מעבר מיס... עדכון ביניים...

מעבר מיס... עדכון ביניים...

חוזרת לעדכן
בהמשך: מצורף קישור לפרק א' :) :

1. הוזמן ממיר סאקאל לצורך קליטת ערוצי עידן+. בתחילה הקליטה לא
היתה אידאלית ושקלנו תוספת אנטנה חיצונית. לאחר יומיים, גילינו שהממיר
תקול, אין אפשרות להעברת ערוצים באמצעות השלט או הממיר.

2. בשיחה עם הספק אמרנו שמעוניינים להחזיר את הממיר ולא דווחנו על תקלה. אמר שהם צריכים לבדוק אם הוא במצב ראוי לשימוש חוזר.

3. שלחתי בדואר אקספרס. למחרת המשלוח לכתובתם הופיעה אצלי הודעה שלא ניתן היה למסור את הממיר היות ו"היעד סגור"
. נחוץ בירור.

4. שקלנו קניית סטרימר ובינתיים הצטרפנו לטריפל C . קליטה באמצעות האינטרנט 15 מגה שיש לנו. 50 ש"ח לחודש. מסתבר שהטלויזיה שלנו לא חכמה מספיק ומשתמשים בממיר ב- 10 ש"ח לחודש. הקליטה ונוחות השימוש טובים מאוד. לא באיכות יס (ללא קשר למגוון הערוצים).

5. ספריית VOD בינונית (כולל המלאכיות של צ'ארלי :) ) כלולה במחיר. מנסיון אקראי ההפעלה לא צלחה בינתיים.

6. טרם ניסינו את פונקציית הפאוז. מקווה שאפשרית בליווי דיסק און קי (?).

7. אפשרות להוספת ספק ותשתית של CCC ואז מחיר כולל 100 ש"ח (במקום טלזר בתשלום 60-70 על ספק+תשתית).

והנה הקישור: http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/66/pagenumber3/אנשים_וחברה/צרכנות
 
מעדכנת את העדכון...

התקשרו מהחברה שמכרה את ממיר עידן + לאחר שקיבלו
אותו ע"י שליח. אמרו שיזכו בתמורה וביקשו לדעת את הסיבה
להחזרה (לא דרשו, לא איימו). התנהלות תקינה ומכבדת.
 

ספוקי

New member
אז תני לי להבין אם הבנתי נכון:

רכשת מוצר לא תקין, ובמקום להחליף או לתקן אותו דרך היבואן פשוט ביקשת לעשות ביטול עיסקה כדי שמישהו אחר ירכוש את המוצר התקול?
 

k-don

Well-known member
לפעמים תקול אצל הלקוח מתברר כבעיית RTFM

(כלומר לקרוא את המדריך)
אז ייתכן גם שהמכשיר תקין
 
יכול להיות ופחות סביר...

בעלי די טכני, למרות שהנושא הספציפי הזה חדש לו.
כמובן שיכול להיות שמדובר בכוון אחר שיכול היה להיבדק
בחברה. בכל אופן לגבינו כל זה לא רלוונטי, היות והחלטנו על
אופציה אינטרנטית, ולכן בכל מקרה החזרנו את המכשיר ,
למורת רוחו של ספוקי, ובהתאם לחוק ביטול עיסקה.
 

SicTransit

Active member
זאת אחריות היבואן

הצרכן לא יכול לדעת מה היבואן (או היצרן) יעשה עם סחורה פגומה. מה אתה עושה אם מוצר פגום שרכשת מוחלף לך בחדש ע"י היבואן במוצר חדש? דורש לראות איך הם משמידים את המוצר שהחזרת?
 

ספוקי

New member
נכון, רק שבמקרה הזה היבואן לא מודע לעובדה שהמוצר תקול!

היא רכשה את המוצר באינטרנט, מה שמקנה לה אפשרות ביטול עיסקה גם במקרה של שימוש במוצר.
המוצר לא תקין.
היא ארזה את המוצר חזרה ושלחה ליבואן תוך הסתרת העובדה כי המוצר תקול.

האם היבואן בודק כל מוצר שמגיע אליו חזרה?
האם היבואן מוכר אותו בתור מוצר חדש? בתור מוצר משומש?
האם היבואן מחזיר את המוצר ליצרן לצורך אריזה מחדש?
האם היבואן משתמש במוצר בעמדות תצוגה?
אנחנו לא יודעים את התשובות לשאלות הללו. יכול בהחלט שהמוצר התקול יגיע ללקוח אחר מבלי לדעת כי מלכתחילה המוצר לא תקין.
 

SicTransit

Active member
אני משער ש...

כאשר היא נשאלה לסיבת ההחזרה היא סיפרה על התקלה האפשרית, אבל הספקתי לשכוח שבהודעה המקורית היא באמת סיפרה שהיא לא דיווחה על התקלה כך שיש לא מעט הגיון בתגובה שלך.
 
"היא" משיבה...

נציג החנות מסר לי בשיחה טלפונית שכספי יושב, רק לאחר
הבדיקה שלהם האם המוצר ראוי למכירה ללקוח. איני יודעת
אם הדבר תקין (שכן אם המוצר אינו ראוי למכירה ללקוח אחר, הרי
שזה בגלל העובדה שנמכר לי ככזה), אולם כך נאמר לי על ידיו.
מין הסתם החנות אמנם ביצעה בדיקה זאת.

בגלל שחווית השימוש שלי עם המוצר, תקין ולא קולט ללא אבזור
נוסף, או לא תקין ולא קולט ללא אבזור נוסף - לא היתה חיובית, החלטתי
לוותר על דרך זו של קליטת שדורי הטלויזיה, ובחרתי בשימוש דרך
האינטרנט. למעשה לא התעמקתי בבדיקת תקינותו של המוצר, היות ולא היה לי
צורך בו יותר.

התשובות לכל השאלות שהעלת נמצאות באחריות היבואן / החנות שמכרה
לי את המוצר תקול / תקין, ותעשה עכשיו עם המוצר מה שהיא מוצאת לנכון -
לבדוק אותו / לא לבדוק אותו.
 

SicTransit

Active member
הערה קטנה

אם השימוש שלי ב"היא" נתפס כפוגעני אני מתנצל, זאת לא היתה הכוונה.
 
למעלה