי).
- ממתינה ...
- מקימה קול צעקה.
- נענית שאני צריכה לגשת למחלקה לצורך אישור החזרה (קפקא זה כאן). מסבירה שוב שהחלק הראשון של מסע האלונקות כבר מאחורי ואני מחכה לחלקו השני.
- מתפנה קופאית המתחילה בהליך תחקור ארוך ומתמשך.
- אני מבקשת החזר כספי במזומן והקופאית מתחילה כמובן להנפיק זיכוי.
- אני מבקשת החזר כספי והקופאית שוב מבקשת שורה של פרטים.
- הקופאית נותנת לי למלא טופס ארוך עם פרטים רבים.
- אני מקימה שוב קול צעקה.
- קופאית 1 פונה לקופאית 2 לעזרה.
- קופאית 2 מציינת שאני צריכה אישור מהמחלקה על ההחזרה. כן, יש אישור מהמחלקה.
- קופאית 2 טוענת בפני קופאית 1 שעשתה טעות וצריך להתחיל את תהליך ההקלדה מהתחלה.
- קופאית 2 מבקשת ממני פרטים נוספים.
- בשלב זה אני משאירה את המוצר בחנות ונמלטת מהמקום.
100 ש"ח.

4. אם שרדתם עד עכשיו את המצב (בניגוד אלי) אז ככה:
- לדעתי ומנסיוני עם סניף נוסף של המשביר שבו רציתי להחזיר מתנה שניתנה לי בעבר, אני בדעה שההתנהלות שתיארתי הינה שיטה!! השאלה - האם יש חוק שמגן על הצרכן משיטה זו?

5. מה עושים??? האם עלי לוותר על הכסף, או שיש סיכוי שאוכל בדרך כלשהי להגיע לכך שלמשל יפנו אותי לסניף קרוב מבלי שאצטרך לעבור עוד פרק במסע? למי פונים ??

6. מה דעתכם ?
 

Bob129

New member
שיטה טובה להפסיד לקוחות - הייתי פונה למנכ"ל שהוא גם הבעלים

 
זה מתנהל כך כבר שנים... אין ספק שהמנכ"ל יודע....

מזכיר לי התנהלות של חברות שיש בהן לקוחות שבויים.
בעבר המשביר היתה אחת ממס' מועט של חנויות שאמנם
ניתן היה לרכוש בהן מוצרים יחודיים.
נראה לי שכיום הם פשוט ממשיכים באותו קו.
 

החתולית

New member
עברתי תהליך דומה בסניף נתניה

הייתי צריכה להחזיר חולצות, ונאלצתי ללכת למחלקה, לקבל אישור להחזרה למרות שהיתה לי חשבונית, לחזור לקופה, ולבלות שם מעל 45 דקות כי הם הסתבכו עם משהו.
&nbsp
עמדתי 45 דקות בקופה, בזמן שמנהל הסניף, מנהלת המחלקה ושתי קופאיות, לא מצליחים לצאת מהסבך. במקום לתת לי זיכוי או לזכות את הכרטיס האשראי שלי, הייתי ממש שבויה שם.
&nbsp
אני רוצה להבין - השארת את המוצר ולא לקחת את ההחזר?
 
כן, עצבי פקעו...

והילדה שלי המתינה להסעה...
פשוט יצאתי מהמקום.

בדקתי וראיתי שלא ציינתי את הסניף.
אז גם אצלי בסניף בנתניה (קניון השרון :) )
 
לדעתי

להתחיל בהצפת הנושא פה. וכו בפנייה בלתי פוסקת למוקד השירות לקוחות שלהם. חרא לוותר על הכסף שלך
 

oritta17

New member
אבל כעת תהיה לך בעיה להוכיח שהמוצר נותר אצלם על הדלפק.

יש לך כעת 2 אופציות:
1) לגשת לשם בהקדם,ותפני עם כול הסיפור למנהל שלהם,
2)במידה ולא תקבלי את כספך בחזרה, תפני לסיון כהן מתוכנית הטלביזיה "הכול כלול" -
ואז כול המדינה תכיר את ההתנהלות והפשלות שלהם,ותקום שערורייה גדולה סביב זה.
 
בעבר היתי מעורבת בהתנהלות שכללה את המנהל...

גם בתגובה פה מופיעה התערבות של המנהל.
לא מזיז להם.
לא הולכת להמשיך את הסאגה שם.
לא הולכת לנסות ולהוכיח דבר.
פניתי לשירות לקוחות כללי עם טופס תלונה.

אשקול באמת לפנות לסיון כהן ודומיה. תודה.
 

oritta17

New member
ב-"הכול כלול" ,הם הולכים עם הבעיות עד הסוף,ולא מוותרים.

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
סיוון כהן היא חמודה אבל אני פניתי אליה והיא אפילו לא השיבה.
 

החתולית

New member
יכול להיות שזו התנהלות בסניף הזה בלבד

עדיין לא נתקלתי שם במוכרת, קופאית או מנהל/ת שמבינים מהו שירות לקוחות.
&nbsp
השיא היה כשהציגו פיג'מות לגברים כחולצות. הסבתי את תשומת לבין של המוכרות לכך שעל התווית כתוב Men's nightwear, אבל זה לא שינה דבר. הפיג'מות המשיכו להימכר כחולצות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בצעירותי ייצרו חולצות פסים שכונו "חולצות פיג'מה". מה רע?
 

החתולית

New member
רע למכור פיג'מות כחולצות

כשיצרן מייצר פיג'מות, מסמן מוצר כפיג'מה, וקימעונאי מוכר אות המוצר כחולצה, יש כאן בעיה.
 

Ron W

New member
מעבר להתנהלות של הסניף - התגובה שלך מוזרה בלשון המעטה

אם זרקת את הסחורה בחנות משמע החלטת לרדת מהנושא
ואז חזרת הביתה וכתבת פוסט וענית ושוב באופן היסטרי
כאילו אנשים לא חווים צרות והפסדים גדולים פי כמה מדי יום
אני לא מומחה לבריאות הנפש וגם לא מאמין שיש טיפול מעבר
להציב מראה (שמודדים בחנות) ולהגיד לעצמך שעדיף לפתור מה שבאמת גרם לך
לברוח ולשוב לענין מוטרף כזה כולל לזרוק את מה שהתעכבת בגללו שעה ארוכה.
 
למעלה